فیس لیفت Maruti Suzuki Baleno در هند در 23 فوریه عرضه شد: همه آنچه که باید بدانید

[ad_1]

Maruti Suzuki India سرانجام قبل از معرفی New Baleno در 23 فوریه، اعلامیه‌های رسمی را در مورد New Baleno اعلام کرد. همانطور که توسط تیزرها مشخص شد، Baleno جدید چندین به‌روزرسانی جدید را همراه با برخی از اولین ویژگی‌های بخش دریافت می‌کند.

این مدلی است که در سگمنت هاچ بک با خودروهایی مانند هوندا جاز، تاتا آلتروز و هیوندای i20 رقابت می کند. از ظاهر آن، Baleno جدید چندین به روز رسانی بیرونی نیز دریافت می کند. با این حال، هنوز جزئیات ظاهری به طور رسمی اعلام نشده است.

طرح

با نگاهی به تصاویر لو رفته از این خودرو، می توان گفت که قرار است مجموعه جدیدی از چراغ های جلو با DRL و جلوپنجره پهن تر را دریافت کند. قسمت عقب دارای LED های طراحی چراغ عقب جدید با تغییرات اندکی در طراحی سپر نیز است. همچنین در حال حاضر مجموعه جدیدی از رینگ های آلیاژی 10 پره را دریافت کرده است.

همچنین بخوانید: تاتا آلتروز رنگ جدید آبی Opel را دریافت می کند که قبل از عرضه رسمی دیده شد

امکانات

با آمدن به ارتقاء ویژگی، صفحه نمایش سر به بالا می شود. ویژگی HUD به مشتریان این امکان را می دهد تا با نمایش راحت اطلاعات مهم از سرعت سنج، کنترل آب و هوا و غیره، بدون اینکه چشم از جاده بردارند، رانندگی کنند.

همچنین دارای یک سیستم اطلاعات سرگرمی جدید است که با صفحه نمایش 22.86 سانتی متری (9 اینچی) با وضوح بالا، رابط کاربری بصری با کمک صوتی پیشرفته ارائه می شود تا تجربه رانندگی متصل را به مشتریان ارائه دهد. این تجربه آکوستیک بهتری را با “Surround Sense” که توسط ARKAMYS طراحی شده است، ارائه می‌کند و محیط‌هایی را ارائه می‌کند که متناسب با حالات مختلف ایجاد شده‌اند.

تمام این ویژگی های داخلی با طراحی های داخلی تازه تکمیل خواهد شد. انتظار می رود طرح های جدید شامل داشبوردهای دو رنگ با تودوزی جدید و نکاتی از کروم در اینجا و آنجا باشد.

ایمنی

برای ایمنی، مجهز به دوربین 360 نمایش در عصر جدید Baleno است که ایمنی و راحتی را برای مشتریان با منظره فضای رانندگی افزایش می دهد. آنها را قادر می سازد تا هنگام پارک کردن یا مانور دادن خودرو در نقاط تنگ تصمیمات آگاهانه تری بگیرند.

قابلیت اتصال

نسل بعدی سوزوکی کانکت بیش از 40 ویژگی از جمله ایمنی خودرو، رفتار سفر و رانندگی، هشدار وضعیت، و عملیات از راه دور را از طریق اپلیکیشن کاملاً جدید Suzuki Connect (گوشی هوشمند و ساعت هوشمند) آمازون الکسا ارائه خواهد کرد.

قیمت گذاری

قیمت های فعلی Baleno بین 7.01 لک (نمایشگاه سابق) و 10.86 لک (نمایشگاه سابق) متغیر است که انتظار می رود برای مدل جدید نیز کاملاً مشابه باشد.

تلویزیون زنده

#لال



[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

مکمل گینر: راهی برای افزایش وزن و اندام بدنی
مکمل کراتین بدنسازی: راهی بهبوددهنده برای افزایش عضلات
معرفی شرط بندی انفجار
خرید عمده تیشرت مردانه: راهی برای داشتن استایل بی نظیر
بازی انفجار ایرانی: انفجار ایرانی با درگاه مستقیم
تعمیر پرینتر: راهنمای کامل برای انجام تعمیرات عالی
تماس با ما