کنکور 1400 ، آخرین و جدیدترین اخبار نحوه برگزاری کنکور سراسری 1400

در متن حکم سورنا ستاری خطاب به محمدحسین ظریفیان آمده است: نظر به ضرورت تمهید و تسهیل شکوفایی و ثمربخشی نخبگان عزیز در استان قم و ایجاد و تقویت همفکری و همکاری میان نخبگان و مسؤلان آن استان و با توجه به مراتب علمی، تعهد و کارآمدی که از آن برخوردارید، جنابعالی را به عنوان سرپرست بنیاد نخبگان استان قم منصوب اخبار جدید کمیته امداد مینمایم. وی افزود: مأموران در عملیات ضربتی ۳ دستگاه خودرو سبک قاچاق بر را در محور قم به اراک توقیف و ۳ نفر را در این رابطه دستگیر کردند. در سایه غفلت مسئولان محیط زیست قم برخی از کارخانه های استان مرکزی پسماند سرباره های سرب خود را در مراتع قم تخلیه می کنند. جواد محمدزاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، بیان کرد: لیگ برتر ووشوی باشگاه های استان قم روز گذشته با معرفی تیم ها و نفرات برتر به کار خود پایان داد. باشگاه خبرنگاران جوان قم – نیم صفحه نخست روزنامههای استان قم مورخ شنبه هجدهم دی ماه ۱۴۰۰ را با تیتر و عناوین مختلف مشاهده میکنید. امام جمعه فردو استان قم با اشاره به نقش سرنوشتساز قیام ۱۹ دی مردم قم، بصیرت و زمان شناسی را از برجستگیهای شخصیت ولایتمداری و استکبارستیزی طلاب، روحانیون و مردم قم در قیام ۱۹ دی ۱۳۵۶ برشمرد و با بیان اینکه بصیرت مردم قم در این قیام متجلی شد، گفت: این قیام سرعت قطار پیروزی انقلاب اسلامی را افزایش داد.

اخبار جدید وزارت تحصیلات عالی افغانستان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت الله علیرضا اعرافی در خطبه های امروز نمازجمعه قم با گرامیداشت سالگرد قیام ۱۹ دی مردم قم، گفت: ۱۹ دی سرآغاز نهضت انقلاب بود، مردم و جوانان و طلاب قم در سیاهی شب ستمشاهی سینه شب را شکافتند و با شجاعت و ایثار خود در برابر ظلم قد علم کردند و آن افتخار بزرگ را آفریدند. وی ادامه داد: حضور در بین مردم یکی از نکات مهمی است که امروز رهبری به آن اشاره کردند. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سید محمد شاهچراغی عصر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه در خصوص سفر رئیس جمهور به قم اظهار داشت: نشست امروز با دیدار ویدئو کنفرانسی با رهبر معظم انقلاب همزمان شده است. باشگاه خبرنگاران جوان قم – به نقل از جمعیت هلال احمر استان قم، محمدرضا بهرامی ،مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم گفت: به مناسبت ۵ دی ماه سالروز زلزله بم و نامگذاری این روز به نام روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی، دومین تمرین سراسری خانههای هلال با محوریت پناهگیری و خروج اضطراری در زلزله با شعار «ایران آماده» بر اساس دستورالعمل اجرایی سراسری خانههای اخبار جدید قزاقستان هلال اجرا شد.

کاهش قیمت دلار در صرافی های بانکی پیش از شروع مذاکرات تلاش سهامداران برای فروش این سه نماد! به گزارش «انرژی امروز» بررسیهای دنیای اقتصاد درباره جزئیات دستورالعمل پرداخت تسهیلات برای ساخت یک میلیون خانه در سال براساس قانون جهش تولید مسکن نشان میدهد، دوره مشارکت در ساخت برای سازندههای دریافتکننده این تسهیلات به سه سال افزایش یافته است. او می گوید: این سفر برکات زیادی را در حوزه اختصاص اعتبارات و تسهیلات و نیز صدور مجوزهای مورد نیاز به دنبال داشت. این نخستین حضور سامانه بومی و راهبردی باور ۳۷۳ در یک رزمایش پدافند هوایی بود که عملکرد بسیار موفقی را تحت کنترل و هدایت شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور داشت. استاندار قم با اشاره به اینکه فرودگاه تا ۳ ماه و منوریل قم تا ۶ ماه آینده تعیین تکلیف میشود، گفت: سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان قم ۱۵۸ مصوبه داشت که از این تعداد، ۱۴۱ مصوبه منحصر به فرد و در حوزههای مختلف است.

اخبار جدید زندانیان

معاون پارلمانی رئیس جمهور بیان کرد: هرجا انقلاب اسلامی ایران نیاز به حمایت و پشتیبانی داشته، مردم شریف قم باغیرت و همت مضاعف پیشگام و طلایهدار بودهاند و در خط مقدم حرکت کردهاند. رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: «با اطمینان میگویم که روند سودآوری شرکتهای تحت پوشش بورس تا پایان سال ادامه دارد و با توجه به رویکرد و تصمیمات اخیر دولت، این روند در سال آینده هم تداوم خواهد داشت.» به گزارش ایرنا، «مجید عشقی» افزود: دولت در حمایت از بازار بورس مصمم است و ما نیز مکاتبات متعددی با وزارتخانههای مختلف ذیربط داشتهایم تا درباره سیاستگذاریهایی که میتواند روی بازار سرمایه اثر بگذارد، به نحوی عمل کنند که این بازار آسیب نبیند و سیاستها نیز شفاف باشد. در همین رابطه محسن امینی، کارشناس اقتصادی گفت: یک نکته بسیار مهم این است که دولت به تمام مردمی که تاکنون یارانه میگرفتند یارانه را بدهد. به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمد تقی شاهچراغی در جمع خبرنگاران، افزود: ۴ روز قبل از سفر اخیر تیمی از طرف هیأت دولت برای بررسی پروژههای نیمه تمام و اولویت دار در استان قم حضور یافتند و قبل از آن جلساتی در تهران با حضور مسؤولان استانی برگزار شد.

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تعبیر خواب با استفاده از منابع معتبر و جامع
تعبیر خواب بچه شیر دادن
تعبیر خواب ماهی پخته با برنج
خرید پرینتر سایت آوافرهنگ: راهکاری هوشمندانه برای چاپ کردن
یورو ۲۰۲۴: جشن فوتبال اروپا
اهمیت و تاثیر قیمت و خرید پرینتر در زندگی روزمره
تماس با ما