سفارش سئو سایت به همراه مشاوره رایگان

بر اساس نتایج حاصل از بهینه سازی های قبلی و بررسی مجدد عوامل موثر سئو، فرایند پیوسته بهینه سازی جهت رسیدن به بهترین نتایج ادامه می‌یابد. تمام مراحل سئو به وسیله ی افراد خبره پیگیری و پیاده سازی خواهد شد. از طراحان گرافیست و کد نویسی سایت گرفته تا تولید محتوا هر قسمت از سئو سایت زیر نظر متخصص آن انجام میشود. از طریق دریافت مشاوره سئوی رایگان، با افتخار قدم به قدم شما رو برای رشد سایتتان راهنمایی خواهیم کرد. بله، بطور کلی روش های بهینه سازی سئو سایت به 3 دسته تقسیم می شوند که هرکدام از انها دارای نقاط قوت و ضعفی هستند. دلیل این امر این است که با سئو می توانید رتبه های بالاتری در موتورهای جستجو کسب کرده و رشد کنید.

برای آشنایی بیشتر با سئو کلاه سیاه پیشنهاد میکنم مقاله سئو کلاه سیاه چیست را مطالعه کنید. موضوع حائز اهمیت دیگری که در بخش خدمات لینک سازی از طریق خرید بک لینک وجود دارد این است که زمانی که شما اقدام به خرید تعدادی پیوند می کنید؛ بعد از قطع لینک، سایت شما دچار افت شدیدی می شود. در زمینه سئو لینک سازی در حال پیشرفت است و به همین دلیل در این مقاله قصد داریم در مورد انواع لینک سازی بپردازیم تا به شما کمک کنیم رتبه سایت خود را به بالاترین سطح ممکن برسانید.

مشاوره رایگان سئو برای صاحبان کسب و کار

نمی توان قیمت ثابتی را برای این منظور تعیین نمود اما به صورت کلی با توجه به دامین آتوریتی چیست؟ و تعداد بک لینک ها قیمت نیز متفاوت خواهد بود. خیر، تنها هزینه مندرج در پکیج انتخابی دریافت می‌شود و تمام هزینه‌ها حتی رپورتاژ و تولید محتوا به عهده سئودو است. باتوجه به اینکه استراتژی سئو برای هر سایت متفاوت است، داشتن یک برنامه هدفمند و خاص، کمک بزرگی به روند پیشرفت پروژه دارد. در این مرحله با تحقیق در مورد عملکرد رقبا و نقاط ضعف و قوت آن‌ها، راهکارهایی جهت بهبود وب سایت ارائه می‌شود. Gov و.edu  هستند؛ بنابراین با جستجو و انتخاب دامنه هایی که معتبر هستند، می‌توانید بک لینک‌های معتبری را ایجاد کنید. نرخ تبدیل به درصد کاربرانی میگن که وارد سایت شما میشن و از شما خرید می کنن.

برای اینکه یک وب‌سایت در نتایج اولیه گوگل قرار بگیرد، هم به سئو داخلی و هم به سئو خارجی احتیاج دارد. باتوجه به آپدیت‌های مداوم الگوریتم گوگل، اهمیت سئو داخلی بیش از پیش احساس می‌شود. سئو محتوا، مناسب بودن ساختار وب‌سایت، لینک‌سازی داخلی و بهینه بودن سرعت وب‌سایت از موارد مهم این بخش به‌شمار می‌روند.

بعد از اتمام مدت زمان تعیین شده جهت انجام فرآیند های سئو و کسب رتبه های برتر گوگل، در صورت تمایل کارفرما پروژه وارد فاز پشتیبانی 12 ماهه با تیم پشتیبانی سئو فامین ادز با اخذ قرارداد پشتیبانی خواهد شد. ایجاد بک لینک و لینک‌سازی در سئو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. برای مشاوره رایگان سئو سایت همین حالا با کارشناسان قاصدک تماس بگیرید. پست مهمان، استفاده از اینفوگرافی، رپورتاژ و بک‌لینک‌های سایت‌واید از جمله روش‌های لینک سازی در سئو هستند.

به تمامی فعالیت های داخل سایت که برای ایندکس شدن بهتر سایت و کسب رتبه بالاتر در نتایج موتور های جستجو  انجام می شود را سئو داخلی می گویند.سئو داخلی و سئو فنی  هر دو مورد در داخل سایت انجام می شوند. بله،با سئو سایت می توانید در نتایج اول گوگل برسید.با فعالیت های دقیق و برنامه ریزی درست و رعایت قوانین سئو،رتبه و رنک سایت خود را افزایش دهید و  جایگاه سایت خود را در صفحه اول نتایج گوگل برسانید. با انتخاب طرح برنزی سئو،شروع خوبی را برای سئو سایت خواهید داشت.کارشناس ما فعالیت های ضروری سئو را بر روی سایت شما انجام خواهد داد.با تعرفه سئو برنزی، تمامی صفحات سایت برای گوگل شناسایی و ایندکس خواهند شد. با انتخاب طرح طلایی سئو،رتبه و بازدید سایت خود را افزایش دهید و محصولات و خدمات خود را به مشتریان ارائه دهید.همچنین از طریق طرح سئو طلایی، جایگاه سایت خود را به صفحه اول گوگل برسانید.

با شبکه خبری مصنوعی XSEO که با محتوا و تصاویر یونیک آپدیت میشود و هر سایت روی یک آی پی جداگانه قرار دارد نیاز به رپورتاژ های خبری چند میلیون تومانی نخواهد بود. بک لینک پروفایلی به لینک‌هایی اشاره دارد که در بخش پروفایل کاربر یا وبسایت درج می‌شوند. در این بخش، به طور معمول، اطلاعات شخصی یا نمونه‌های کار و تجربه شخص قرار می‌گیرد و ممکن است شامل لینک به وبسایت شخص یا کاربر باشد.

سئو یک زمینه پیچیده و همیشه در حال تغییر است، بنابراین همکاری با کارشناسان متخصص در این زمینه بسیار مهم است، وبسایت شما در هر زمینه و با هر موضوعی ، به خدمات سئو حرفه ای نیاز دارد. شرکت سئو در بسیاری از برندها و صنایع مختلف تجربه دارد و می تواند تجزیه و تحلیل کند که کدام استراتژی بهترین کارایی را برای موفقیت سایت شما دارد. با استفاده از خدمات شرکت سئو می توانید مطمئن باشید که وب سایت شما همیشه با آخرین الگوریتم ها سازگار است و می توانید به بهترین نتایج ممکن دست پیدا کنید.

بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (سئو) یک تلاش یکباره نیست و یک فرایند مداوم و بلند مدت است. به عبارت دیگر، صاحبان وب سایت باید به طور مداوم بر سئو وب سایت های خود نظارت داشته باشند. ما نگاشت کلمات کلیدی را برای شناسایی مهم ترین کلمات، تجزیه و تحلیل دشواری آنها و تجزیه و تحلیل صفحات بهینه شده برای آنها برای توسعه استراتژی ها و برنامه هایی برای ایجاد بک لینک به بهترین روش انجام می دهیم. سئو تکنیکال را می‌توان زیر مجموعه سئو داخلی در نظر گرفت اما به دلیل اهمیت آن، بیشتر اوقات جداگانه به توضیح و تبیین آن می‌پردازند.

ما به شما کمک می کنیم به صورت اصولی جایگاه مناسبی در گوگل داشته باشید و سهم ورودی های خودتان از گوگل را افزایش دهید. عواملی مانند طراحی سایت، زبان سایت، کلمات کلیدی، جایگاه فعلی سایت و پتانسیل موجود در کار شما از جمله عواملی هستند که در قیمت سئو سایت تاثیر بسزایی میگذارند. اگر به دنبال بهترین خدمات لینک سازی هستید، به گونه ای که بتوانید به کمک آن موجب رشد و ارتقا وب سایت تان شوید؛ باید از شیوه های اصولی و درست لینک سازی استفاده کنید.

سئو یکی از تنها روش های بازاریابی است که در صورت اجرای صحیح آن به مرور زمان اثربخشی آن افزایش می یابد. با توجه به اینکه 80 درصد از کاربران برای خرید یک محصول به اینترنت اعتماد دارند،طبیعی است که رقبای شما مانند همه استراتژی های دیجیتال مارکتینگ روی سئو سرمایه گذاری کنند. به همین دلیل است که اگر به فکر سئو نباشید، نمی توانید فروش خوبی را برای خود متصور شوید و با ضرر مالی مواجه خواهید شد.

یکی از روش هایی که برخی از افراد برای لینک سازی انجام می دهند؛ خرید لینک می باشد. به این صورت که از برخی از سایت های خرید بک لینک، تعداد بالایی لینک خریده و اجرا می کنند. بله، کارشناسان و مشاوران سئودو آماده ارائه هرگونه مشاوره جهت بهترین انتخاب پکیج سئو و کلمات کلیدی مناسب برای مشتریان هستند. داشتن یک برنامه لینک سازی هدفمند، علاوه بر افزایش اعتبار سایت، کمک به کسب رتبه‌های بهتر خواهد کرد. تبلیغات در گوگل دارای هزینه و ریسک بسیار بالایی هست و در صورتی که کسب و کار شما یک کسب و کار بلندمدت هست، تبلیغات در گوگل رو پیشنهاد نمی کنیم.

در این مقاله به شما خواهیم گفت که لینک بیلدینگ یا همان لینک سازی چیست و چگونه باید به بهترین شکل آن را انجام داد. گوگل اعلام کرده که لینک‌سازی و محتوای باکیفیت دو عامل بسیار مهم در سئو هستند. در واقع سایت‌های قابل اعتماد به دیگر سایت‌های قابل اعتماد لینک می‌دهند و سایت‌های دارای محتوای اسپم به دیگر سایت‌های اسپم لینک می‌دهند.

اگر هر یک از این چهار نقطه درد برای کسب و کارتان به صدا درآمده، مطمئن باشید، به شرکت سئو مناسبی رسیده‌اید. بی دلیل نیست که eBgroup در حال حاضر به صدها مشتری SEO خدمات ارائه می‌دهد و راه حل های درستی را برای بهینه سازی و پاسخ به الگوریتم همیشه در حال تغییر گوگل ارائه می‌دهد. چگونه وارد این صفحه شدید؟ با جستجوی گوگل؟ اگر اینطور است، شما نمونه ای از سئو را دیدید که برای سایت ما کار می‌کند. در این مقاله درباره خدمات لینک سازی صحبت کردیم اما تاکید می کنیم که خرید بک لینک شیوه مناسبی برای رشد وب سایت ها نیست و موجب از بین رفتن سایت و ورود به لیست اسپم گوگل می شود. پس بهتر است به صورت طبیعی و استاندارد اقدام به لینک سازی نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اسپم گوگل روی لینک اسپم درسئو چیست و نحوه مقابله با آن چگونه است؟ کلیک کنید. با توجه به این موضوع که باید فرآیند لینک سازی به صورت مستمر و همیشگی انجام شود اگر می خواهید اقدام به خرید بک لینک نمایید به صورت دائمی و همیشگی انجام دهید. به طور کلی خرید بک لینک موقت به دلیل آنکه بعد از اتمام اشتراک تمامی لینک ها پاک می شود؛ موجب آسیب شدیدی به سایت تان می گردد. اما اگر به صورت دائمی و همیشگی باشد؛ با یک بار پرداخت خدمات لینک سازی، تمامی پیوندها به صورت دائمی در وب سایت ها وجود دارد و حذف نخواهند شد.

هدف از ایجاد اکثر تغییرات در قوانین رتبه‌بندی ما این است که به جستجوگران کمک کنیم تا سایت‌هایی را با تجربه کاربری عالی همراه با اطلاعات مفید، پیدا کنند. اگر یک کارشناس سئو هستید، حتماً درک می‌کنید اگر گوگل رتبه وب‌سایت شما را کاهش دهد، چه اتفاق بدی رخ خواهد داد. همواره توصیه می‌شود بر روی ساخت لینک‌های طبیعی و با کیفیت از طریق راهکارهای مشروع متمرکز شوید، مانند ایجاد محتوای ارزشمند که برای دیگران جذاب است و آن‌ها بطور طبیعی به آن لینک دهند. این رویکرد ایمن‌تر و برای مدت زمان طولانی-مدت همتا و برقراری کیفیت تلاش‌های سئو سایت شما را حفظ می‌کند. برای دریافت مشاوره و راهنمایی و قیمت گذاری پروژه سئو سایت خودتان با ما تماس بگیرید .

صفحه اول گوگل

این نوع لینک سازی تا حدی اعتبار صفحه ای را که به آن لینک داده شده، افزایش می‌دهد و در ارائه اطلاعات مرتبط به کاربران مفید است. لینک سازی روشی برای ایجاد ارتباط صفحات مختلف وب‌سایت‌ها با استفاده از هایپرلینک است. هایپرلینک (با نام خلاصه لینک) شیوه ای است که به کاربران آنلاین کمک می‌کند تا به صفحات وب‌سایت‌ها هدایت شوند. از طرفی، امتیاز سئو  لینک پروفایلی وابسته به خصوصیات وبسایت یا پلتفرمی است که این لینک ها در آن قرار می‌گیرند. به عنوان مثال، وبسایت‌هایی با دامنه‌های با اعتبار بالا، محتوای مفید و دسترسی وسیع، می‌توانند برای بهینه سازی سئو موثرتر باشند.

زمانی که کاربر به محصول یا خدماتی نیاز دارد و به دنبال پاسخی مناسب است، به منبع مورد اعتماد خود،یعنی گوگل مراجعه می کند. اعتماد کاربران برگ برنده ای است که گوگل را به یک شرکت بزرگ در جهان تبدیل کرده است. حقیقت این است که ما به نتیجه جستجوی خود در گوگل بیشتر از محتوایی که در قالب تبلیغات (بنر، اس ام اس، ایمیل و …) به دست ما رسیده است، اعتماد می کنیم. خدماتی که توسط شرکت سئو برای کمک به رتبه بندی وب سایت شما در موتورهای جستجو ارائه می شود، خدمات سئو نامیده می شود.

  • با انتخاب طرح نقره ای سئو،کارشناس ما سئو مناسبی را بر روی سایت شما انجام خواهد داد.با تعرفه سئو نقره ای، نتایج خوبی را در موتور های جستجو خواهید داشت و بازدید صفحات  سایت را افزایش هید.
  • ما با خدمات خود زندگی می‌کنیم و سال‌ها را صرف اصلاح استراتژی سئو خود کرده‌ایم.
  • Google News Top Stories و Twitter Trending Topics ایده ‌های نابی را برای محتوای خود پیدا تا برای به اشتراک‌گذاری توسط وب‌سایت‌ها جذاب باشند.
  • اگر در سایت صفحاتی وجود دارد که بکلینکهای بسیار زیاد از سایتهای دیگر دارند، به همان نسبت نیز باید در دادن لینکهای داخلی به آن صفحات توجه کنید.
  • بهینه سازی وب سایت باعث می شود که وب سایت ها در بالای نتایج موتورهای جستجو ظاهر شوند که به پیشرفت کسب و کار کمک می کند.

به شرکت هایی که خدمات سئو را به منظور افزایش دید و رتبه وب سایت شما در موتورهای جستجوی گوگل، یاندکس، بینگ و موتورهای جست و جوی مشابه ارائه می دهند، شرکت های سئو می گویند. هدف شرکت سئو افزایش ترافیک ارگانیک و درآمد وب سایت شرکت یا فروشگاه اینترنتی شما از طریق گوگل و سایر موتورهای جستجو با انجام بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (سئو) است. تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی، بک لینک، استراتژی های محتوا و موارد مرتبط، عوامل  اساسی هستند که بر عملکرد و رتبه وب سایت شما در فهرست نتایج جستجو تأثیر می گذارند. هدف از ساختن لینک های داخلی، شناساندن محتوای جدید به گوگل می باشد. روش های زیادی برای ساخت و دریافت بک لینک وجود دارد که می توانید در دوره های مربوط به آموزش بک لینک سازی شرکت نموده و بهترین روش برای بک لینک سازی را بیاموزید. یکی از شیوه های لینک سازی ساخت PBN می باشد که جزء روش های کلاه سیاه محسوب می شود و باید با دقت زیادی آن را انجام دهید.

مشاوره XSEO کاملا رایگان و با پیشنهاد پکیج مناسب طبق تجربه ما انجام میشود. مشاوره و رفع نگرانی های شما در رابطه با سایتتون کاملا رایگانه و میتونین با خیال راحت با ما مشورت کنین و در صورت تمایل اقدام به سفارش کنید . اگر به دنبال سئو کار های حرفه ای هستید تا کار های خود را به آنها بسپارید. یا اگر به دنبال این هستید که به کامل ترین مفهوم سئو برسید با سرپ لنسر همراه باشید. سرمایه ای که برای بازاریابی دیجیتال و سئو خرج می کنید به سرعت به شما باز می گردد. آژانس دیجیتال مارکتینگ قاصدک متشکل از تیمی پر تلاش و با‍ انگیزه در حوزه بازاریابی دیجیتال است که هسته اصلی خود را در سال 98 شکل داده است.

با این حساب، دیگر به رگبار بستن لندینگ های سایت با بک لینک های مختلف دردی از شما دوا نمی کند. با استفاده از لینک سازی داخلی می توان سراسر سایت را به هم متصل نمود. در مقابل لینک سازی خارجی لینک سازی داخلی هم وجود دارد که مربوط به قرار دادن لینک در بین صفحات یک وب سایت می باشد. محتوایی که کاربر نگارش می کند در اصطلاح به UGC (User Generated Content) معروف و باید از نوع نوفالو باشه.

ساخت بک لینک به سه دسته ی کلاه سفید، کلاه سیاه و کلاه خاکستری می باشد. XSEO لینک سازی حرفه ای یک لینک خارجی از نوع nofollow ساخته می شود، سایت مقصد به ربات های گوگل می گوید که این لینک را دنبال نکرده و سایت مقصد را رصد نکنند. مجموعه نکاتی که باید در داخل سایت رعایت نمایید تا سایتتان برای موتورهای جست و جو بهینه شود، مربوط به سئو داخلی می باشد. لینک سازی داخلی مربوط به صفحات داخلی سایت شما و در صفحات سایت شما انجام می شودبه نحوی که از یک صفحه به صفحه دیگر همان دامنه لینک داده می شود. با توجه به این موضوع لینک سازی داخلی میزان پتانسیل رتبه بندی سایت را برای هر صفحه افزایش می دهد.

• می‌خواهند یک وب‌سایت جدید راه‌اندازی و به سرعت تجارت شان را گسترش دهند. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. بله، با در نظر گرفتن شرایط کارفرما، حالت‌های مختلف پرداخت وجود دارد. کلمات پر رقابت و عامی هستند که رسیدن آن‌ها به مدت زمان بیشتری نیاز دارند و نرخ تبدیل پایین‌تری نسبت به کلمات بلند دارند. سئو بازگشت سرمایه به همراه دارد و به مرور زمان به سوددهی خواهد رسید.

برای اولین بار در سئو ایران ، با پرداخت مرحله به مرحله در خدمات سئو ما و دیدن نتایج هر مرحله پس از پرداخت نگران از دست رفتن یا تضمین سئو سایت خود نباشید . دومین فرض این هست که شما در زمینه سئو تجربه خاصی ندارید که در این صورت تمامی موارد رو لازم هست برونسپاری کنید یا به عبارتی حتماً لازم هست سفارش جامع سئو رو انتخاب کنید. سئو جنبه های مختلفی داره که از مباحث فنی سایت شروع و میشه و به مباحث داخلی و محتوایی می رسه و در نهایت با مباحثی که مربوط به خارج سایت هست تکمیل میشه. 1390 – 1402 © کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای دهاستینگ محفوظ می باشد. تخفیف بی سابقه دهاستینگ به جهت حمایت از کسب و کارهای ایرانی در شرایط فعلی کرونایی از تابستان سال جاری آغاز شده است و به مدت محدود پایان میابد. این تخفیف تنها برای سرویس های هاست بوده و تنها یکبار برای هر فرد قابل استفاده خواهد بود.

برای این‌که مطمئن‌تر لینک بیلدینگ را انجام دهید همین حالا از تریبون سفارش رپورتاژ آگهی خود را ثبت کنید. هزینه سئو سایت به قدرت و اعتبار سایت شما، قدرت و اعتبار رقبا ، سختی کلمه کلیدی، انتخاب قالب ، هاست، سرعت و کارایی سایت محاسبه می شود.پس از بررسی کامل سایت، هزینه برای مشتری تعیین می شود. اگر فکر می‌کنید پرسنل سازمان شما توانایی اجرای مراحل سئو و بهینه سازی سایت را دارند، می‌توانید از خدمات مشاوره سئو توسط کارشناسان سئو ما بهره‌مند شوید و در هزینه های خود صرفه‌جویی کنید. یعنی اگر اقدام به خرید بک لینک کرده اید؛ آن را باید به صورت همیشگی ادامه دهید تا درصد افت رتبه تان کاهش باید. البته به طور کلی این موضوع جزء سئو کلاه سیاه بوده و مورد تایید نمی باشد.

بسته به کسب و کار خود، می توانید بر وضعیت سایت خود به صورت 24 ساعته نظارت داشته باشید.در هر ثانیه بیش از جستجو در گوگل انجام می شود و این آمار بسیار مهم است. با سئو، شما فقط در یک مکان خاص تبلیغ نمی کنید، بلکه هر زمان که مخاطب نیاز داشته باشد، خود را به آن نشان می دهید. حتی اگر یک کسب و کار محلی هستید ، سئو به کسب و کار شما کمک می کند. ارزش جستجوهای محلی نیز بسیار بالاست و طبق گزارشات 80 درصد جست و جوهای محلی منجر به خرید کالا یا خدمات می شود. اگر روی سئوی محلی سرمایه گذاری نکنید، مشتریانی را که آماده خرید هستند از خود دور می کنید.

خدمات سئو شامل استراتژی‌های زیادی است که هدف آن کمک به رتبه‌بندی وب‌سایت شما در صفحات نتایج موتورهای جستجو است. رتبه بالاتر در موتورهای جستجو می‌تواند ترافیک ارگانیک وب‌سایت شما را افزایش دهد. افزایش ترافیک ارگانیک به این معنی است که محصول یا خدمات شما توسط کاربران بیشتری دیده می شود و این به معنای درآمد بیشتر برای فروشگاه اینترنتی یا شرکت شماست. با این وجود، همواره باید به خرید بک لینک‌ها با دقت و احتیاط نسبت بدهید. انتخاب بک لینک‌های با کیفیت و مرتبط با موضوع سایت شما، اهمیت زیادی دارد. استفاده از روش‌های نامناسب و غیرقانونی در خرید بک لینک‌ها ممکن است به جای بهبود رتبه سایت، باعث کاهش آن شود.

سئو کلاه سفید به تکنیک هایی اشاره دارد که شامل استراتژی ها و راه حل هایی است که از قوانین موتورهای جستجو پیروی می کند. این به شما کمک می کند کمتر برای تبلیغات هزینه کنید و درآمد خود را در جای دیگری سرمایه گذاری کنید. به عنوان مثال، به جای 5 بنر تبلیغاتی در سایت های دیگر، تنها به 2 بنر نیاز دارید و می توانید پول اضافی را برای بازاریابی محتوا خرج کنید. بعد از مرحله سئو و بهینه سازی کلی سایت نوبت به سئو صفحات سایت میرسد. در هر سایتی یک سری صفحات هدف وجود دارد که به این صفحات لندینگ پیج میگویند. سئو و بهبود رتبه در این صفحات باعث افزایش شدید ورودی و بهبود رتبه در سایت میشود.

وقتی سایت شما از سایت های استاندارد دیگر بک لینک می گیرد، این بدان معناست که سایت شما هم معتبر و قابل قبول است. این مورد می تواند به شکل یک قلاب نیز به کار برود که مردم را از آنچه ارائه می دهید، مطمئن می نماید و باعث می شود به لینک دادن به شما ، تشویق بشوند. توجه داشته باشید که با زیاده روی در این کار به ارزش سایت خود لطمه نزنید. خریدن لینک ، با قوانین گوگل تناقض شدیدی دارد و در حالتی که یک سایت از این روش برای لینک سازی هدفمند استفاده کند، توسط گوگل به جریمه خواهد شد (پنالتی شدن در اصل) و ترافیک خود را نیز از دست خواهد داد. ایجاد یک وبسایت قدرتمند نقطه شروع خوبی برای کسب و کار آنلاین است، اما تضمینی برای موفقیت نیست! روزانه میلیاردها جستجو در گوگل انجام می شود، اما دلیل اهمیت سئو فقط تعداد زیاد جستجوها نیست.

سرپ لنسر یک تیم حرفه ای است که در حوزه های طراحی سایت، سئو و چاپ فعالیت میکند. سرپ لنسر (رز دیزاین سابق) به سرپرستی آریا رستمی کار خود را آغاز و متشکل از افراد کاربلد دپارتمان‎‌های فعال در حوزه های ذکر شده است. به طور کلی، SEO پایه و اساس یک سیستم بازاریابی جامع برای هر کسب و کار است. بدیهیه که در افزایش فروش، برند شما، کیفیت محصولات یا خدمات شما، نحوه ارتباط شما با مشتریانتان و میزان رقابت در حوزه کاری به شدت دخیل هستند که می بایست توسط کارشناسان مارکتینگ مجموعه تان تحلیل و بهینه شوند. کارهایی وجود دارد که همه می توانند انجام دهند، اما مفاهیمی نیز وجود دارند که درک و اجرای آنها به زمان و تلاش بیشتری نیاز دارد. تصمیم مهم این است که آیا زمان لازم برای یادگیری تمام جنبه های سئو را دارید یا ترجیح می دهید یک متخصص سئو برای وب سایت خود استخدام کنید و وقت خود را صرف کارهای دیگر کنید.

اگر نرخ تبدیل سایت شما پایین باشه، یعنی افراد زیادی وارد سایت میشن اما تعداد خیلی کمی خرید می کنن. بعد از گذر از دو مرحله قبل می بایست برای وب سایت از سایت های معتبر لینک هایی برای افزایش قدرت دامنه انجام دهیم. اگر می‌خواهید به صفحه اول گوگل برسید، می‌توانید با استفاده از خدمات سئو این کار را انجام دهید. برای مشاوره رایگان سئو همین حالا با کارشناسان قاصدک تماس بگیرید. اطلاعات شخصی شما برای پردازش سفارش شما استفاده می‌شود، و پشتیبانی از تجربه شما در این وبسایت، و برای اهداف دیگری که در سیاست حفظ حریم خصوصی توضیح داده شده است. پشتیبانی سئو سایت با توجه به انتخاب جدول سئو، 1سال، 9 ماه ، 6 ماه می باشد.

فرض بر این گذاشته شده است که شما هنگامی که تصمیم به سفارش یا استخدام متخصص SEO برای سایت خود میگیرید اطلاعات مورد نیاز در خصوص مبحث سئو را مطالعه کرده اید. شما میدانید چه انتظاراتی از یک آژانس سئو دارید و در این مرحله بیشتر میخواهید شرایط شرکت ها یا سئوکاران مختلف را بررسی کنید. در این مرحله از خدمات سئو شما میخواهید تحقیقاتی انجام بدهید که به شما کمک کند در خصوص سفارش سئو سایت راحت تر تصمیم گیری کنید. مواردی که در هنگام سفارش سئو برای افراد از اهمیت برخوردار است میتواند گزینه های متفاوتی باشد. تعرفه سئو سایت، تجربه تیم سئو (یا سئوکار فریلنسر) از معیارهای مهم هنگام سفارش سئو هستند.

شما به راحتی می توانید استراتژی های خود را با اعداد دقیق و واقعی اندازه گیری کنید. با گوگل آنالیتیکس یا سایر نرم افزارهای تحلیل وب سایت سئو، استراتژی های سئو به راحتی بررسی می شوند. تمامی مراحل آنالیز و تحلیل سایت، تعیین کلمات کلیدی و ارائه قیمت تا پیش از عقد قرارداد به صورت رایگان ارائه می شود. هر کدام از این دو کاربرد خاص خود را دارند اما بهترین گزینه استفاده همزمان از آن ها است!

بنابراین در صورتی که آشنایی کافی با سئو ندارید، سعی کنید که در این مسیر به تنهایی قدم بر ندارید. یا اینکه حتما از خدمات مشاوره سئو نشونت در مسیر سئوی سایت خودتون استفاده کنید. یکی از مهمترین درخواست های کارفرما ارائه ضمانت برای رسیدن به جایگاه اول در کلیدواژه های مورد نظر است در حالی که این امر کاملا اشتباه و حتی غیرقانونی است. هیچ تضمینی وجود ندارد که رتبه دقیق شما در یک بازه زمانی خاص مشخص شود، زیرا اطلاعاتی در مورد آپدیت های بعدی گوگل و میزان فعالیت رقبا وجود ندارد. یکی از دلایل این امر این است که 75 درصد از کاربران تنها صفحه اول موتورهای جستجو را بررسی می کنند. آنها به چیزی که موتور جستجو در صفحه اول خود قرار می دهد اعتماد دارند و بقیه گزینه ها را حذف می کنند.

در واقع برای رسیدن به صفحه اول گوگل باید یک برنامه و یا استراتژی تعیین بشه. این استراتژی حتما می بایست توسط متخصصین این حوزه برای شما تدوین بشه چرا که برای بهینه سازی سایت از نگاه سئو، باید اشراف کاملی به مباحث سئو داشته باشید. اگرچه تبلیغات، شبکه های اجتماعی و سایر پلتفرم ها می توانند در ایجاد ترافیک برای یک وب سفارش بک لینک سایت موثر باشند، اما منبع اصلی ترافیک وب سایت ها موتورهای جستجو هستند. مدت زمان لازم جهت بهینه سازی کلمات کلیدی و رسیدن به صفحه اول گوگل برای هر پروژه متفاوت است و به چگالی کلمات کلیدی، میزان رقابت و تعداد رقبا در آن کلمات بستگی دارد. به صورت کلی برای رسیدن به صفحه اول گوگل بازه زمانی سه الی شش ماهه معقول است.

حجم محتوای یونیک و استاندارد موردنیاز، سئوی تکنیکال، میزان بک لینک و رپورتاژ آگهی رقبا از جمله موارد تاثیرگذار در قیمت و هزینه سئو سایت می‌باشند. یکی از روش‌هایی که برخی شرکت‌ها برای توسعه بیشتر از آن استفاده می‌کنند ایجاد لینک‌های دستی است. در این روش افراد معمولا با ثبت دستی لینک خود در بلاگ‌ها، دایرکتوری‌ها و فروم‌ها کار خود را آغاز می‌کنند. این روش ممکن است در ابتدا برایتان لینک‌سازی خوبی ایجاد کند منتها بعدها به خاطر اینکه احتمال اسپم شدن صفحات افزایش می‌یابد، ممکن است وبسایتتان به خطر بیفتد.

بک لینک های پروفایلی می‌توانند برای بهینه سازی سئو مفید باشند. اگر شما به وبسایت یا پروفایل خود لینک دهید، این لینک ها می توانند به موتورهای جستجو نشان دهند که صفحه مورد نظر شما ارتباط مستقیم با وبسایت شما دارد و در نتیجه، امتیاز سئو را افزایش دهند. برای سفارش لینک سازی خارجی حرفه ای از نوع پروفایل با ما در تماس باشید. با این حال، لازم است توجه داشت که استفاده از شبکه وبسایت های خصوصی (PDN) به منظور بهینه‌سازی سئو برخلاف راهنمایی موتورهای جستجو مانند گوگل است. موتورهای جستجو شبکه وبلاگ‌های خصوصی را به عنوان یک فنیک منابع لینک‌های مصنوعی در نظر می‌گیرند و ممکن است وبسایت‌هایی که در این فعالیت شرکت می‌کنند را مجازات کرده و رتبه آن‌ها را کاهش دهند.

سئو Off Page در ایجاد اعتبار برند و افزایش قرار گرفتن در فضای آنلاین بسیار مهم است. کارشناسان سئو eBgroup از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، لینک سازی و بازاریابی اینلوئنسر برای ایجاد لینک‌های معتبر و رتبه بندی مثبت استفاده می‌کنیم. کارشناسان ما آماده ارائه هرگونه مشاوره رایگان در رابطه با سئو و بهینه سازی سایت شما هستند.

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

همه چیز درباره اکانت اسپاتیفای
بهترین سایت شرط بندی انفجار: راهی برای کسب درآمد آسان
سایت شرط بندی کرش رویال: جایی برای تجربه هیجانی با پاداش بزرگ
خرید پلی استیشن پلاس اکسترا: عضویتی منحصر به فرد برای دنیای بازی های دیجیتال
نوت کوین: تاجری شگفت‌انگیز برای خرید و فروش اموال دیجیتال
معرفی گروه تلگرام سئویی: بزرگترین منبع آموزشی سئو در ایران
تماس با ما