ودروهایی که به زودی وارد بازار ایران می‌شوند

[ad_1]

car.ir: بازار خودرو در کشور ما گرفتار مونتاژ و تولید محصولات تکراری است. دو شرکت بزرگ خودروساز کشور یعنی ایران خودرو و سایپا مدت هاست که محصول را به جز تارا و شاه. محصولات محصیس لیفتی عرضه می‌کردند که جزیی‌ها خیلی غیی مانند تغیر رنگ در سقق و یا تغییر چراغ‌های جلو و عقب و یا سپرها چیزی برای گگتن نداشتند. محصولات مانند ساینا اس، کوییک آر در سایپا و رانا پلاس و سورن پلاس و یا ۲۰۷ سقف شیشه‌ای در ایران.

ودروهایی که به زودی وارد بازار ایران می شوند

بازار خودروی کشور به شدت تشنه ورود محصولات جدید و به روز هست. اخیرا شرکتهای خودروساز خصوصی اقدام به معرفی محصولات جدید کرده اند که همه آنها در کلاس شاسی بلند و کراس اوور هستند و همچنین همگی آنها در چینی مشترک هستند. دقیقا برعکس خودروسازان دولتی که به دنبال خودروهای سدان اتاق متوسط ​​​​هستند و از زمان رونمایی و مع.

همه خودروسازان وطنی نیاز به همکاری با شرکت های چینی دارند و در این کمتر هم می توانند وارد شوند و از آن استفاده کنند و از چین مانند سایک موتور، جیلی، بایک و یا ام جی موتور بروند که بعد از دور دوم تحریم ها بر علیه ایران. همکاری مشترک از خود نشان نداده اند.

در این مطلب قصد داریم به معرفی خودروهای قدیمی که در سال ۹۹ وارد بازار شده اند و یا قرار است وارد شوند شایان ذکر می کند که احتمال دارد خودروهای معرفی شده با نسخه هایی که وارد بازار می شوند دارای تفاوت هایی هستند در این مطلب خودروهایی مثل 207 دنده با سقف شیشه ای (پانوروما) و یا دنا پلاس توربو اتومات هم میتوانستند حضور داشته باشند، ولی به دلیل تکراری بودن این محصولات از ذکر آنها در این نوشتار خودداری کردند.

۱- فردا SX5

ودروهایی که به زودی وارد بازار ایران می شوند

فردا SX5 در همان دنگ‌فنگ SX5 است که در بازار چین، با نام دانگ‌فنگ X5 فروخته می‌شود. قیمت قطعی این خودرو که رسما اعلام شده 590 میلیون تومان است که در اولین مرحله از فروش این خودروی شاسی مبلغ 40 میلیون تومان تخفیف در آن لحاظ شده است. این خودرو دارای موتور با حجم ۱.۶ طبیعی با قدرت ۱۲۳ بخار و گشتاور ۱۵۱ نیوتونمتری ساخت میتسوبش.

احتمال اینکه سرنوشت تلخی که هایما S7 طبیعی هستند (با موتور لیتری 2.0) یا چری تیگو 5 خطری را تجربه کردند، فردا گریبان این شاسی بلند جدید SX5 را هم گرفت و موفق شد در کسب سهم مناسب از بازار و فروش به دست آورد. .


۲- KMC K7 رمان موتور

ودروهایی که به زودی وارد بازار ایران می شوند

جک X7 با نام KMC K7 کرمان موتوردر ایران عرضه می‌شود محصول جدید جک موتور چین است. قیمت قطعی این خودرو در اولین مرحله از فروش در کشور ۹۵۰ میلیون تومان اعلام شده است. KMC K7 کرمان موتور به یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ ۴ سیلندر بنزینی با توان ۱۷۴ اسب‌بخار و گشتاور ۲۵۱ ه.

توان تولیدی این پیشرانه به وسیله یک جعبه دنده 6 سرعت DCT (دوکلاچه) با محور جلو منتقل می شود KMC K7 کرمان موتور با این ترکیب پیشرانه و وزن 1715 کیلومتری به سرعت 160 کیلومتر بر ساعت میرسد و مصرف سوخت آن در سیکلهای شهری، ترکیبی و جاده به ترتیب با ۱۰.۱، ۸.۶ و ۷ لیتر اعلام شده است.


۳- JMC S350 ریگان خودرو

ودروهایی که به زودی وارد بازار ایران می شوند

مارخانه «ریگان خودرو» در ارگ جدید بم، خط تولید شاسی بلند «JMC S355» را افتتاح کرد. جی ام سی S350، بعد از کوپا T210 حالا دومین محصولی است که ریگان خودرو آن را در بازار کشور عرضه می کند.

نسخه های دو دیفرانسیل S350 در بازار چین 174 هزار یوآن (یا معادل تقریبی هزار دلار 24) قیمت دارند که با مدل هایی مانند هاوال H6، چانگان CS75 و زوتی T600 هم قیمت دارند.


۴- شاهین سایپا

ودروهایی که به زودی وارد بازار ایران می شوند

محصول جدید سایپا بعد از معرفی و رونمایی در سال ۹۸ سرانجام در پاییز، روی خط تولید رفت. قیمت کارخانه نهایی شاهین در سه ماه سوم امسال 2,365,000,000 ریال از طرف شماره شورای رقبت اعلام شده است که با احتساب افزوده شدن و بیمه، ممکن است حدود 13 درصد به این مبلغ اضافه شود. سایپا، مشخصات نهایی تیپ‌های مختلف «شاهین» را اعلام کرده است. سایپا شاهین با دو تیپ S و G وارد بازار خواهد شد. سایپا شاهین که از چندی پیش فروش آن در سایپا آغاز می شود در دو تیپ S و G عرضه می شود.

پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو سایپا شاهین ، ۱۱۰ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۶۵ نیوتن متری در اختیار کاربر


۵- تارا ایران خودرو

ودروهایی که به زودی وارد بازار ایران می شوند

تارا جدیدترین خودروی مونتاژی در ایران خودرو می‌باشد. این محصول جدید در ابتدا K132 نامیده شده بود. ودروی سدان در کلاس برتری C است که با برداشت از طراحی متخصصان این شرکت و با بهره گیری از خودرو.

این خودرو خانوادگی، در دو مدل با گیربکس باتیک و با دارا بودن استاندارد یورو 5، یکی از سازگارترین خودروهای ایران با محیط زیست است.

موتور ۱۶۰۰ سی سی، ۴ سیلندر با طبیعی، قدرت موتور ۱۱۰ اسب بخار را دارا می‌باشد. قیمت این خودرو هنوز اعلام نشده است، اما طبق پیش بینی ها قیمت این خودرو هم ردیف دنا پلاس خواهد بود


-دیگنیتی پرایم

ودروهایی که به زودی وارد بازار ایران می شوند

دیگنیتی پرایم با امکاناتی از نظر تجهیزات و آپشن های رفاهی و ایمنی بالا روانه بازار خواهد شد و دارای ایربگ های راننده، سرنشین و جانبی، کروز کنترل، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، آینه های جانبی برقی، سنسور پارک و دوربین دنده عقب، دی لایت، اتو لایت. ، دوربین 36 درجه، سیستم ورود هوشمند بدون کلید و استارت دکمه های و … است.
دیگنیتی با پیشرانه SFG15T در خط تولید بهمن موتور مونتاژ خواهد شد. این پیشرانه از نوع ۵/۱ لیتری مجهز به توربو شارژ است و ۱۴۸ اسب بخار را با گشتاور ۲۲۰ نیوتی متر تولید می کند. ماشین گشتاور این پیشرانه در ۱۸۰۰ تا ۴۰۰۰ دور در دقیقه از بهره برداری است و این توان به وسیله جعبه دن.

یشرانه خودروی دیگنیتی دارای استاندارد آلایندگی یورو است و ظرفیت مخزن سوخت ۵۸ لیتر است. قیمت این خودرو توسط گروه بهمن موتور هنوز اعلام نشده است.


۷- ری تیگو ۵ توربو

ودروهایی که به زودی وارد بازار ایران می شوند

چری تیگو 5 به عنوان یک خودروی جا افتاده در بازار شناخته می شود، اما مشکل اصلی این خودرو ضعیف موتور آن است که به زودی مدل توربو این خودرو گیربکس جدید مطابق با بازار خودروی کشور وارد مرحله تولید و عرضه خواهد شد.

موتور توربو این خودرو، همان موتور معروف 1.5 لیتری توربو است که بر روی محصولات شرکت مدیران خودرو، چون تیگو 7، آریزو 6، 55 ایکس و آریزو 5 قرار دارد که عملکرد نسبتا خوب و بهینه های را داشته باشد. این موتور طراحی شرکت معروف تریشی AVL می‌باشد و سیستم توربو آن نیز شرکت فناوری معروف هانیوال میب

از سوی دیگر گیربکس این خودرو نیز نسل جدید گیربکس های CVT 25 است که این گیربکس ها 9 سرعت بوده و اولین بار بر روی خودروی آریزو 6 نصب شده است که آن هم عملکرد موفقی دارد. این گیربکس جدید همراه با موتور توربو کارایی بالا را دارد.

هنوز قیمت نهایی و قطعی این خودرو اعلام نشده است.


۸- ام وی ام ایکس ۵۵

ودروهایی که به زودی وارد بازار ایران می شوند

ودروی جدید ام وی ام ایکس ۵۵ که در بازار جهانی با نام «تیگو ۴» شناخته می شود درآذرماه ۹۸ از سوی مدیر.

MVM X55 از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو با قدرت ۱۴۷ اسب بخار بهره میبرد. یربکس این خودرو از نوع دوکلاچه و به صورت ۶ سرعته خودکار می‌باشد.

از مهمترین تجهیزات این خودرو می توانم به: فرمان کمکی برقی – 6 کیسه هوای 10 نقطه ای -ترمز ABS, EBD BA و سیستم کنترل پایداری و هرزگردی- ترمز پارک برقی- اتوهلد- کنترل حرکت در سربالایی- صندلی راننده برقی- دوربین 360 درجه – کروز کنترل- سانروف- سنسور پارک- چراغ روشنایی روز (دیلایت) و سنسور نور اشاره کرد.

قیمت این خودرو در کارخانه 855 میلیون در مدل فول تومان می‌باشد، ولی در بازار کمتر از 800 میلیون تومان است.


SW-SWM سیف خودرو

ودروهایی که به زودی وارد بازار ایران می شوند

مدتی است که تولید مدل G01 کراساوور دو رگهی ایتالیایی، چینی در سیف خودرو آغاز شده است. با توجه به توسعه و گسترش محصولات سبد به زودی مدل G01F نیز در این شرکت تولید می شود. هر دو مدل از نظر پیشرانه، قدرت و حجم موتور و سیستم گیربکس یکسان هستند، اما از نظر ظاهری تفصیلی. خودرو SWM G01 یک خودروی چهار سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژ استک که می تواند دارای 156 اسب بخار و 230 نیوتنمتر گشتاور تولید کند و دارای گیربکس شش سرعته خودکار است. محصول جدید سیف خودرو به شش کیسه هوا، دوربین ۳۶۰ درجه، شارژر موبایل وایرلس، چراغ‌های گردشی دو.

سیف خودرو قیمت نقدی G01 با موعد تحویل مرداد ماه را 580 میلیون تومان و قیمت نقدی G01F با موعد تحویل شهریور ماه 650 میلیون تومان اعلام شد، این در حالی است که قیمت این خودروها در خردادماه 99 به ترتیب 310 و 350 میلیون تومان اعلام شده است. .. قیمت فعلی این خودرو در بازار در حدود ۷۹۰ میلیون تومان می‌باشد.


۱۰-لیفان ایکس ۷۰ بم خودرو

ودروهایی که به زودی وارد بازار ایران می شوند

لیفان X7 محصول جدید کرمان موتور از لیفان می‌باشد که در گروه خودروسازان بم قرار است تولید شود. سیستم مدیریت پایداری ESP همچنین استارت دکمه های، ورود بدون کلید (Keyless) صندلی برقی راننده و گرمکن داخلی برای صندلی های جلو، امکانات موجود در کراساوور لیفان هستند. پیشرانه لیفان X7 دارای پیشرانه دولیتری طبیعی، همراه جعبه دنده CVT است. این موتور، ۱۴۰ اسببخار قدرت و ۱۸۰ نیوتنمتر گشتاور دارد. باید در عمل تست و مقایسه بین این محصول جدید با سایر رقبا انجام شود تا قطعیتر شود درباره موتور 2 لیتری این خودرو بدون توربوشارژر هم قضاوت کرد.

اعلام رسمی شرکت خودروسازان بم در مهرماه سال 99 و اولین قیمت های اعلام شده قرار بود خودرو لیفان X70 با قیمت نهایی 580 میلیون تومان به دست مصرف کنندگان برسد.


۱۱- راس اوور T60 YEMA

ودروهایی که به زودی وارد بازار ایران می شوند

اخبار متعددی از همکاری ماموت خودرو (نماینده فولکس واگن در ایران) با برند YEMA چین به گوش میرسید و کراس اوور T60 یکی از اصلی ترین گزینه های شروع فعالیت های ایما در ایران به حساب میآمد، اما ظاهرا در نهایت T60 با برند مادر یعنی Levdeo به خاک ایران قدم گذاشته است.

خودرو Levdeo T60 با دو پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی اسب بخاری و 112 1.5 156 لیتری توربو اسب بخاری می شود و برای سیستم انتقال قدرت به نماد جلوه دو گیربکس CVT و 5 سرعت دستی پیش روی روی ایرانی است. با توجه به قیمت حدود ۹ تا ۱۴ هزار دلاری این محصول در بازار چین پیشبینی می‌شود با قیمتی بین خودی.


۱۲- پیکاپ T8 جک

ودروهایی که به زودی وارد بازار ایران می شوند

پیکاپ جک تی 8 در دسته پیکاپ های متوسط ​​​​قرار دارد که در مدل دو کابین وارد بازار ایران می شود و رقبایی مانند آمیکو آسنا و پیکاپ فوتون تونلند را در برابر خود میبیند. پیکاپ جک تی 8 با پیشرانه 1997 سی سی با توان 174 اسب بخار و گشتاور 290 نیوتن متر که از دورهای پایین در مسیری بازار می شود که این قدرت از طریق یک گیربکس 6 سرعت دستی به چهار چرخ خودرو منتقل می شود. جک تی ۸ با فرمان هیدرولیک و ترمزهای ۴ چرخ دیسکی با رینگ‌های ۱۸ اینچی تراش خورده به بازار می‌آید.

یش فروش اولین مرحله از این خودرو تولید شده است، اما هنوز قیمت آن اعلام نشده است. برخی اطلاعات دریافتی ما، حدود قیمت این محصول 700 میلیون تومان خواهد بود، اما امکان دارد با توجه به نوسانات قیمت این محصول در زمان آغاز فروش رسمی متفاوت باشد.

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تعبیر خواب با استفاده از منابع معتبر و جامع
تعبیر خواب بچه شیر دادن
تعبیر خواب ماهی پخته با برنج
خرید پرینتر سایت آوافرهنگ: راهکاری هوشمندانه برای چاپ کردن
یورو ۲۰۲۴: جشن فوتبال اروپا
اهمیت و تاثیر قیمت و خرید پرینتر در زندگی روزمره
تماس با ما