:لمان: همه عناصر یک توافق در وین روی میز است

[ad_1]

«اولافظم آلمان» در کنفرانس خبری صدراعظم آلمان در کنفرانس خبری صدراعظم آلمان در کنفرانسی گفت که «همه عناصر» یک توافق روی میز است و باز هم به روال طرف های غربی برجام با هدف فشار در زمان قرار دادن ایران، عنصر را مطرح می کند.

به فارس، شولتز در این گزارش خاص اظهار داشت: «ما الان این شانس را داریم که به توافقی برسیم اما اگر خیلی سریع موفق نشویم، خطر شکست قانون وجود دارد». وی سپس با پرتاب توپ در زمین ایران ، افزودن: مقامات ایران یک انتخاب دارند. اکنون لحظه رویارویی با حقیقت است.

وی در ادامه مدعی شد: ایران هسته‌ای برای آلمانی قابل قبول نیست، تا حدی به این دلیل که امنیت اسراء باشد.

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که نشان می‌دهد روزافزون حکایت از آن دارد که به نتیجه برسد و مستلزم تصمیم‌گیری از سوی غربی‌ها به ویژه سیاست‌های سیاسی برای رفع تحریم‌ها باشد. پیشتر، یک وزارت خارجه آمریکا هم با بیان این موضوع که در جریان مذاکرات در وین «پیشرفت قابل توجه» به دست آمده، به شکلی مدعی شد که ایران در این مورد «جدید نشان دهد» توافق در چند روز پیش ممکن است.

«علی باقری» نماینده ارشد جمهوری اسلامی ایران اخیرا در ارزیابی خود از روند مذاکرات گفت: «بیش از هر زمان به توافق در وین نزدیک شدنم و آنگونه که مقامات ایرانی بارها اعلام کرده اند تصمیم ایران را گرفته اند و اکنون نوبت های مقابل است که طرف تصمیم می گیرند. ». حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران هم در توئیتی درباره گفتوگویش با “جوزپ بورل” مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، روند مذاکرات در وین را رو به جلو و با بیان اینکه “هنوز برخی موضوعات مهم، پیش روی ماست” حصول توافق نهایی است. را منوط به «رفتار رفتاره» غرف غربی دانست.

«علی شمخانی» دبیر شورای عالی امنیت ملی نیز در همین خصوص روز چهارشنبه 27 بهمن ماه در توئیتی آمریکا و اروپا در آزمون اجرای اجرای برجام مردود شدند. وی پیش از آن در توئیتی راستیآزمایی و ارائه تضمینی را ارائه لاینفک توافق خوب خواند و افزود: بدعهدی اثبات شده است که عامل اصلی تهدید کننده در توافق است.

دور هشتم جلسه و از روز سهشنبه 19 بهمن ماه پس از بررسی 11 روزه برای بررسی هیأتها با پایتختهایشان از سر گرفته شده و کماکان در سطوح مختلف در حال برگزاری است; جمهوری اسلامی ایران همواره دنبال کرده است که به یک توافق خوب و قابل اتکا در وین هس

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

مکمل گینر: راهی برای افزایش وزن و اندام بدنی
مکمل کراتین بدنسازی: راهی بهبوددهنده برای افزایش عضلات
معرفی شرط بندی انفجار
خرید عمده تیشرت مردانه: راهی برای داشتن استایل بی نظیر
بازی انفجار ایرانی: انفجار ایرانی با درگاه مستقیم
تعمیر پرینتر: راهنمای کامل برای انجام تعمیرات عالی
تماس با ما