فوت فتیش: تکنیک Google

۹. آلوینولاگنیا (Alvinolagnia) به عنوان فتیش شکم شناخته می شود و در آن شکم منبع تحریک است. بهتر است که قبل از ادامه رابطه به صورت جدی نسبت به حل و بررسی این مسئله اقدام کنید. تا اینکه تصمیم گرفتم بیشتر درباره فوت فتیش اطلاعات کسب کنم که با سایت شما آشنا شدم و دیدم با چه دید بازی نسبت به مسئله فتیش پا پرداختید.بعد از اینکه نظرات کاربرا رو خوندم با شوهرم صحبت کردم و بهش گفتم نیازی نیست تمایلش به پا رو سرکوب کنه از اینکه باعث شدید این احساس خوب رو تجربه کنم ازتون ممنونم. برای بهبود این اختلال و پیشگیری از آزار و ناراحتی دیگران، نیاز است تا بلافاصله پس از تشخیص اختلال فتیش برای درمان آن اقدام شود. یک فرد دارای مازوخیسم از آزار دیدن لذت میبرد. به خصوص کفش های پاشنه بلند خانم ها این افراد را آزار می دهد. ممکن است از دیدن همسرتان با کفش های پاشنه بلند در حین رابطه جنسی لذت ببرید. استیگماتوفیلی: این افراد با دیدن خالکوبی یا پیرسینگ روی بدن اشخاص دیگر تحریک میشوند. برخی از اولین نمونه های ثبت شده فوت فتیش در اشعار وابسته به عشق شهوانی به یک زن پابرهنه و به یک پسر پابرهنه منسوب به فیلوستراتوس نویسنده یونان باستان رخ می دهد.خدای هندو شیوا با دیدن پاهای پارواتی از نظر جنسی برانگیخته شد که در متن قرن هشت اسکاندا پورانا آورده شده است.

به نظر می رسد فتیشیسم بو (مربوط به بوی پا) نقش مهمی در فتیشیسم پا دارد و ارتباط نزدیکی با آن دارد: در یک مطالعه در سال 1994، 45 درصد از کسانی که فوت فتیش داشتند مشخص شد که با جوراب یا پاهای بدبو تحریک می شوند. شما ممکن است از همسرتان بخواهید که پاهای خود را روی بدن تان گذاشته و شما را در موقعیت تسلیم قرار دهد. داروها معمولا برای کاهش فانتزی های جنسی و میل جنسی مورد استفاده قرار می گیرند. دسته ای از داروها به نام آنتی آندروژن ها می توانند به طور موقت سطح تستوسترون را کاهش دهند و در ترکیب با سایر درمان ها برای از دست دادن حافظه استفاده شوند. فعالیت های ساده و روزمره، مانند دادن پدیکور یا ماساژ پا به یک شریک زندگی، می تواند راهی برای وارد کردن فتیش بازی به زندگی جنسی آنها باشد. کاتوپترونوفیلیا: این دسته از به رابطه جنسی جلوی آینه فیتیش دارند. این افراد همچنین در برقراری ارتباط صادقانه در رابطه جنسی مشکل دارند.

نیازی نیست که همسرتان را از این تمایلش شرمنده کنید و بگذارید خودش و تمایلاتش را همانطور که هست به شما صادقانه نشان دهد. به همین دلیل به هیچ عنوان این داروها را بدون تجویز پزشک و بیش از اندازه مصرف نکنید. یک سری دیگر از داروها نیز وجود دارند که با کاهش میزان تستسترون به روشهای درمانی بازسازی ذهنی کمک میکنند. برخی از افراد با پوشیدن انواع خاصی از لباسهای زیر نیز هیجان جنسی را تجربه میکنند. در این نوع اختلال، فرد برای تحریک جنسی دائماً از اشیاء غیر زنده مانند لباس زیر یا کفش پاشنه بلند استفاده می کند و به آن وابسته است. کفش و سپس لباس زیر محبوب ترین هستند. این افراد گاهی تمایل دارند سوغاتی بخواهند و مثلاً لباس زیر دیگران را نگه می دارند.

یک مشاور خانواده و روانشناس می تواند به کاهش استرس در زندگی با دیگران و افراد مبتلا کمک کند و به پیشگیری از بیماری های روانی کمک کند. اگر خانواده ها از کودکی فرزندانشان متوجه این انحرافات و یا تمایلات شدند باید آنها را نزد روانپزشک ببرند تا تحت درمان قرار گیرند. به طور کلی دلایل قطعی برای بروز این اختلال وجود ندارد و نظریه پردازان روانشناس معتقد هستند که این انحرافات جنسی ریشه در کودکی دارند و به مرور زمان تشدید شده و در نهایت به اختلال شدید فتیش تبدیل می شوند. به طور کلی از مهم ترین راه های درمان اختلال فتیش می توان به موارد زیر اشاره نمود. این بیماران دارای اختلالات شخصیتی هستند و به طور خاص بر روی یک جسم یا قسمت خاصی از بدن تمرکز می کنند. مدلهای یادگیری رفتار نشان میدهند که کودک قربانی یا مشاهدهکننده رفتارهای جنسی نامناسب میتواند این رفتارها را تقلید کند یا به مرور زمان آنها را در ذهن خود تقویت کند. برای مثال، رفتارها و حرفهای طرف مقابل را زیر نظر داشته باشید و ببینید که آیا فتیشسم خاصی از خود بروز میدهد یا خیر.

علاوه بر عینیت بخشیدن و یادآوری، ممکن است فرد به خاطر برخی رفتارها نیز بت شود. اگر همسر دارید و تا به حال با او فوت فتیشی می کردید از این کار دست بردارید و از راه طبیعی ارضا شوید تا به مرور زمان این میل کم شده و از بین برود. این می تواند راه خوبی برای باز کردن صبحت در یک محیط مناسب باشد. فتیشیسم، دستهای از اختلالات روانی هستند که در آن فرد دارای فتیش با نگاه کردن به شی مورد علاقه یا قسمت مورد علاقهاش از بدن، دست به خودارضایی میزند و تحریک جنسی خود را از آن میجوید. شوند. یک فرد با اختلال فتیش ممکن است به خاطر تمایلات جنسی غیر معمول احساس شرم و پریشانی نیز بکند. از معمول ترین این داروها می توان به آنتی آندروژن ها اشاره نمود. البته برخی از این داروها عوارض جدی به همراه دارند. فتیش نوع برخورد شما با جهان سکسه و حتی میشه به عنوان نوعی کاتالیزگر در روند جنسی نام برد ( البته به نظر من اون فتیشای آخری که گفتم واقعا مریضی فوق فوق حاد هستن وبسیار شدید و خطرناکن.

قطعا اون چه که در فیلم های مستهجن نشون داده میشه ، به هیچ وجه مورد تایید هیچ کس نیست . اگر شما یا همسرتان دچار فتیشیسم هستید و از فتیشیسم نسبت به اشیاء خاص رنج می برید، حتما باید با یک روانشناس یا روانپزشک حرفه ای مشورت کنید. معمولا از این روش زمانی استفاده می شود که روانپزشک تشخیص دهد که این اختلال ریشه در دوران کودکی فرد دارد. برخی دیگر از نظریه پردازان معتقدند که این اختلال مربوط به دوران کودکی و نوجوانی و شرطی شدن در هنگام خودارضایی است. اما امکان بروز این اختلال قبل از نوجوانی نیز وجود دارد. فراموش نکنید که واکنش های غیرطبیعی و پرخاشگرانه نه تنها به بهبود این اختلال کمک نمی کند، بلکه می تواند آن را شدیدتر نماید. اینکه همسر مثلاٌ لباس خواب رو با رنگ آبی روشن دوست داره و نه سیاه و چقدر هم اینکه یه زوج بدونن فتیش همسرشون در چیه برای روابط فی مابین اهمیت داره .

بهش گفتم هرچی تو بگی هرکار تو بگی فقط بیا بریم پیش روانشناس ولی با قاطعیت گفت نه اصلا. به نظر من هم پیش نوازی امر خیلی مهمی در شروع رابطه جنسی هست . همانطور که سلیقه افراد در پوشش یا موسیقی متنوع و مختلف است، امیال و فانتزیهای جنسی متنوع و متفاوتی هم دارند. برای درمان کسی که به شکلی بیمارگونه دچار فتیشسم پا است، انواع تراپیهای بلندمدت تجویز میشود. خصوصا در یک بحث تنوع پذیر مثل روابط جنسی و تمام این گرایشها تا زمانیکه باعث آسیب به خود فرد و شخص دیگری نشود قابل احترام هستند. فوت فتیش یکی از انواع انحرافات جنسی است که فرد علاقه زیادی به پا و متعلقات آن مانند جوراب و کفش دارد تا جایی که حتی بدون حضور آنها دچار برانگیختگی جنسی میشود. برای بسیاری از بیماران مبتلا به این اختلال، فتیش کفش رخ می دهد. شقاق مو یا تریکوفیلیا نوعی فتیشیسم است که با بو کردن، لمس کردن یا خیره شدن به موهای دیگران توسط شخص ایجاد می شود. برخی دیگر با نگاه کردن یا لمس لباس زیر دیگران لذت جنسی را تجربه می کنند.

برخی از این مردان لباس های زیر زنانه را از مراکز لباسشویی و خشک شویی سرقت می کردند. توماس و اما سال ۱۸۷۴ ازدواج کردند. متاسفانه یکی دیگر از دلایل بروز این اختلال خود ارضایی افراد قبل از ازدواج است. یکی از دلایل اصلی اختلال فتیش جنسی می تواند تجربه ای تحریک کننده با جسم بی جان در دوران کودکی فرد باشد. اجسام بی جان بعد از قسمت های مختلف بدن فتیش رایج هستند. فتیش پا یک از رایج ترین اختلالات این بخش است و تقریبا اختلال فتیش را با اختلال فوت فتیش یکی می دانند. باید گفت که این بیماری نوعی پارافیلیا یا انحراف جنسی است. فانتزی های فتیش رایج است و فقط باید به عنوان یک اختلال در نظر گرفته شود، که می تواند باعث ناراحتی یا اختلال در توانایی فرد برای عملکرد عادی در زندگی روزمره شود.

فتیش جوراب یکی از حالات فتیشیسم است که در آن فرد برای تحریک جنسی باید این شی را لمس کند. اشخاص غیر اختلال فتیشیسم امکان دارد در زمانهای گوناگون با قسمت خاصی از بدن یا شیء مشخصی برانگیخته شوند و این قسمتی از تعامل جنسی آنها با فرد دیگر باشد، ولی آنها روی آن شیء یا قسمت از بدن متمرکز نمیشوند. افراد غیر اختلال فتیشیسم ممکن است در زمانهای مختلف با قسمت خاصی از بدن یا شیء مشخصی برانگیخته شوند و این بخشی از تعامل جنسی آنها با شخص دیگر باشد، اما آنها روی آن شیء یا قسمت از بدن متمرکز نمیشوند.

شواهد حاکی از آن است که ترکیب دارودرمانی با درمان شناختی-رفتاری می تواند موثر باشد، اگرچه تحقیقات در مورد نتایج این درمان ها قطعی نیست. رویکردهای درمانی شامل انواع مختلفی از درمان (روانکاوی سنتی، هیپنوتیزم، درمان شناختی و رفتاری) و نیز دارودرمانی (SSRIs، درمان محرومیت از آندروژن) است. در درمان شناختی رفتاری از شرطی سازی آزارنده برای کاهش یا حذف یک رفتار استفاده می شود. ممکن است از روش ساخت مجدد شناختی (شناسایی و تغییر افکار که محرک رفتار هستند) و روش توقف افکار نیز استفاده شود. اگر این انحراف جنسی هنوز آنقدر ها شدت نگرفته باش، درمانگر می تواند در خلال صحبت با مراجع و طی جلسات متعدد تمایل جنسی مراجع را تغییر دهد. اختلال فتیش اغلب دارای یک دوره مداوم است که در شدت و فراوانی میل یا رفتار در طول زندگی تغییر می کند. در رتبه بندی تنها عباراتی که شامل کلمه «فتیش» بودند، مشخص شد که بیشترین جستجو برای پاها بوده است. او پس از بررسی رفتارهای شما و با توجه به شدت این اختلال از روش های درمانی مختلفی برای کنترل و بهبود اختلال فتیش استفاده می نماید.

این لزوما به این معنی نیست که شما یک فتیش کفش دارید. کفش و چکمه که اغلب با تمایل شدید به پا همراه هستند، معمولاً معـروفترین نوع اشـیاء مورد علاقه در اختـلال فتیشـیسم یا شیء پرستی محسوب میشوند. پا معمولاً بعنوان عضوی از بدن که در قسمت پایینی میباشد در نظر گرفته می شود. در این روابط معمولاً همسر دائماً نگران عواقب فتیش است. حتما بخوانید: چرا رابطه جنسی خشن برای بسیاری از افراد جذاب است؟ فانتزی های سکسی، تمایلات جنسی، رفتارهایی در رابطه با اهداف غیرزنده (برای مثال، زیرپوش های زنانه) که شدید و مکرر هستند و حداقل به مدت شش ماه طول می کشند. در مواردی مانند فتیش پا یا فوت فتیش می توان از ماساژ پا یا دیگر فعالیت های لذتبخش در رابطه جنسی استفاده کرد. وسایلی که شخص برای آنها فتیش دارد برای تحریک ناحیه تناسلی استفاده نمی شود. کمر باریک در مواجهه با سینه و باسن است که نمود پیدا میکند زیرا کمر باریک تر باسن را چاق و چله تر و سینه را فراخ تر و زیباتر نمایان میکند برای همین دختر کمرباریک در فرهنگ های مختلف تا این اندازه معروف گردیده است.

مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی با گردآوری کادری مجرب و متخصص این امکان را مهیا کرده تا به صورت تلفنی با متخصصان تماس بگیرید. همانطور که گفته شد ، همه فتیش ها ، از جمله فوت فتیش افراطی، فقط در صورت تداخل در زندگی روزمره یا زندگی مشترک فرد ، به درمان نیاز دارند. در یک نظر سنجی انجام شده، حدود 10% افراد گفته اند که فوت فتیش دارند. خیال پردازی ها، گرایش های جنسی یا رفتارهای یک فرد باعث ناراحتی همسرش شده یا عملکرد حرفه ای، اجتماعی و شخصی او را مختل کرده است. بویژه در فرهنگ ما که هنوز شناخت درستی در مورد بسیاری از گرایش ها، اختلالات و انحرافات جنسی وجود ندارد. حداقل به مدت ۶ ماه در مورد چیزی تخیلات، تمایلات یا رفتارهای مکرر، شدید یا غیرعادی داشته باشید. امروزه از او به عنوان یکی از شاعران و نویسندگان مطرح قرن بیستم یاد میشود. فتیش (Fetish) در زبان پرتغالی به معنای علاقه و جاذبه وسواسگونه است تا حدی که فرد به موضوع مورد علاقه تا حد پرستش آن جذب میشود. اصطلاح “فتیشیسم” از واژه فتیکو در زبان پرتغالی به معنی جاذبه وسواسی گرفته شده است.

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

خرید پلی استیشن پلاس اکسترا: عضویتی منحصر به فرد برای دنیای بازی های دیجیتال
نوت کوین: تاجری شگفت‌انگیز برای خرید و فروش اموال دیجیتال
معرفی گروه تلگرام سئویی: بزرگترین منبع آموزشی سئو در ایران
نوت کوین: تاجری شگفت‌انگیز برای خرید و فروش اموال دیجیتال
شرط بندی انفجار: یک جایگاه برتر در بازی آنلاین
بازی انفجار – معرفی سایت شرط بندی انفجار
تماس با ما