دیزل ژنراتور ولوو نمایندگی دیزل ژنراتور ولوو پنتا در ایران

رابط کاربری یا همان کنترل پنل (Control Panel) پل ارتباطی کاربر با دستگاه است که از طریق آن کاربر می‌تواند دستگاه مورد نظر خود را روشن یا خاموش نموده و یا سایر عملیات‌های های آن را نظارت و بررسی کند. استفاده از یک همکار یا تکنسین حرفه‌ای در هنگام سرویس ژنراتور برای حفظ ایمنی شخصی نیز ضروری است.

دیزل ژنراتور
دیزل ژنراتور

وقتی یک ژنراتور دیزلی تحت شرایطی که برای آن طراحی شده کار می کند، بازدهی بالاتر و طول عمر بیشتری دارد. دیزل ژنراتور استندبای (Standby Diesel Generator) هنگام قطع شدن برق شهری به صورت خودکار اقدام به تامین برق می کند.

لطفا راهنمایی کنید جهت تولید بیت کوین کدوم مدل باید خریداری شود ممنون. دیزل ژنراتنور های سوئدی، انگلیسی، کره ای می باشند که معمولا با قابلیت کوپل شدن با ژنراتور های استمفورد انگلیس یا مکالته ایتالیا را دارا می باشند.

محصولات دیزل ژنراتور

موتور دیزل با به حرکت در آوردن ژنراتور باعث تولید برق می شود که این انرژی الکتریکی به مصرف کنندگان و سیستم های  الکترونیکی می رسد.

شرکت‌های سازنده برای تعیین قابلیت اطمینانِ ژنراتورها، آن‌ها را بر مبنای استاندارد مشخصِ بین‌المللی رتبه‌بندی می‌کنند. از جمله استانداردهای معتبری که برای رتبه‌بندی ژنراتور تعریف شده، استاندارد ISO8528 است.

سامانه مشابه‌ای که در فرانسه عمل می‌کندEJP، تعرفه‌های به‌خصوص ماکزیمم شبکه، در حداقل ۵ گیگا وات مجموعه دیزل ژنراتور تجهیز می‌شود تا در دسترس باشد.

بارهای الکتریکی با حرکت سیم در یک میدان مغناطیسی در سیم القا می شوند. در یک کاربرد ژنراتور الکتریکی ، دو آهنربای قطبی معمولاً میدان مغناطیسی را تولید می کنند. سپس یک سیم به دور میل لنگ دیزل ژنراتور بارها پیچیده می شود که بین مغناطیسی ها و در میدان مغناطیسی قرار می گیرد.

در کاربردهای خانگی معمولاً ژنراتور در زمانی که برق می رود، برق واحدهای مسکونی را برای مدت معینی با توجه به ظرفیتی که دارد، تامین می‌کند. بنابراین دیزل ژنراتور ها جهت استفاده در شرایط بحرانی برای حفظ ثبات جریان برق در این مکان ها مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین دیزل ژنراتور C550D5 تنفس بدون سرویس میل لنگ با راندمان مایع 99٪ را عرضه کرده است.

کربن سخت از احتراق ضعیف شکل می‌گیرد و بسیار خراشنده و ساینده است، سپس سبب افزایش مصرف سوخت می‌شود انتظار می‌رود که انسداد پیستون و فشار حفظ شود.

میزان مصرف دیزل ژنراتور به طور متوسط بین ١٩٠ تا ٢٢٠ لیتر گازوئیل در هر ساعت به ازای هر کیلووات مصرفی است.

و اگر دیزل ژنراتور را بالا انتخاب کنیم هزینه خیلی زیادی کرده ایم پس کمی توجه برای انتخاب صحیح دستگاه خیلی به ما در هزینه کمک خواهد کرد. ‫كامینز پاور تولید كننده سیستم های مولد نیرو در سال 1937 تأسیس شد و كار بر روی تولید انرژی را آغاز نمود و در حال حاضر توان محصولات این شركت از 30 ‫تا بیش از 2600 كیلووات است. این شركت در سال 2011 میلادی با تولید بیش از یک میلیون موتور به رقم فروش بیش از 18 میلیارد دلار دست یافته است. ‫آخرین نوآوری توسعه تکنولوژی آن هم به سال 2013 و ارائه موتورهای گاز سوز برمی‌گردد.

برند‌هایی نظیر پرکینز، کامینز و ولوو دارای مدل‌های بی‌نظیر دیزل ژنراتور می‌باشند. بهره‌گیری از موتور اصل و ارائه خدمات پس از فروش آن‌ها، امکان استفاده از آن‌ها را بدون دغدغه فراهم کرده است.

او دوران تحصیلات دانشگاهی خود را سپری کرد و سپس در سال ۱۸۸۵ به پاریس بازگشت و کار بر روی طراحی موتور های احتراق تراکمی را آغاز نمود.

در مواردی که نیازهای بزرگتری برای برق وجود دارد ، می توان چندین واحد کوچکتر را با استفاده از فرایندی که به عنوان سنکرون کردن شناخته می شود ، به طور موازی به یکدیگر متصل کرد. حداکثر توانی که یک مجموعه تولید
کننده قادر است به طور پیوسته در حالی که بار الکتریکی متغیر را تامین می کند، ارائه
دهد. در سال های اخیر و با پاک شدن نام نمایندگی ها از سایت اصلی سازندگان ژنراتور برق با نابسامانی بسیاری مواجه شده است.

مرکز کنترل اعلام حریق متعارف (Conventional Fire Alarm Control Panel) مدل ACT برند ARIAK

اگر اپراتور به درستی عملکرد تجهیز را رصد نماید، موتور در بهترین حالت خود فعالیت می‌­کند. بخش تعمیر و نگهداری باید گزارش­‌های عملکرد روزانه اپراتور را دریافت کرده و تنظیمات لازم متناسبی با برنامه تعمیر و نگهداری دیزل ژنراتورها را ترتیب دهند. تفسیر صحیح گزارش عملکرد روزانه موتور و اقدامات عملیاتی بعدی، بسیاری از خرابی­‌ها را بدون نیاز به تعمیرات اضطراری برطرف می­‌کند. یک اشتباه رایج، انتخاب دیزل ژنراتور صنعتی در اندازه نامناسب آن است.

اولین مرحله برای نصب دستگاه دیزل ژنراتور طراحی کردن اتاق مخصوص آن است. این اتاق بایستی دارای تمام استانداردهای لازم برای قرارگیری این وسیله باشد. وجود تهویه و دستگاه های خنک کننده در اتاق دیزل ژنراتور از اهمیت زیادی برخوردار است و باعث می شود طول عمر دستگاه افزایش پیدا کند و عملکرد دقیق تری داشته باشد. باید دقت داشته باشید وضعیت اتاق دیزل ژنراتور باید به گونه ای باشد که هوای خنک وارد آلترناتور شده و هوای گرم که از رادیاتور خارج می شود به بیرون از اتاقت هدایت گردد.

  • سلام، قیمت دیزل ژنراتور 3000 کاوا دایم کار رو می خواستم برام ارسال بفرمایید.
  • سوئیچ انتقال می‌تواند به‌شکل دستی یا اتوماتیک، ژنراتور را وارد مدار یا از مدار جدا کند.
  • در برخی موتورها پیشرفته و جدید از یک گرم‌کن سوخت ورودی به فیلتر استفاده شده است.
  • منبع تامین کننده انرژی مکانیکی ممکن است توربین بخار، توربین آبی، توربین بادی یا یک موتور احتراق داخلی باشد.
  • این اشتباه خریداران بار ها منجر به خسارت هایی به محصول و همچنین دستگاه های متصل به آن شده است.

یکی از مهم‌ترین تجهیزات مورد استفاده در مولد‌های برق ژنراتور الکتریکی می باشد.

در موتور دیزل ژنراتور با سرسوپاپ واقع در سر سیلندر از امتیازاتی نسبت به سایر انواع موتور ها دارا می باشد :

دیزل ژنراتور در پیکربندی های مختلف الکتریکی و فیزیکی برای استفاده در زمینه های مختلف قابل استفاده می باشد. در این مطلب ما نحوه کارکرد یک دیزل ژنراتور ، اجزای اصلی یک دیزل ژنراتور و عمل یک دیزل ژنراتور به عنوان یک منبع ثانویه انرژی الکتریکی در زمینه های مسکونی و صنعتی بررسی می کنیم .

این پلنت، ژنراتور را به صورت آنلاین قرار می‌دهد و غیرفعال کردن بستگی به سامانه و زمان معین دارد. در نظر گرفتن سایز دیزل ژنراتور برای جلوگیری از کم شدن بار یا کمبود توان ضروری است و این عمل به وسیلهٔ الکترونیک مدرن به ویژه بارهای غیرخطی دشوار شده‌است.

این گونه مسایل به خصوص در درخواست های کارفرمایان در ساخت تابلو کنترل جهت مدیریت بار مصرفی بسیار مشهود است. در موارد متعدد تعبیه سنسور و یا آلارم ها و ماژول های کنترلی خاص (سیستم های مانیتورینگ) بر روی دیزل ژنراتور خود باعث هزینه های چند باره به مجموعه میگردد . از جمله در شرایط آب و هوایی سرد، عملکرد خوبی از خود به نمایش می گذارند.

دامنه محصولات دیزل ژنراتور کامینز از توان ۸.۸ تا ۲۶۶۰ کیلووات یا از ۱۱ تا ۳۳۲۵ کاوا با فرکانس ۵۰ هرتز می باشد. خوب است این مورد را بدانیدکه سوخت بنزین و گازی برای سیستم هایی با قدرت کمتر مناسب هستند و وقتی که قدرت و نیروی دستگاه بالا می رود سیستم با سوخت بنزین و یا گاز کار نمی کند و سوخت مناسب آن گازوئیل است. در موتورهایی با طرح صافی خشک از یک هشدار دهنده گرفتگی صافی استفاده می‌شود که گرفتگی و زمان سرویس صافی‌ها را نشان می‌دهد.

دیزل ژنراتورها با سوخت دیزل کار می‌کنند که قیمت آن نسبت به سوخت‌های دیگر مانند بنزین کمتر است. این امر باعث می‌شود که هزینه‌های عملیاتی کاهش یابد و در مجموع، استفاده از دیزل ژنراتورها اقتصادی‌تر باشد. تست دیزل ژنراتور بعد از نصب دستگاه و یا شروع فعالیت بعد از وقفه زمانی طولانی انجام می‌شود. اعمال بار الکتریکی مصنوعی در کنار حرارت و فشار مناسب روی ژنراتور، تست لازم را به انجام می‌رساند.

لوله های اگزوز معمولا به موتور دیزل با یک اتصال دهنده انعطاف پذیر وصل گشته و انتهای اگزوز دیزل ژنراتور به خارج از منزل امتداد می یابد. روتور یک میدان مغناطیسی در حال حرکت بر روی استاتور تولید می کند، که موجب اختلاف ولتاژ بین سیم پیچ های استاتور می شود.

با توجه به پیشرفت های چشمگیر مهندسی برق، ژنراتور گازوئیلی در سطح وسیعی پیشرفت داشته و در اندازه های متنوع و با کاربرد های مختلفی در دسترس می باشند. ژنراتور های دیزلی با ظرفیت های 5 کیلووات الی 50 کیلووات برای مصارف خانگی در بازار به راحتی در دسترس هستند.

قطعاتی از دیزل ژنراتور که زودتر از سایر قطعات دچار خرابی می شوند باید تعویض شوند. فیلتر های سوخت دیزل ژنراتور نمونه ای از آن قطعات هستند که با ضرورت و اولویت بیشتری مورد ارزیابی قرار می گیرند.

علاوه بر افزایش اصطکاک، این تغییرات سریع دما برای ژنراتور بسیار سخت است. استفاده منظم از اکسیداسیون جلوگیری می کند و قبل استفاده از سوخت، از تخریب آن جلوگیری می کند.علاوه بر این، مشکلات مولد برقی معمولاً با تغییر در عملکرد نشان داده می شود. بنابراین، استفاده نادر از آن نیز باعث می شود که نتوانید مشکلاتی را که نیاز به رفع دارند، تشخیص دهید. به این معنا که اگر به ندرت از دستگاه استفاده می کنید، عملکرد آن متفاوت از حالت عادی است.

همچنین با دیزل ژنراتورهای دست دوم و نو و هر آنچه نیاز به دانستن در این خصوص دارید، آشنا می‌شوید.

بدین ترتیب از تشکیل کریستال‌های یخی و یا یخ زدن کامل سوخت جلوگیری شده و سوخت به راحتی از فیلتر و لوله‌های سوخت رسانی عبور می‌کند. در برخی فیلترها که فاقد پیاله شیشه‌ای هستند یا بازدید پیاله آب گیر فیلتر به آسانی ممکن نیست، از یک سنسور الکتریکی هشدار دهنده وجود آب در پیاله فیلتر و سیستم سوخت رسانی استفاده می‌شود. فیلتر آب گیر دارای یک پیاله یا کاسه شیشه‌ای در قسمت پایین خود است.

مانند خطوط انتقال گاز، صنایع کشتیرانی، پروژه های عمرانی، صنایع نفت و گاز، استخراج معادن . ولتاژ خروجی شارژر باتری در 2.33 ولت برای هر سلول است ، که ولتاژ سنج دقیق برای باتری های اسید سرب است. © کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت فنی مهندسی تامین تجهیز مولد می باشد.

کم قیمت ترین دیزل های موجود در بازار برندهای متفرقه چینی هستند که با قیمت ها و کیفیت های متنوع توسط بازرگانان مختلف وارد کشور میگردند. معمولا قیمت دیزل ژانراتور ثابت نیست و ممکن است با توجه به نواسان بازار، نرخ این محصول متفاوت شود که در این مواقع ما شما را از سفارشی کردن دیزل خود منع می کنیم زیرا مقرون به صرفه نخواهد بود.

ژنراتور تک فاز می خواهید یا سه فاز (ژنراتورهای تک فاز جریان ۲۲۰ ولتی را تولید می کنند وجریان تولیدی ژنراتورهای سه فاز ۳۵۰ ولتی است.) با مشخص کردن هدف از خرید می توانید مناسب ترین دستگاه را مطابق با نیازهای خود انتخاب کنید. به طور کلی، دیزل ژنراتورها به عنوان یک راه حل قویو مطمئن برای تأمین برق در برخی از مکان‌ها و برنامه‌ها ارزشمند هستند. با این حال، در برخی موارد، ممکن است نیاز به توجه به نویز و آلودگی هوا ناشی از احتراق دیزل و نیز نیاز به فضای بزرگ‌تر برای نصب آنها وجود داشته باشد. همچنین، هزینه نگهداری و تعمیرات دیزل ژنراتورها نیز ممکن است بالاتر از برخی سایر انواع ژنراتورها باشد.

هر زمان که متوجه شدید ژنراتور شما به اندازه کافی کار نمی کند باید تعمیر و نگهداری را اغاز کنید. علاوه بر این، بهتر است هر زمان که یک رویداد مهم آب و هوایی رخ داده است، تعمیر و نگهداری را انجام دهید. قرار گرفتن در معرض گرد و غبار و سایر آلودگی های هوا می تواند عملکرد ژنراتور شما را بسیار تحت تأثیر قرار دهد، باعث مسدود شدن فیلترها شده و ژنراتور شما را برای انجام همان کار سخت تر کند. دیزل ژنراتورها توانایی کنترل بارهای بزرگتری را دارند و برای مدت زمان طولانی تری نسبت به انواع دیگر ژنراتورهای موجود کار می کنند.

لذا در این نوشتار به بیان ملاحظات تعمیر و نگهداری این سه بخش بسنده می‌­کنیم.

در ادامه گازهای هوا فشرده شده و در سیلندر پخش می‌گردند و باعث می‌شوند تا پیستون به طرف پایین حرکت نماید. سیستم استارت یکی از مهمترین سیستمها برای موفقیت استفاده از ژنراتور است.سیستمهای یو پی اس با چند دقیقه زمان کار باتری اغلب برای بارهای مهم در ماموریت وجود دارند ، بنابراین  راه اندازی سریع مهم است. حداقل زمان برای تشخیص مشکل برق ، حرکت ، ایجاد فرکانس و ولتاژ خروجی پایدار و اتصال به بارها معمولاً حداقل ثانیه است. 10 kVA تا حتی 3000 kVA بازه ای است که می‌توان در آن دیزل ژنراتور کامینز مناسب را پیدا کرد.

هر کدام از دیزل و کنترلرها امکانات و ویژگی های مخصوص به خود را دارند. همچنین برخی برندها از قطعات اولیه باکیفیت تر با طول عمر بیشتر استفاده می کنند. علاوه بر مواردی که گفته شد میزان ضمانت محصول و به طور کلی خدمات پس از فروش آن بر قیمت دستگاه تاثیرگذار است. برندهای قدیمی و شناخته شده بازار براساس سیستم برندینگ قیمت بیشتری دارند.

در حالی که مفهوم کاهش صدا و مجرای هوای خروجی مسئله ای ساده است ، مسائل زیست محیطی و نظارتی  ساده نیستند.

در مورد دیزل ژنراتور کوچک، مخزن سوخت، بخشی از پایه شاسی است یا در بالای قاب نصب شده است. برای استفاده از این کالا در زمینه تجاری، ممکن است نیاز به احداث و نصب یک مخزن سوخت خارجی در کنار این محصول باشد. موتور ژنراتورها می‌توانند از ۱ تا ۲۰ کیلوولت آمپر (کاوا) برای منازل، فروشگاه‌ها، ادارات کوچک و تا ۲۰۰۰ کیلوولت آمپر (۲ مگا کاوا) قابل استفاده برای مجتمع‌های اداری بزرگ و کارخانه‌ها برق تولید کنند.

دیزل ژنراتور

اگر در مراحل اولیه شناسایی شود، راه‌اندازی موتور در ماکزیمم بار خود برای افزایش فشار داخلی و دما اجازه می‌دهد که رینگ‌های پیستون به زحمت رسوب کنند و اجازه می‌دهد تا تجمع تدریجی کربن سوخته شود. تنظیمات خروجی توان با افزایش کم خیز منحنی بوسیله افزایش فشار فنر بر روی یک گاورنر سانتریفوژ ایجاد شده . عموماً این یک نیاز پایه سیستم برای همه نیروگاه‌هاست زیرا نیروگاه‌های جدیدی و قدیمی در پاسخ به تغییرات لحظه‌ای در فرکانس بدون وابستگی به ارتباطات خارجی، بایستی سازگار باشند.

همزمانساز خودکار ولتاژ، فرکانس و پارامترهای فاز و ولتاژهای باسبار زمانیکه سرعت توسط موتور فرماندار یا ECM تنظیم می‌شود را از ژنراتور می‌خواند.

ژنراتورها
را می‌توان در رتبه‌بندی‌های مختلف بسته به کاربرد مانند Prime (PRP)، Standby (ESP)، Continuous
(COP)
یا زمان محدود (LTP) استفاده کرد. گران قیمت ترین دیزل های مطرح جهان و موجود در بازار ایران را می توان پرکینز انگلستان ، کامینز انگلستان (آمریکا) و ولوو سوئد دانست.

به ترکیب یک موتور دیزلی به همراه یک ژنراتور جهت تولید، برق دیزل ژنراتور گفته می شود. در واقع دیزل ژنراتور منبعی برای تبدیل انرژی مکانیکی به الکتریکی می باشد که جهت تولید برق از سوخت گازوئیل استفاده می کند.

بسیاری از تولیدکنندگان ژنراتورهای بزرگتر، مجموعه‌ای از نرم‌افزار را ارائه خواهند داد که محاسبه‌های اندازه پیچیده را به سادگی با خواندن شرایط سایت و ویژگی‌های بار الکتریکی متصل انجام خواهند داد. گروه خودروسازی بنز در کنار تولید موتورهای سبک از سال های دور حدود جنگ جهانی اول به تولید موتور های سنگین دیزلی با بهترین کیفیت ممکن و بالاترین عمر مفید پرداخته است.

دیزل ژنراتور

یکی دیگر از مباحث بسیار مهم در انتخاب ژنراتور سیستم تحریک آن می باشد که می تواند تاثیر زیادی روی عملکرد دایم اینجا کلیک کنید داشته باشد.

در حقیقت ژنراتورهای دیگری هم وجود دارند که با توجه به نوع سوخت مصرفی دسته بندی می شوند.

این مخزن ممکن است داخل محفظه ژنراتور برای واحدهای کوچکتر یا قابل حمل باشد، یا ممکن است یک ساختار خارجی جداگانه برای واحدهای بزرگتر و دائماً نصب شده باشد.

موتور ژنراتور هایی که با دیزل کار می کنند به پیش گرمایش قبل از شروع به کار و پیش سرمایش قبل از سوخت گیری نیاز دارند. استفاده مداوم از ژنراتور گازوئیلی باعث داغ شدن اجزای مختلف آن می شود.

متاسفانه استفاده از ژنراتور با بار بسیار سبک می‌­تواند منجر به آسیب جدی و ناکارآمدی آن‌ها شود. یک مسئله برجسته که در نتیجه بارگذاری نامناسب رخ می‌­دهد، انباشت رطوبت (wet stacking) است. این اتفاق معمولاً زمانی رخ می­‌دهد که دیزل ژنراتور با بار کافی کار نمی­‌کند. در نتیجه دمای کارکرد موتور آنقدر بالا نمی­‌رود که اتصالات انبساطی در سیستم اگزوز به درستی چفت و بست شوند.

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

رشد برق‌آسای پادکست؛ قدرت جدید جهانِ رسانه رشد برق‌آسای پادکست؛ قدرت جدید جهانِ رسانه
همه چیز درباره اکانت اسپاتیفای
بهترین سایت شرط بندی انفجار: راهی برای کسب درآمد آسان
سایت شرط بندی کرش رویال: جایی برای تجربه هیجانی با پاداش بزرگ
خرید پلی استیشن پلاس اکسترا: عضویتی منحصر به فرد برای دنیای بازی های دیجیتال
نوت کوین: تاجری شگفت‌انگیز برای خرید و فروش اموال دیجیتال
تماس با ما
محتوای این وب‌سایت توسط فناوری‌های هوش مصنوعی از داده‌های اینترنتی تولید شده و ما هیچ مسئولیتی در قبال دقت آن نمی‌پذیریم و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.