آنه ارزان می شود؟

[ad_1]

مشاوران مشاوران مشاور مشاور مشاوران مشاور مشاور مشاوران مشاور مشاور اتحادیه اروپا با بیان اینکه بازار مسکن تحت کنترل است، گفته می‌شود: اگر سایت‌های فروش مسکن، مراکز آماری و برخی غیرکارشناسان باعث ایجاد تلاطم و تشنج نمی‌شوند، انتظار می‌رود بیشتر قیمت خانه وجود داشته باشد، اما نمی‌توان توقع ریزش کرد. شدیدی داشت.

به گزارش ایسنا مصطفیقلی خسروی اظهار کرد: متوسط ​​قیمت مسکن در تهران طبق آمار رسمی حدود متری 32 میلیون تومان است، اما قیمت های پیشنهادی در سایت های فروش بیش از 50 میلیون تومان است. این یعنی هر کس هر قیمتی دلش می‌خواهد برای خانه خود تعیین می‌کند و این سامانه‌ها هیچ نظارتی ندارند. بارها اعلام کردند که نرخ‌های دلبخواه باعث ایجاد تنش در بازار مسکن می‌شود، اما کماکان قیمت‌های آن را خواهد داشت.

اهش نیم درصدی قیمت مسکن در دو هفته گذشته

وی افزود: در ماه‌های بعدی بازار مسکن به ثبات رسیده است. مقدار زیادی از این آرامش مرهون تلاش دولت سیزدهم در طرح نهضت ملی مسکن و اخبار امیدوارکننده از مذا. با کاهش قیمت دلار، قیمت طلا، خودرو و مسکن نیز پایین آمد و بررسی ما از کاهش حدود نیم درصدی.

مشاوران مشاور مشاور مشاور املاک با بیان اینکه بازار فعلی مسکن باید با همدلی مردم و مسئولان حفظ شود، گفت: معمولا سه گروه شامل افراد غیرکارشناس، مراکز آماری و سامانه های فروش ملک باعث ایجاد تنش در بازار املاک می شوند. استفاده از ما این است که افراد غیرکارشناس از انجام مصاحبه‌های تنش‌زا در رسانه‌ها خودداری کنند. سامانه‌های فروش نیز فقط به ضریب نفوذ و فکر می‌کنند و آن‌ها مهم نیست که با

قیمت مسکن کاهش یافته است ; سایت‌ها تنش ایجاد نکنند

خسروی تاکید کرد: ما یکی از پرمخاطب فروش ملک را تحریم کردیم. حدود ۵۰ نفر از این سایت شکایت کردند. به عنوان مثال می‌شود که سامانه مورد نظر با دور زدن مشاوران املاک اقدام به عقد قرارداد می‌کند که ضری اما این سایت تکذیب کرد، اما به هر حال این شکایات به ما واصل شده است. بنای ما بر بود و اعلام کرد که بیایند می کنند که نیامدند. اما چیزی که باعث دلخوری مردم از این سامانه‌ها می‌شود قیمت‌های پرت را اعلام می‌کند که قیمه مسکج را افزایش می‌دهد.

وی گفت: برخی سایت‌ها باعث ایجاد رقابت کاذب در بازار مسکن شده‌اند. فردی که موبایلش می‌شود و می‌بیند همسایه یا قیمت خانه‌اش را متری ۴۰ میلیون تومان می‌شود، او او را نمی‌کند. شخص سوم در کوچه بغلی متری ۵۰ میلیون تومان می‌گذرد و این روند افزایشی ادامه می‌یابد. این موضوع باید ساماندهی شود.

ریزش شدید قیمت مسکن بعید است

مشاور اتحادیه مشاوران املاک در پاسخ به این سوال که چقدر می توانم به ریزش قیمت مسکن امیدوار بود، تصریح کرد: چه بعد از جهش قیمت ها انتظار افزایش مجدد وجود ندارد، طبیعتا انتظار ریزش شدید هم غیرمنطقی است. همین که بازار مسکن به ثبات رسیده است اتفاق خوبی است که می‌توان در آینده به افزایش قدرت خرید متقاضج. با نهضت ملی مسکن بسیار امیدواریم که پیشنهاد و پیشنهاد به طرح و ارزیابی منطقی شود.

به طرح نهضت ملی مسکن خوشبینیم

خسروی با بیان اینکه قیمت واحدهای ملی مسکن، تناسب زیاد با توان مردم ندارد، گفت: دولت باید منابع بیشتری را به این پروژه اختصاص دهد و بانک ها را به صورت قانونی برای اختصاص سالیانه 360 هزار میلیارد تومان به این طرح انجام دهند. الان هر از 40 میلیون تومان از مطالبه می‌شود. اگر مردم چنین پول‌هایی دارند که اصلاً نیازی به این طرح ورود پیدا نمی‌کنند.

وی کرد: در عین حال من به پشتکار آقای رئیسی ایمان دارم و مطمئن هستم اگر گفته شود دولت سالیانه یک میلیون مسکن بسازد، این عملیات را عملیاتی خواهد کرد. آشنایی بنده با آقای رئیسی به سالها قبل برمی گردد و میدانم که در همه سطوح بخش مسکن از کد رهگیری تا ساماندهی بازار و افزایش ساخت و ساز، دغدغه و برنامه دارد.

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تعبیر خواب با استفاده از منابع معتبر و جامع
تعبیر خواب بچه شیر دادن
تعبیر خواب ماهی پخته با برنج
خرید پرینتر سایت آوافرهنگ: راهکاری هوشمندانه برای چاپ کردن
یورو ۲۰۲۴: جشن فوتبال اروپا
اهمیت و تاثیر قیمت و خرید پرینتر در زندگی روزمره
تماس با ما