ما مسی را داریم ولی امباپه بهترین بازیکن دنیاست – ورزش سه

[ad_1]

خدا خبر: 1813515 |
12 اسفند 1400 ساعت 14:45 |
32,747 بازدید |

24
دیدگاه

مدیر ورزشی پی اس جی:

لئوناردو، مدیر ورزشی پی اس جی کیلیان امباپه را بهترین بازیکن دنیا عنوان کرد.

به گزارش “ورزش سه” در نقل و انتقالات تابستانی اخیر بود که کیلیان امباپه تا آستانه انتقال به رئال مادرید پیش رفت و حتی گفته شد که باشگاه اسپانیایی پیشنهاد 200 میلیون یورویی نیز برای جذب این بازیکن به پاری سن ژرمن ارائه می دهد، اما نهایتا PSG کوتاه نیامد تا انتقال او به سانتیاگو برنابئو به تعویق بیفتد.

اری سن ژرمن تلاش زیادی برای راضی کردن امباپه انجام داده اما تا این لحظه ناکام بوده است. با این حال، اخیراً شایعاتی مطرح شده است که مبنی بر اینکه کیلیان امباپه به قرارداد با پاریسن ژرمن نزدیک شده و امیدهای تیم فرانسوی برای حفظ او به شکل قابل توجهی افزایش یافته است. در واقع گفته است که باشگاه فرانسوی یک پیشنهاد نجومی به امباپه ارائه می دهد که شاید نتواند آن را انجام دهد.

لئوناردو، مدیر ورزشی پی اس جی امروز در مصاحبه با لوپریزین ضمن تاکید بر این که هنوز مطمئن هستیم که قرارداد امباپه، او را بهترین بازیکن دنیا، بالاتر از لیونل مسی عنوان کرد.

لئوناردو گفت:«در مورد تمدید با امباپه غفلت نکردیم. یک روندی بود که باید طی می شد و باید آن را درک کرد. این یک واقعیت است که امباپه اکنون بهترین بازیکن دنیاست. شاید در مورد مسی سوال کنید که باید بگویم مسی سال ها در فرم فعلی امباپه بود ولی طبیعی است که ساش. اما اینجا نیستیم تا در مورد اینکه چه کسی بهترین قضاوت را انجام می دهد ولی توجه کنید که امباپه 23 سال دا.

لئوناردو ادامه داد:«در مورد امباپه حس خوبی در باشگاه وجود دارد و چندی دیگر هواداران جو فوق العاده ای در ورزشگاه برا. هواداران ما بی نظیرند و معتقدم امباپه نیز حس مشترکی با آنها دارد. ما ناامید نیستیم و تلاش می کنم که آن را حفظ کنیم. یک زمان طبیعی بود ستاره ای فرانسوی خیلی زود راهی لیگ خارجی شود. در تیم ملی فرانسه که قهرمان جام جهانی 1998 شد، خیلی از بازیکنان تیم در لیگ خارجی بازی می کردند ولی الان در لیگ، پی اس جی حضور دارد که خیلی از ستاره ها دوست دارند برایش بازی کنند. ما هرگز باشگاهی نیستیم. »

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

معرفی شرط بندی انفجار
خرید عمده تیشرت مردانه: راهی برای داشتن استایل بی نظیر
بازی انفجار ایرانی: انفجار ایرانی با درگاه مستقیم
رشد برق‌آسای پادکست؛ قدرت جدید جهانِ رسانه رشد برق‌آسای پادکست؛ قدرت جدید جهانِ رسانه
بازی انفجار vip: امکانی برای کسب و کار و سرگرمی
معرفی بازی انفجار: همه چیزی که باید بدانید در مورد این بازی جذاب و پرطرفدار
تماس با ما