ستاری: کارمندان فکر می‌کنند اگر می‌زنند از گرسنگی می‌میرند

[ad_1]

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: استفاده دولتی به معنای دست دادن استعدادهای کارآفرینی اس. جوانان می‌توانند آینده را با دستان خود بسازند و به وسیله توانمندی‌های خود، ایده‌های خود را شکل دهند.

به گزارش ایرنا، سورنا ستاری در مراسم اختتامیه “چهارمین دوره مسابقات ره نشان” که به همت بنیاد ملی نخبگان و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد، اظهار داشت: توسعه بیش از این که مفهوم نرم افزاری و سخت افزاری باشد، یک مفهوم فرهنگی. است تفاوت اکنون کشور ما با کشوری که در سال های گذشته و در زمان ابوریحان و فارابی داشتیم، همین فرهنگ

وی بیان کرد: اتفاقی که در سال های اخیر افتاده است، به ویژه از سال ها پیش و از پیدایش نفت در کشور، از بین رفتن فرهنگ کارآفرینی و دست دادن نیروی انسانی کارآفرین است.

ستاری خطاب به برگزیدگان این مسابقات گفت: فرق من که در آستانه ۵۰ سالگی هستم با شما جوانان در داشتنه شما جوانان یک دنیا انتخاب می کنید و زمان جلوی راه شما وجود دارد. قرار است شما این آینده را با دستان خود بسازید و به وسیله توانمندی های خود، ایده های خود را ش.

وی ادامه داد: تصمیمی که شما جوانان الان می گیرید، در شکل دهی دنیای آینده شما خیلی مهم است و باید بداند از هر چیزی به اعتماد به نفس نیاز دارید.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به اینکه نوآوری بزرگترین موهبت خدا به بشر است، گفت: نوآوری است که انسان را از حیوان جدا کرده و این ذهن خلاق بشر است که باعث ایجاد تفاوت شده است.

ستاری افزود: اگر بخواهیم در جامعه تغییر ایجاد کنیم، هزینه های جسمی و مالی بسیار زیادی دارد و باید این هزینه ها را برای تغییر داد؛ مسابقاتی مانند ره نشان می دهد که جوانان برای آینده آماده شوند. نباید تیم های برگزیده رها شوند، سیستمی باید برای پیگیری و به نتیجه رسیدن فعالیت های این جوانان و.

وی گفت: بزرگترین خیانتی که پول نفت با ما کرد این بود که فرهنگ کارآفرینی را از ما گرفت و به جایی رسید که این ملت نمی تواند بدون پول نفت زندگی کنند، کارمندان دولت فکر کنند اگر میز خدمتشان را می گیرند، از گرسنگی می میرند. در صورتی که هر کدام از این افراد دارای درآمد و تحصیلات هستند که می توانند آن را برای کسب درآمد کسب کنند.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، در پایان پیشنهادی کرد که با توسعه فضای کارآفرینی که بین تیم ها شکل می گیرد، اتفاقات خوبی در حوزه فرهنگ سازی اتفاق بیفتد.

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

مکمل گینر: راهی برای افزایش وزن و اندام بدنی
مکمل کراتین بدنسازی: راهی بهبوددهنده برای افزایش عضلات
معرفی شرط بندی انفجار
خرید عمده تیشرت مردانه: راهی برای داشتن استایل بی نظیر
بازی انفجار ایرانی: انفجار ایرانی با درگاه مستقیم
تعمیر پرینتر: راهنمای کامل برای انجام تعمیرات عالی
تماس با ما