هریتیک روشن ابتدا به دوست دختر شایعه شده صبا آزاد فریاد می زند، از دست نده

[ad_1]

دهلی نو: هریتیک روشن، ستاره بالیوودی اخیراً به دلیل شایعه رابطه اش با صبا آزاد، بازیگر و خواننده، تیتر خبرها شده است. بازیگر «جنگ» چندین بار با صبا در حال راه رفتن دست در دست پس از شامشان در بمبئی دیده شده است که منجر به گمانه زنی هایی درباره قرار ملاقات آنها با یکدیگر شد.

در واقع، صبا اخیراً در حالی که عموی Hrithik، راجش روشن، تصویری از ناهار خانوادگی آنها را به اشتراک گذاشته بود، به تصویر خانوادگی روشن ها رسید. در واقع، اوایل امروز، تصاویر دیده نشده جدیدی از ناهار خانوادگی آنها در شبکه های اجتماعی منتشر شده و در فضای مجازی منتشر شده است. در این عکس ها، هریتیک و صبا در حال دوقلو شدن با لباس سفید دیده می شوند و از غذای کرالا در زمان ناهار کامل خود لذت می برند.

روز جمعه، خدای یونانی بالیوود در شهر بی تاون، در اولین پست خود برای بانوی شایعه شده اش، پیش از اجرای کنسرت او، فریاد زد. هریتیک روشن در استوری های اینستاگرام خود تصویری از دوست دختر شایعه شده خود صبا آزاد به همراه عماد شاه پسر ناصرالدین شاه به اشتراک گذاشت. برای افراد ناشناس، این دو گروهی به نام Madboy / Mink دارند. این یک گروه الکترو فانک است و صبا و عماد به اجرای برنامه ادامه می دهند.

صبا آزاد

یک هفته پیش، سوزان خان، همسر سابق هریتیک، صبا و گروهش را فریاد زد و امروز هریتیک نیز همین کار را کرد. این بازیگر با به اشتراک گذاشتن عکس خود نوشت: بچه ها بکشید.

هریتیک روشن

بعداً این دو بار در کنار هم دیده شدند. در واقع، اخیراً صبا حتی در حالی که عموی Hrithik راجش روشن تصویری از ناهار خانوادگی آنها را به اشتراک گذاشته بود، به تصویر خانوادگی روشن ها نیز راه پیدا کرد. اما امروز، خدای یونانی بالیوود در اولین پست خود برای معشوق شایعه شده اش، پیش از اجرای کنسرت او، فریاد زد.

هریتیک روشن در استوری های اینستاگرام خود تصویری از دوست دختر شایعه شده خود صبا آزاد به همراه عماد شاه پسر ناصرالدین شاه به اشتراک گذاشت. برای افراد ناشناس، این دو گروهی به نام Madboy / Mink دارند. این یک گروه الکترو فانک است و صبا و عماد به اجرای برنامه ادامه می دهند.

هریتیک قبلا با سوزان خان ازدواج کرده بود و پسران هرهان و هریدان با او دارد. حتی پس از طلاق آنها در سال 2014، آنها همچنان به روابط دوستانه خود ادامه می دهند و اغلب در جمع های خانوادگی یکدیگر دیده می شوند. سوزان، طراح داخلی مشهور، شایعه شده است که با بازیگر ارسلان گونی قرار می گیرد.

تلویزیون زنده



[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

مکمل گینر: راهی برای افزایش وزن و اندام بدنی
مکمل کراتین بدنسازی: راهی بهبوددهنده برای افزایش عضلات
معرفی شرط بندی انفجار
خرید عمده تیشرت مردانه: راهی برای داشتن استایل بی نظیر
بازی انفجار ایرانی: انفجار ایرانی با درگاه مستقیم
تعمیر پرینتر: راهنمای کامل برای انجام تعمیرات عالی
تماس با ما