سئو خارجی چیست؟ آموزش کامل Off Page SEO

هر کسب و کاری برای رسیدن به موفقیت نیاز به تدوین یک استراتژی قدرتمند و منحصر به فرد دارد. اگر می خواهید رتبه SEO فروشگاه پرستاشاپ خود را بهبود دهید، رتبه های فعلی را حفظ کنید و از رقبای خود پیشی بگیرید این بسته مناسب شما خواهد بود. همچنین، این اتفاق باعث می شود تا گوگل به شما اعتبار دهد که خود باعث بالا رفتن رتبه سایت و افزایش ترافیک آن است. از این رو، ویدیومارکتینگ را دست کم نگرفته و در صورت امکان در پلتفرم هایی مانند آپارات و یوتیوب فعالیت کنید. افزایش اعتبار سایت باعث می شود تا سایت های دیگر برای خرید بک لینک، رپورتاژ، آگهی و تبلیغات، و موارد مشابه به سایت شما درخواست داده و باعث بالا رفتن درآمد شما شوند. سئو سایت مانند یک مثلث متساوی الاضلاع است که از 3 ضلع مهم و با اهمیت بالا تشکیل می شود.

لینک سازی مناسب، یعنی اینکه شما لینک سایت خود را در صفحه ای قرار
دهید که دارای مخاطبان مشترکی هستید یا حداقل در آن صفحه کاربرانی وجود دارند که
محتویات سایت شما بپسندند. فرض کنید سایت شما در زمینه فروش آنلاین لباس مردانه فعالیت
می کند، پس باید لینک سایت خود را در مکان هایی قرار بدهید که مطمئن باشید بیشتری
کاربران سایت آن ها آقایان می باشند. قرار دادن در سایت های فروشگاه اجناس بانوان
هیچ مزیتی جز اتلاف وقت شما را نخواهد داشت.

در این مقاله آموزش سئو، در خصوص لینک سازی و تکنیک های آن برای
افزایش رتبه سایت در گوگل نیز صحبت خواهیم کرد. شما برای لینک سازی خارجی و استفاده از بک لینک، باید از منابع مورد اعتماد و معتبر استفاده کنید. زیرا تنها منابعی که معتبر باشند می‌توانند به سایت شما اعتبار منتقل کنند. استفاده از منابع نامعتبر نه تنها برای سایت شما سودی ندارد، بلکه برایتان مضر نیز خواهد بود.

لینکسازی خارجی فرآیندی است که در مسیر بهبود سئوی خارجی انجام می‌شود. ایجاد اعتبار برای یک سایت از طریق دریافت لینک از وب‌سایت‌های دیگر را لینک سازی خارجی می‌نامند. متخصصان سئو، استراتژی لینکسازی خارجی را موثرترین عامل کسب رتبه‌های بالا در موتورهای جستجو می‌دانند. پس از این که SEO کار خود را در جهت بهبود رتبه‌بندی سایت‌ در نتایج جست‌وجوی طبیعی آغاز کرد، برای برداشتن گام بعدی لازم است که فرد از دانش و تجربه کافی برای ادامه راه برخوردار باشد. سئو خارجی تاثیری غیرقابل انکار بر ارتقا رتبه سایت‌ها دارد، واقعیت این است که هرچقدر هم روی سئو داخلی و بالا بردن کیفیت محتوای سایت خود تمرکز کنید، بدون سئو آف پیج نتیجه چندانی نمی‌گیرید.

وقتی کاربران در بخش کامنت‌ها یا نظرات سایت‌ها نظری را ارسال می‌کنند، ممکن است به همراه نظرشان یک لینک به سایت خود یا منبع مرتبط دیگری قرار دهند. کمک ابزارهای سئو را دست کم نگرفته و از آن ها برای تعیین استراتژی سئو خارجی خود استفاده کنید. مهم ترین ابزاری که در سئو خارجی نیاز دارد ابزار Backlink Checker است. این ابزارها لیستی از بک لینک های سایت شما و هر سایتی را که بخواهید با آدرس آن سایت و انکرتکست های استفاده شده در اختیار شما قرار می دهد.

نکاتی که امید است برای شما کاربردی واقع شود و نتیجه مطلوبی را در نهایت رقم بزند. یکی دیگر از مراحل مهم پس از ساختن بک لینک‌ها براساس تمام موارد ذکر شده، بررسی کیفیت و درستی عملکرد این‌ لینک‌ها در جایگاه مناسب خود است. در واقع از انجایی که ممکن است بک لینک‌ها گاهی با مشکل روبه‌رو شوند، لازم است تا بر روی آن‌ها بررسی نیز صورت گیرد.

نظرات مشتریان

وب سایت شما باید محتوا و اطلاعات ارزشمندی را در اختیار کاربران قرار دهد. پس برای صفحاتی لینکسازی خارجی و سئو خارجی انجام دهید که اطلاعاتی را به کاربر اضافه می کند و یا نیاز های کاربران را برطرف کند. یکی از فاکتور های اساسی گوگل برای اعتبار دهی به وبسایت ها توسط الگوریتم های گوگل، توجه آن ها به سئو محلی و شناخته شدن کسب و کار در محل فعالیت خود می باشد.

لینک خارجی رو به هیچ عنوان توی پاراگراف‌های اول و دوم و سوم یا توی دو سوم اول صفحه قرار ندین، مگه اینکه محتوای شما کاملا مرتبط با محتوایی باشه که دارید بهش لینک میدین. بنابراین قبل از اینکه بخواهید اقدام به لینک سازی خارجی و گرفتن بک لینک کنید نکات زیر را در نظر داشته باشید. اگر کمی جستجو کنید، سایت های ایرانی و معتبری را پیدا خواهید کرد که اعتبار دامنه و صفحه خوبی دارند و عمده فعالیت آنها در زمنیه تولید محتوا و وبلاگ است. ما در این دوره به طور کاملا تخصصی به شما تمام نکات و اصول لینکسازی خارجی صحیح را آموزش داده ایم. روش هایی را گفته ایم که خودمان در پروژه های سئو و بک لینک مشتریان خود انجام می دهیم، پس قطعا شما هم با عمل به این روش ها هیچ وقت دچار مشکل نخواهید شد.

فراموش نکنید که این تعداد بالای Referring Domain است که برای شما امتیاز می‌آورد؛ نه صرفا تعداد لینک‌ها! یک استراتژی لینک سازی خارجی درست‌و‌حسابی به شما می‌گوید که به دنبال سایت‌های متنوع با امتیاز خوب در حوزۀ تخصصی خودتان باشید. بله، خدمات سئو خارجی به طور معمول جداگانه محاسبه می شود و بر اساس نیازهای پروژه و شرایط کارفرما تعریف می شود. بنابراین، هزینه خدمات سئو خارجی بستگی به نوع کار، تعداد ساعات کاربردی و تعداد توسعه‌دهندگان و کارشناسانی که برای پروژه استخدام می شوند، دارد.

هرچه تعداد وب‌سایت‌های سطح بالاتری به وب‌سایت مورد نظر لینک داده باشند، به همان نسبت رتبه وب‌سایت بالاتر و جایگاه و ارزش وب‌سایت در فهرست نتایج جستجو، بالاتر خواهد رفت. به لینک‌هایی که توسط شما با هدف سئوی خارجی در سایت‌های مختلف ایجاد می‌شود، لینک های غیرطبیعی گفته می‌شود. اضافه کردن یک لینک در یک دایرکتوری آنلاین، انجمن یا فروم ها، امضای پست وبلاگ، خرید لینک متنی و … از این دست لینک سازی است. برخی از تکنیک‌های ساخت لینک به‌عنوان سئو کلاه سیاه محسوب می‌شود و توسط موتورهای جستجو خنثی می‌شود و در بسیاری موارد، لینکسازی غیرطبیعی منجر به جریمه یا پنالتی گوگل می‌شود.

  • از این رو، این فروم ها شروع به اعمال قوانینی سخت گیرانه تر برای فعالیت در آن ها شدند و بک لینکسازی در آن ها سخت شده است.
  • با این وجود، برای بالا بردن درجه و رتبه وب‌سایت، باید بر روی ساختن یک استراتژی موثر سئو خارجی نیز تمرکز کرد.
  • زمانی که شما دچار جریمه شده باشید باید در قدم اول صبر کرده و به تحلیل بپردازید و ببینید علت اینکه پنالتی یا جریمه شده اید چیست.
  • این لینک ها برای سایت و رتبه شما مخرب بوده و باید نسبت به حذف آن ها اقدام کنید.

هنگام ایجاد لینک خارجی در نظر گرفتن چندین فاکتور بسیار حیاتی می باشد که به شما در بهینه سازی موتور جستجو و رتبه بندی صفحه نتیجه کمک می کند. این لینک های خارجی یا بک لینک ها از نظر حجم، کیفیت و ارتباط با توجه به اینکه چگونه از رتبه بندی صفحه شما پشتیبانی می کنند، اندازه گیری می شوند. همچنین یک لینک خروجی هم، یک پیوند خارجی می باشد زیرا از دامنه شما در خارج به دامنه دیگری اشاره می کند. منظور از سئو تکنیکال در واقع اموری بوده که در رابطه با استانداردسازی صفحات مختلف وب سایت برای موتور جست‌وجو انجام می‌شود.

با قرار گرفتن در رتبه های بالای صفحات نتایج جستجو، ترافیک ارگنیک سایت به طور خودکار افزایش می یابد. با افزایش ترافیک ارگانیک سایت، احتمال تبدیل کاربر به مشتری نبز بالاتر رفته و می تواند درآمد سایت را نیز افزایش دهد. موتورهای جستجو با پایش وب‌سایت‌ها و کاوش در صفحات آن، محتوای صفحه را بر اساس معیارها و ایندکس‌های الگوریتم خود خوانده و طبقه‌بندی می‌کنند. موتورهای جستجو با استفاده از الگوریتم هوش مصنوعی خود، کیفیت مطالب موجود در یک صفحه را ارزیابی و با کنترل تعداد و مبدأ لینک‌هایی که به صفحه مورد نظر ارجاع داده‌اند، رتبه کلمات کلیدی و صفحات آن را تعیین می‌کنند.

ناگفته نماند که در بهینه‌سازی موتورهای جست‌وجو فاکتورهای مختلفی مدنظر هستند که باید به تمامی آن‌ها توجه داشت. سئو فنی یا تکنیکال، سئو داخلی و سئو خارجی مواردی بوده که پرداختن به آن‌ها در نتیجه نهایی بسیار تأثیرگذار است. فرض کنید یک فروشگاه فیزیکی راه‌اندازی کرده‌اید و تنها کاری که انجام می‌دهید خرید اجناس مختلف بوده و هیچ توجه‌ای به عوامل بیرونی موثر سفارش بک لینک بر کسب و کار و اصول فروش ندارید؛ در چنین شرایطی نه تنها پیشرفتی حاصل نشده بلکه ضرر هم خواهید کرد. از این رو، توجه به تمامی بخش‌های سایت و سئوی آن‌ها بسیار پُر اهمیت است. سئو خارجی یا Off-page SEO یکی از خدمات مهم و پایه‌ای در حوزه سئو است. با استفاده از خدمات سئو خارجی، می‌توانید به بهبود رتبه سایت خود در نتایج موتورهای جستجویی مانند گوگل برسید.

متن محتوای سئو شده تنها وسیله‌ای برای انتشار لینک‌های گنجانده شده در آن است. با این حال، قدرت بک‌لینک‌های موجود در متن آگهی و اعتباری که از سایت مبدا به سایت مقصد سرازیر می‌شود، به تاثیری به شدت مثبت در بهبود وضعیت رتبه وب‌سایت دارد. آخرین بررسی‌ها نشان داده است ۴۶ درصد از جستجوهای گوگل برای پیدا کردن اطلاعات کسب و کارهای محلی است. و از هر ۵ مصرف کننده موتورهای جستجو، ۴ نفر به دنبال اطلاعات محلی هستند. تمام این اعداد و ارقام نشان می‌دهند که اگر کسب و کار شما در بین نتایج جستجوی GMB گوگل نیست، بخشی از رقابت را باخته‌اید.

در این صورت حتی اگر بتوانید با لینک سازی در گوگل رشد کنید، به دلیل ضعیف بودن سایت، شما نمی‌توانید مخاطب را جذب یا نیاز او را برطرف کنید. اگر اعتبار و ارزش سایت شما افزایش یابد، درواقع نزد گوگل عزیزتر می‌شوید و رتبۀ سئوی سایت شما بهبود می‌یابد. درنتیجه می‌توان گفت در صفحۀ نتایج جستجوی کاربران، بیشتر از قبل نمایش داده می‌شوید.

لینک خارجی چیست؟

متاسفانه بعضی از کاربران این دو مفهوم را با هم به اشتباه می گیرند. توجه داشته باشید که اگر قصد دارید کسب‌وکار خود را گسترش دهید و برای افزایش درآمد و سود خود تلاش می‌کنید، فرقی ندارد که سایت شما از چه نوعی باشد. برای سئوی سایت فروشگاهی، پزشکی، شرکتی و… اصول و عناصر را به‌صورت صحیح انجام دهید.

  • برای رساندن وب سایت خود به صفحه اول گوگل لازم است که از خدمات سئو استفاده کرده و با استفاده از یک برنامه‌ریزی اصولی مسیر پیشرفت سایت را طی کنید.
  • این دوره طی چند جلسه ویدیوئی مجموعا 8 ساعت می باشد که مدام در حال بروزرسانی است و چک لیست هایی نیز درحال آماده سازی است که به مجموعه اضافه شود.
  • اصولا در سایت های ایرانی علت پنالتی شدن استفاده از لینک های مضر و اسپم می باشد که ممکن است توسط رقیب شما انجام شده یا خودتان اشتباها آن ها را ساخته باشید.
  • همانطور که از نام آن ها پیداست یکی در مورد بهینه سازی وبسایت خارج از خود سایت (Off Page SEO) و یگری بهینه سازی و بهبود عملکرد آن (On Page SEO) می باشد.

پس برای برندسازی حرفه ای و شانس بیشتر فروش کالا و خدماتتان بهتر است صریح باشید و هر آنچه که هستید را به کاربرانتان نمایش دهید تا هیچ جای ابهامی برای آن ها باقی نماند. با توجه به تغییر سلیقه کاربران از طریق ارائه محتوای جذاب توسط رقبا بایستی یک دید بلند مدت و دقیق از تولید محتوای متنی، تصویری و صوتی در قالب محتوای صفحات وبسایت خود داشته باشید. تبادل لینک یک روش سئوی خارجی است که در آن وب سایت ها توافق می کنند که به یکدیگر لینک دهند. این روش می تواند به افزایش لینک های خارجی و اعتبار وب سایت کمک کند.

بهینه سازی ساختار سایت

اگر یک کسب و کار محلی هستید که می‌خواهید برای منطقه‌هایی خاص هدف گذاری کنید، حتماً از این تاکتیک استفاده کنید. برای شناسایی جامعه مخاطب خود برای منطقه بندی و پیدا کردن فرصت‌های جدید می‌توانید از ابزار Listing Management سم راش نیز استفاده کنید. GMB (Google my business) روی وب سایت شما نیست و نباید فراموش کنید که تمام تلاش خود را روی سئو خارجی وب سایت خود متمرکز کنید.

با توجه به فعالیت و اطلاعات ما در مورد افرادی که در حوزه لینک خارجی به صورت تخصصی و حرفه ای فعالیت می کنند، بسیار اندک هستند، پس برای شما فرصت بسیار مناسب و عالی است تا بتوانید بازار کار این حوزه را در اختیار خود بگیرید. فقط کافی است تا این تخصص را به صورت حرفه ای آموزش ببینید که ما در این آموزش لینک سازی خارجی از 0 تا 100 بک لینک را به شما توضیح داده ایم. سئو داخلی تمام فعالیت هایی است که می توانید به طور مستقیم در سایت خود و برای بهبود رتبه آن انجام دهید. تمام این فعالیت و تغییرات به طور مستقیم توسط شما انجام شده و کنترل کاملی روی آن ها دارید. سئو داخلی می تواند شامل محتوا، تگ تایتل، بهینه سازی URL ها، لینک های داخلی، بهینه سازی عکس ها و Alt آن ها باشد. سئو خارجی به طور کامل در خارج از سایت شما اتفاق می افتد اما به طور مستقیم بر روی سئو سایت و رتبه آن تاثیر می گذارد.

  • سئو تکنیکال سبب بهبود وضعیت ایندکس، خزنده و داشتن سایتی بهتر و کارآمدتر خواهد شد.
  • ما در این دوره به طور کاملا تخصصی به شما تمام نکات و اصول لینکسازی خارجی صحیح را آموزش داده ایم.
  • یکی از بهترین فواید دوره لینک سازی پیشرفته آقای نصیری این است که ترس از لینک سازی را کنار می‌گذاریم و با شجاعت بیشتری شروع به لینک سازی اصولی و با استراتژی می کنیم.
  • احتمالا فقط باید بدانید که چگونه لینک ها را به پست ها و صفحات خود اضافه کرد.

این نکات و استراتژی ها اشتیاقمان را برای لینک سازی و رتبه گرفتن در گوگل دوچندان کرده است. محمد نصیری(مدرس) در هر جلسه نکات و مفاهیم را به صورت کاملا عملی مطرح می کند و استراتژی های مورد نیاز هر کسب و کار با دلیل و منطق در دوره گفته شده است. اگر به صورت اصولی و درست انجام شود و لینک سازی به صورت اسپم صورت نگیرد، هرگز پنالتی نخواهید شد.

گاهی ممکن است یک سایت اصلا بک ‌لینک نداشته باشد یا تعداد آن‌ها محدود باشد، در این صورت نیز احتمال گرفتن لینک از طرف آن سایت خیلی کم است. ایکس سئو با بهترین قیمت و با کیفیت ترین خدمات به شما در فرآیند سئو سایتتان کمک خواهد کرد ، جای نگرانی نیست . سایت تازه تاسیس دارید و میخواهید در نتایج گوگل ظاهر شوید ؟ این پلن بهترین گزینه برای شماست ، در این پلن با روش های تست شده به دامنه شما برای ایندکس شدن بهتر و به دست آوردن اعتماد گوگل برای شروع اولیه قدرت مناسب میدهد . داده های شخصی شما برای پشتیبانی از تجربه شما در این وب سایت، برای مدیریت دسترسی به حساب کاربری شما و برای اهداف دیگری که در سیاست حفظ حریم خصوصی ما شرح داده می شود مورد استفاده قرار می گیرد.

با ما همراه باشید تا با اصول و قواعد تهیه استراتژی لینک سازی آشنا شوید. سئوی خارجی یا Off Page SEO به کلیه اقدامات و استراتژی های بهینه سازی وب سایت گفته می شود که خارج از وبسایت انجام می شود و به افزایش اعتبار، ارتباطات و لینکسازی خارجی به وب سایت کمک می کند. در واقع این مفهوم در مورد بهبود رتبه سایت در نتایج موتورهای جستجو از طریق فعالیت های خارجی می باشد. در این مقاله همراه با پویان توسعه باشید تا تمامی آن چیزی که نیاز دارید تا سئو خارجی را به خوبی درک کنید را به شما ارائه دهیم. سئو خارجی یا off-page seo (هم چنین با نام off-site seo شناخته می شود) به تمام فعالیت های خارج سایت که برای بهبود رتبه های نتایج موتورهای جستجو انجام می دهیم، گفته می شود.

با افزایش نرخ تبدیل کاربران به مشتری، می‌توانیم نتیجه بگیریم که کسب درآمد و سود سایت شما نیز افزایش می‌یابد. یکی دیگر از روش‌های انجام لینک سازی خارجی، گذاشتن کامنت برای سایت‌های مختلف است. برخی از سایت‌ها در قسمت کامنت، آدرس سایت را می‌پذیرند و نام شما را به آن آدرس پیوند می‌دهند، پس می‌توانید بجای نام خود از انکرتکست مدنظرتان استفاده کنید. همانند فروم‌ها، در اینجا نیز بهتر است دارای rel با مقدار UGC نباشد. شاید زمانی که به دنبال سایتی برای لینک سازی خارجی هستید، سایتی را پیدا کنید که از هر نظر برای گرفتن لینک مناسب باشد. شاید در این‌صورت تصمیم بگیرید که تنها از همین یک سایت برای لینک سازی و گرفتن بک لینک استفاده کنید.

یا از طریق شبکه‌های اجتماعی خودتان یا دیگران به سایت شما هدایت شود. موتورهای جستجوگر زمانی که یک وبسایت را خزش می‌کنند، تمام لینک‌ها را دنبال نمی‌کنند؛ اما نام بردن از سایت شما در یک سایت دیگر، امتیاز محسوب می‌شود و ترافیک سایتتان را با هدایت کاربران به سایت شما، افزایش می‌دهد. برای این کار می‌توانید به سایت‌هایی که با زمینه کاری شما مرتبط هستند، با استفاده از پیام یا ایمیل، یک پست مهمان ارسال کنید و از آن‌ها بخواهید که در سایت خود منتشر کنند.

وقتی حرف از بازاریابی محتوا می‌شود، همه فقط به تاکتیک‌های سئو داخلی فکر می‌کنند. اما اگر نگاه گسترده‌تری داشته باشیم، می‌بینیم که کانتنت مارکتینگ هم نیاز به سئو آن پیج دارد و هم آف پیج. مثلاً اگر جایی به عنوان یک مهمان مطلبی بنویسید، بازاریابی محتوا به حساب می‌آید. درباره مفهوم و اهمیت آن و تاکتیک‌هایی که باید استفاده کنید تا وب سایت شما رشد کند. صاحب سایت یا متخصص سئو با روش‌های مختلف از طریق گروه مشتریان یا افراد تاثیرگذار (اینفلوئنسرها) درخواست می‌کند تا لینک سایت را به اشتراک بگذارند. بیشتر شرکت ها برای سئو خود سعی می کنند که از لینک
های اسپم استفاده کنند.

  • اگر کمی جستجو کنید، سایت های ایرانی و معتبری را پیدا خواهید کرد که اعتبار دامنه و صفحه خوبی دارند و عمده فعالیت آنها در زمنیه تولید محتوا و وبلاگ است.
  • سئو فنی یا تکنیکال، سئو داخلی و سئو خارجی مواردی بوده که پرداختن به آن‌ها در نتیجه نهایی بسیار تأثیرگذار است.
  • زمانی که برای ارتقای کسب و کار خود به دنبال سئو سایت (بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو) می روید، لینک سازی از مهم ترین دغدغه های شما می شود.
  • لینک‌سازی یا گرفتن بک لینک قلب سئو خارجی Off-Site SEO محسوب می‌شود.

این موضوع می‌تواند نتیجه منفی بک لینک‌های سمی و نامعتبر را از بین ببرد و از توقف رشد شما جلوگیری به عمل آورد. استراتژی همچون اثر انگشت انسان است و برای هر سایتی می تواند کاملا یونیک و یکتا باشد. اما تمامی استراتژی ها و فعالیت ها لازم است بر پایه یک سری از اصول پیاده سازی شوند تا ریسک فعالیت های لینک سازی کاهش یابد. پیش از این قبلا در مطلب ویژگی های بک لینک خوب و اصولی در این مورد شرح کاملی داده ایم.

وب سایت شما در واقع همان فروشگاه شماست و انجام خدمات سئو سایت می‌تواند از پیش آمدن چنین اتفاقی به خوبی جلوگیری کند. شما می‌توانید قبل از این که دیر شود وب سایت و محصولات و خدمات خود را در معرض دید قرار داده و با طی کردن مسیر جذب مشتری به صورت اصولی، میزان درآمد خود را روز به روز افزایش دهید. برای این که بتوانید جایگاه و رتبه خود را در بهترین جایگاه نتایج گوگل حفظ کنید، لازم است که به طور دائم آپدیت باشید و اطلاعات لازم و تحلیل‌های کارآمد مربوط به وب سایت‌های رقیب را مورد بررسی قرار دهید. علاوه بر رقبای قدیمی، روزانه بر تعداد وب سایت‌های رقیبِ جدید افزوده می‌شود؛ در نتیجه باید حواستان را جمع کنید و با کمک یک تیم حرفه‌ای جایگاهی که به زحمت به دست آورده‌اید را با تمام توان خود حفظ کنید. گوگل تعداد و کیفیت بک لینک ها را در رتبه دهی به سایت محاسبه کرده و نتایج حاصل از بررسی ها نشان می دهد که بک لینک ها بسیار بر روی رتبه سایت ها موثر واقع می شوند.

چراکه اساسا برای رتبه ‌گرفتن سایت باید اعتبار آن به موتورهای جستجو ثابت شود و این اتفاق نمی‌افتد مگر با اقداماتی مثل لینک‌سازی و افزایش آگاهی از برند. سئو خارجی یا Off-page SEO (سئو خارج از صفحه) به تمام فعالیت‌ها و اقداماتی از خدمات سئو اطلاق می‌شود که خارج از وب‌سایت شما برای افزایش رتبه و شناخت برند شما در صفحات نتایج موتورهای جستجو مانند گوگل انجام می‌شود. سئو خارج از صفحه شامل چندین عامل اصلی است که به بهبود رتبه سایت شما کمک می‌کند. با این وجود، همواره باید به خرید بک لینک‌ها با دقت و احتیاط نسبت بدهید. انتخاب بک لینک‌های با کیفیت و مرتبط با موضوع سایت شما، اهمیت زیادی دارد. استفاده از روش‌های نامناسب و غیرقانونی در خرید بک لینک‌ها ممکن است به جای بهبود رتبه سایت، باعث کاهش آن شود.

معرفی می کنید و به سایت خود لینک می دهید به آن لینک سازی خارجی می گویند. این روزها شبکه های اجتماعی تبدیل به بخش ثابتی از زندگی تکثر افراد شده و به طور روزانه از آن  استفاده می کنند. از این رو می توانند بخشی از سئو خارجی باشند که می توانید از طریق آن ها به سایت خود لینک بدهید. داشتن حساب کاربری در شیکه های اجتماعی مانند فیسبوک، توییتر، لینکدین، و موارد مشابه و فعالیت در آن ها می تواند آگاهی کاربران از سایت شما و فعالیت های آن را افزایش داده و همچنین اعتماد کاربران را به دست آورد. فعالیت در این سایت ها و لینک دادن از آن ها به سایت خود اعتبار ارزش بالایی را به همراه دارد.

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

همه چیز درباره اکانت اسپاتیفای
بهترین سایت شرط بندی انفجار: راهی برای کسب درآمد آسان
سایت شرط بندی کرش رویال: جایی برای تجربه هیجانی با پاداش بزرگ
خرید پلی استیشن پلاس اکسترا: عضویتی منحصر به فرد برای دنیای بازی های دیجیتال
نوت کوین: تاجری شگفت‌انگیز برای خرید و فروش اموال دیجیتال
معرفی گروه تلگرام سئویی: بزرگترین منبع آموزشی سئو در ایران
تماس با ما