ودروی اپل به احتمال نزدیک می‌شود!

[ad_1]

فرارو-خودروی خودران Apple Car هنوز معرفی نشده است، اما شایعات زیادی در خصوص آن به گوشی می‌رسد. احتمال عرضه این محصول در چند سال آینده وجود دارد، اما ممکن است هرگز عرضه نشود.

به گزارش فرارو ، به نظر می‌رسد تراشه خلبان خودکار اپل یک قدم به احتمال نزدیک شده است. یرا طبق گزارش‌ها اپل آن را به یک شرکت کره‌ای سفارش داده است. این سفارش برای تراشه‌ی نهایی نیست، زیرا مطمئنا ساخت تراشه‌ی نهایی توسط شریک اپل شرکت مرت

ودرو

به نظر می‌رسد سفارشی که اپل به یک شرکت نیمه هادی و آزمایشی کره جنوبی داده است، مربوط به ماژولد ه. گزارش گزبق این شرکت که نام آن مشخص نیست روی یک تراشه خلبان خودکار کار می‌کند. تراشه‌ای که عملکرد خلبان خودکار را مانند تراشه‌های مورد استفاده در اجرا می‌کند. این تراشه‌ها بر محاسبات هوش مصنوعی نظارت دارند. نها معمولاً یک واحد پردازش عصبی، CPU، GPU، حافظه و حتی یک دوربین را در میان سایر عملکردها.

منابع Elec ادعا می کنند که از حافظه سامسونگ استفاده کرده و در هنگام توسعه ماژول تراشه خلبان خودکار خود، کار مونتاژ را به یک شرکت کره جنوبی به نام “JCET STATSChipPAC Korea” محول کرده است. همچنین گزارش شده است که اپل مسیری مشابه تسلا برای پروژه Apple Car خود در پیش گرفته است. همچنین با وجود این خبر قرارداد بین دو شرکت به تازگی منتشر شده است، اما این کار تقریباً یکسال است که در حال انجام و قرار دادن این شرکت در سال آینده تکمیل شده است.

به نظر می‌رسد این روند مشابه کاری است که اپلیکیشن برای توسعه تراشه M1 انجام شده است. ماژولهای مجزا در ابتدا به‌عنوان تراشه‌های مستقل ساخته می‌شوند و پس از آزمایش در یک تراشه واحد.

ودرو

با این حال، برنامه‌ی دقیق اپل برای Apple Car هنوز مشخص نیست. ما هنوز نمیدانیم که آیا این اتومبیل ها مستقیماً به مشتری فروخته می شوند، یا به شرکت های کرایه اتومبیل اجاره می کنند و یا اینکه این فناوری در اتومبیل های دیگر گنجانده می شود.

تابحال شایعات یادی در خصوص Apple Car منتشر شده است ; از جمله گردش مالی مکرر که برای پروژه و همچنین ارائه گزارش در مورد خود همکاری اپل برای این پروژه. یکی از پیشرفت‌های بعدی این پروژه مربوط به تامین‌کننده اپلیکیشن Luxshare می‌باشد. Pbq گزارشات شرکتی که مسئولیت ساخت AirPods را بر عهده دارد با یک سازنده خودروهای برقی چینی The Chert Group همکار.

این دو شرکت در حال برنامه ریزی برای توسعه و تولید خودروهای الکتریکی هستند. این سرمایه سرمایه گذاری ظرف سه ماه آینده آغاز می شود، این پروژه نیاز به سرمایه گذاری در حدود 1.7 میلیارد دلار (267 حدود میلیون دلار) دارد و برای اجرای این پروژه اپل به ساخت یک کارخانه جدید نیاز دارد.

به گزارش فرارو، یکی دیگر از شایعاتی که ماه پیش منتشر شد، این است که اپل با خودروسازان کره‌ای بک است. بر اساس این گزارش انتظار می‌رود اپل تا پایان سال شریک اصلی خود را برای خودروی خود انتخاب و معرفی کنید

منبع: phonearena

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تعبیر خواب با استفاده از منابع معتبر و جامع
تعبیر خواب بچه شیر دادن
تعبیر خواب ماهی پخته با برنج
خرید پرینتر سایت آوافرهنگ: راهکاری هوشمندانه برای چاپ کردن
یورو ۲۰۲۴: جشن فوتبال اروپا
اهمیت و تاثیر قیمت و خرید پرینتر در زندگی روزمره
تماس با ما