“کنگره پنجاب را درک می کند”: راهول گاندی از مردم می خواهد در نظرسنجی های مجلس “آزمایش” نکنند

[ad_1]

هوشیارپور/ گورداسپور: راهول گاندی، رهبر کنگره، روز دوشنبه به مردم هشدار داد که از شرکت در هرگونه «آزمایش» در انتخابات مجلس پنجاب خودداری کنند و گفت که حفظ صلح برای ایالت مهم‌تر است و تنها حزب او قادر به انجام آن است.

گاندی خطاب به گردهمایی های نظرسنجی در هوشیارپور و گورداسپور، اظهار داشت که حزب او پنجاب را به خوبی درک می کند و می تواند ایالت را به جلو ببرد.

رهبر کنگره همچنین نخست وزیر نارندرا مودی را به دلیل بیکاری هدف قرار داد و گفت که در سخنرانی های انتخاباتی خود در مورد آن و پول سیاه صحبت نمی کند.

گاندی همچنین آمیت شاه وزیر کشور اتحادیه را به دلیل اظهاراتش در مورد تهدید مواد مخدر در پنجاب مورد حمله قرار داد و از او پرسید که چرا در زمانی که شریک سابق اتحاد حزبش، شیرومانی آکالی دال در ایالت قدرت داشت، در این مورد صحبت نکرد.

گاندی همچنین وعده داد که در صورت بازگشت حزبش به قدرت در ایالت، مشکل مواد مخدر از پنجاب محو خواهد شد.

او گفت که پنجاب یک ایالت “حساس” است و این تنها کنگره است که می داند چگونه از صلح در این ایالت محافظت کند.

“صلح پنجاب مهمترین چیز است. به یاد داشته باشید، اینجا یک آزمایشگاه نیست… آزمایشگاه شیمی نیست که آزمایشی انجام دهد… زیرا اگر صلح برود و اگر نفرت شروع به گسترش اینجا کند، فقط مال پنجاب نخواهد بود. اما باخت ملت…

گاندی در حالی که به دنبال یک مأموریت روشن برای به قدرت رساندن مجدد حزب خود در ایالت بود، گفت: “شما حزب کنگره را درک می کنید. می تواند همه را همراهی کند و صلح را حفظ کند. ما در انجام این کار تجربه داریم. اکنون زمان آزمایش نیست.” . .

چارنجیت سینگ چانی، وزیر ارشد، که قرار بود در راهپیمایی هوشیارپور شرکت کند، نتوانست این کار را انجام دهد. او بعداً گفت که هلی کوپتر او به دلیل منطقه پرواز ممنوع اعلام شده در دیدار نخست وزیر نارندرا مودی از پنجاب، اجازه پرواز ندارد.

گاندی با مقابله با حزب عام آدمی به رهبری آرویند کجریوال گفت که پنجاب را درک نمی کند و نمی تواند از ایالت مراقبت کند.

“آنها نمی توانند از پنجاب مراقبت کنند و نمی دانند چگونه این کار را انجام دهند. فقط کنگره می تواند از پنجاب مراقبت کند. کنگره می تواند صلح را در پنجاب حفظ کند. ما عمیقاً پنجاب را درک می کنیم. ما می دانیم که مهمترین چیز برای پنجاب است. پنجاب صلح، برادری و اتحاد است و برای این، حزب کنگره هر کاری می تواند انجام دهد.

او با حمله به رقبای کنگره گفت که نمی توان دولت را با وعده های دروغ اداره کرد.

گاندی با تمسخر AAP به دلیل ادعای راه اندازی کلینیک های موهالا، گفت که همه وضعیت امور را در جریان موج دوم COVID-19 در دهلی دیدند.

او گفت: “اگر آنها (AAP) تصویر دهلی را تغییر دادند، چرا کارگران کنگره مجبور بودند سیلندرهای اکسیژن را در طول موج دوم کووید به مردم ارائه دهند. دولت AAP در دهلی در طول کووید کاملاً شکست خورد.”

گاندی با هدف قرار دادن AAP به دلیل وعده آن مبنی بر اعطای 1000 روپیه به هر زن 18 ساله در پنجاب در صورت رسیدن به قدرت، گفت همانطور که ناوجوت سینگ سیدو در این تجمع اشاره کرد گروه سنی بالای 18 سال با هدف جمع آوری آرا انتخاب شد.

او گفت: “آنها (کجریوال-AAP) می توانند برای رای دادن هر کاری انجام دهند، می توانند از بیکرام مجیتیا (رهبر SAD) عذرخواهی کنند (اشاره به کجریوال).

“اما حزب کنگره به سیاست های بانکی رای نمی دهد… پنجاب برای ما فقط یک ایالت نیست، روح هند است، از ملت ما محافظت می کند، این ایالت هرگز نباید ضعیف شود و اگر همه بخش ها کنار هم باشند، هیچ قدرتی نمی تواند پنجاب را لمس کند. “او گفت.

رهبر کنگره مرکز را بر سر پول زدایی و مالیات کالاها و خدمات هدف قرار داد و مدعی شد که تنها دو تا سه میلیاردر از آن سود می برند.

گاندی با بیان اینکه چانی فقر را به خوبی درک می کند، گفت که چانی رهبری حکومتی متشکل از مردم فقیر، کشاورزان، تاجران کوچک و مشاغل کوچک و متوسط ​​را بر عهده خواهد داشت، نه از «عربات ها» (میلیاردرها).

گاندی گفت: “ما انتخابات پنجاب را پیش رو داریم. این یک انتخابات عادی نیست. شما باید یک دولت جدید انتخاب کنید.” او با اشاره به مرکز گفت: “امروز در کشور، بیکاری در هر ایالت در حال افزایش است.”

رهبر کنگره به یاد آورد که چگونه SAD و BJP زمانی که او موضوع مشکل مواد مخدر را در پنجاب مطرح کرده بود، او را مسخره کردند.

گاندی همچنین به یاد می آورد که چگونه BJP زمانی که هشدار داده بود کووید چقدر بر هند تأثیر منفی می گذارد، او را مسخره کرد.

وی گفت: در مورد مرگ و میر ناشی از کووید به مردم دروغ گفته اند و تعداد واقعی فوتی ها پنج تا هفت برابر بیشتر از آن چیزی است که به طور رسمی اعلام شده است.

گاندی ظاهراً با اشاره به ثبت پرونده NDPS علیه رهبر آکالی، بیکرام سینگ ماجیثیا، گفت: “ما به اقدامات خود ادامه خواهیم داد و مواد مخدر را از پنجاب پاک خواهیم کرد.”

وی در ادامه گفت: “دولت ما دو یا سه میلیاردر نیست. اگر دولت ما دو تا سه میلیاردر بود، در پنجاب، حزب کنگره در مقابل قوانین کشاورزی نمی ایستاد. در کنار کشاورزان ایستاد و سعی کرد جلوی این قوانین کشاورزی را در مجلس بگیرد.”

او کشاورزان پنجاب را به دلیل اعتراض علیه قوانین مزرعه ستایش کرد و گفت: “اگر شما مجبور به لغو این قوانین نبودید، نه تنها پنجاب بلکه کشاورزان سراسر هند متحمل ضرر می شدند.”

او همچنین گفت که دولت کنگره حتی به خانواده کشاورزانی که در جریان آشوب جان خود را از دست داده اند غرامت پرداخت کرده است.

گاندی گفت: “من قبلاً گفته بودم که نارندرا مودی باید این قوانین مزرعه را پس بگیرد زیرا من قدرت کشاورزان را می دانم. آنچه می گویم با تفکر دقیق است.”

سیدو رئیس کنگره پنجاب در سخنرانی خود گفت: “دو سرطان در پنجاب وجود داشت، یکی سروان آماریندر سینگ که توسط کنگره بیرون انداخته شد) و سرطان دوم، من به شما اطمینان خواهم داد که مافیای پنجاب از نقشه پنجاب حذف خواهد شد. وقتی حزب به قدرت بازگردد.»

تلویزیون زنده



[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تعبیر خواب با استفاده از منابع معتبر و جامع
تعبیر خواب بچه شیر دادن
تعبیر خواب ماهی پخته با برنج
خرید پرینتر سایت آوافرهنگ: راهکاری هوشمندانه برای چاپ کردن
یورو ۲۰۲۴: جشن فوتبال اروپا
اهمیت و تاثیر قیمت و خرید پرینتر در زندگی روزمره
تماس با ما