(ویدئو) شاه کبرا مشهورترین مارگیر جهان را گزید

[ad_1]

یک مار گیر معروف هندی پس از گزیده شدن از ناحیه ران توسط یک شاه کبرای ۳ متری در بیمارستان بستری ش.

به گزارش فرارو، واوا سورش، ۴۸ ساله در ایالت کرالا روز دوشنبه در حال گرفتن شاه کبرا بود که گزیده ش.

ویدئوی تکان دهنده است که توسط یکی از افراد محلی گرفته شده است، لحظه های را نشان می دهد سوروش سعی می کرد تا مار را داخل یک کیسه ببرد و پس از کش و قوس های فراوان ران راستش توسط مار گاز گرفته شود.

به طور باورنکردنی، موفق شد قبل از اینکه بیهوش شد و به بیمارستان منتقل شود، مار را وارد دی کرد. وی اکنون در بخش مراقبت های ویژه بستری است.

این مارگیر در ابتدا به یک کالج پزشکی خصوصی در کوتایام منتقل شد و در آنجا دچار حمله قلبی شد. پزشکان پس از اینکه متوجه شدند قلب ادبان طبیعی خود را دارند، تصمیم گرفته اند او را برای درمان تخصصی به بیمارستان بزرگتری در کوتایام منتقل کنند. او یک شب در آنجا بستری شد و پزشکان صبح سه شنبه گفتند که وضعیت بهتر است.

هندوستان تایمز گزارش داد که مارگیر هنوز بیهوش است و مراقبت‌های ویژه است، اما نفس می‌کشد. شکان هشدار داد که مدتی طول می‌کشد تا کامل زهر بگوید و نمی‌توانم سورش بدبود.

سورش در طول دو دهه زندگی حرفه‌ای خود ادعا می‌کند که هزاران مار را گرفته و صدها بار خوانده شده است.

او به تازگی دوران نقاهت خود را پس از گزش مار دیگری در بیمارستان به پایان رسانده بود که روز دوشنبه.

خانواده‌های در روستای کوریچی روز جمعه با سورش تماس گرفتند و گفتند که مار کبرا نزدیکی سوله ا. سورش به خانواده گفته بود که کاری است، اما پیشنهاد داد که اگر خزنده هنوز آنجا بود، روز. او بعد از ساعت ۱۶ روز دوشنبه به محل رسید و این اتفاق تلخ برایش رخ داد.

انگشت اشاره دست راست سورش به دلیل نیش ماری که در سال ۲۰۰۵ او را از کار افتاده است. در سال ۲۰۲۰، چندین هفته را در یک بخش مراقبت‌های ویژه در شهر تیرووانانتاپورام پس از گز یک افعد

شاه کبرا یک مار بسیار سمی است که یک نوروتوکسین قوی را با استفاده از دندان‌های نیش کوتاه به هم متصل می‌کند. آیا خود سم مخصوصا کشنده نیست، اما این مارها دارای برخی غدد سمی است، به این معنی که می تواند مقادیر زیادی را تزریق کند که معمولا کشنده است. یک شاه کبرا بل و زمان کافی برای استقرار آنها می توانند یک نوروتوکسین کافی را در نیش تزریق کنند که برای مرگ 20 نفر یا یک فیل بزرگ کافی است.

این سم با حمله به اعصاب و مغز، ماهیچه‌هایی که ضربان قلب را کنترل می‌کنند فلج کرده و معمولاً انجام می‌دهند.

درمان معرفی شده تزریق پادزهر در محل نیش تنها در سریع‌ترین زمان ممکن است. اگر هیچ پادزهری در دسترس نباشد، قربانیان را تا زمانی که ریه‌های آن‌ها به طور طبیعی کار می‌کنند.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تعبیر خواب با استفاده از منابع معتبر و جامع
تعبیر خواب بچه شیر دادن
تعبیر خواب ماهی پخته با برنج
خرید پرینتر سایت آوافرهنگ: راهکاری هوشمندانه برای چاپ کردن
یورو ۲۰۲۴: جشن فوتبال اروپا
اهمیت و تاثیر قیمت و خرید پرینتر در زندگی روزمره
تماس با ما