پارک‌های موضوعی دیزنی می‌گویند ماسک‌های صورت اکنون برای بازدیدکنندگان واکسینه شده اختیاری است

[ad_1]


میکی و مینی ماوس در حین عبور از قلعه سیندرلا در پارک موضوعی Magic Kingdom در والت دیزنی ورلد در فلوریدا، در حین رژه اجرا می کنند. تفرجگاه پارک موضوعی روز سه شنبه اعلام کرد که پوشش صورت برای بازدیدکنندگان کاملاً واکسینه شده در همه مکان های داخلی و خارجی اختیاری خواهد بود.

جان راوکس / AP


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

جان راوکس / AP


میکی و مینی ماوس در حین عبور از قلعه سیندرلا در پارک موضوعی Magic Kingdom در والت دیزنی ورلد در فلوریدا، در حین رژه اجرا می کنند. تفرجگاه پارک موضوعی روز سه شنبه اعلام کرد که پوشش صورت برای بازدیدکنندگان کاملاً واکسینه شده در همه مکان های داخلی و خارجی اختیاری خواهد بود.

جان راوکس / AP

شرکت والت دیزنی می گوید که اکثر الزامات ماسک داخلی خود را برای مهمانان واکسینه شده در پارک های تفریحی والت دیزنی و دیزنی لند لغو می کند.

طبق وب‌سایت‌های Disney World و Disneyland، از روز پنجشنبه، این شرکت می‌گوید پوشش‌های صورت برای مهمانان کاملاً واکسینه شده در فضاهای پارک سرپوشیده و بیرونی آن اختیاری خواهد بود.

با توجه به “روندهای اخیر و دستورالعمل های نظارتی”، دیزنی گفت که استراحتگاه های کالیفرنیا و فلوریدا تسهیل پروتکل های ایمنی و بهداشتی را آغاز خواهند کرد. دنیای دیزنی و دیزنی لند برای ورود نیازی به مدرک واکسیناسیون ندارند.

با این حال، این شرکت گفت که مهمانانی که به طور کامل واکسینه نشده اند، باید به پوشیدن پوشش صورت خود در همه مکان های سرپوشیده، مانند جاذبه های داخلی و تئاترها ادامه دهند.

این شرکت گفت: “ما از مهمانانی که به طور کامل واکسینه نشده اند انتظار داریم که در تمام مکان های سرپوشیده، از جمله جاذبه های داخلی و تئاترها، به پوشیدن پوشش صورت ادامه دهند.”

هم دیزنی ورلد و هم دیزنی لند از ژوئیه 2021 از مهمانان 2 سال به بالا ملزم به پوشیدن ماسک در داخل خانه شدند – اقدامی که پارک ها در برابر گسترش نوع دلتا کووید-19 اتخاذ کردند.

تغییر سیاست ماسک دیزنی پس از آن صورت گرفت که یونیورسال اورلاندو در فلوریدا الزامات ماسک داخلی و خارجی خود را برای مهمانان کاملاً واکسینه شده لغو کرد. دستورالعمل جدید از روز شنبه اجرایی شد. به گفته یونیورسال اورلاندو، مهمانانی که هنوز واکسینه نشده‌اند، تشویق می‌شوند در داخل خانه از ماسک استفاده کنند.

پارک‌های موضوعی دیزنی در مارس 2020 بسته شدند، زیرا همه‌گیری کووید-19 در دیزنی ورلد ایالات متحده در جولای 2020 با رعایت فاصله اجتماعی و الزامات ماسک بازگشایی شد. دیزنی لند در اوایل سال 2021 بازگشایی شد.

از روز چهارشنبه، چندین ایالت تصمیم گرفتند تا با کاهش موارد کووید و بستری شدن در بیمارستان، ماسک های سراسری خود را لغو کنند.

در کالیفرنیا، این ایالت روز سه‌شنبه به ماسک‌های داخل ساختمان برای کسانی که واکسینه شده بودند پایان داد. شهرستان ها و شهرداری ها در کالیفرنیا مجاز به اجرای قوانین سختگیرانه تر از ایالت هستند.

فلوریدا پوشاندن صورت را برای عموم مردم توصیه می کند، اما در حال حاضر ماسک در سراسر ایالت وجود ندارد. با این حال، مشاغل این حق را دارند که در مورد الزامات ماسک خود تصمیم بگیرند.

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تعبیر خواب با استفاده از منابع معتبر و جامع
تعبیر خواب بچه شیر دادن
تعبیر خواب ماهی پخته با برنج
خرید پرینتر سایت آوافرهنگ: راهکاری هوشمندانه برای چاپ کردن
یورو ۲۰۲۴: جشن فوتبال اروپا
اهمیت و تاثیر قیمت و خرید پرینتر در زندگی روزمره
تماس با ما