نگاهی به بازار تشک های خواب

[ad_1]

بعد از ساعت‌ها معطل ماندن در ترافیک، نشستن پشت میز یا صندلی‌های کلاس درس یا کار، یک خواب راحت. در چنین حالتی هیچ چیز بهتری از تشک گرم و نرمی نیست که از تنتان بگذرد. در سالهای اخیر، تشکیک های ایرانی به بازار آمده است. اگر قصد داریدک نو برای تخت خواب کنید، می‌توانید نیازتان را با کالای ایرانی بخرید.

به گزارش دنیای اقتصاد، گاهی موقع خرید، بودجه شما حرف اول را می‌زند. اما تشک تخت چیزی نیست که هر سال عوض کنید و نو بخرید . س ارزش برای کیفیت بهتر، پول بیشتر پرداخت، به ویژه که بر سلامت کمر و گردن هم اثرگذا است.

به چند دسته تقسیم می‌شوند. روه اول تشکهای طبی هستند. معمولاً پزشکان به کسانی که کمردرد دارند، تشک‌های طبی را توصیه می‌کنند. این مدل فنر ندارد و تکان نمی‌خورد. تشک‌های فنری خیلی راحت اند و به ویژه برای افراد سنگین وزن پیشنهاد می‌شوند. تشک‌های پاکت اسپرینگ که به فنر منفصل معروف اند، پرطرفدار و باکیفیت اند. شکل بدن هر کسی را به خود می‌گیرند و موقع غلت زدن، تکان نمی‌خورند.

مهم ترین نکته در زمان خرید تشک، میزان نرمی و سفتی آن است. یا به یک تشک کاملا نرم یا ساده نیاز دارید؟ یا تشکی ما بین این دو حالت را می‌پسندید؟ مهم نیست تشکی که می‌خرید گران است یا بهترین الیاف در ساخت آن به کار رفته است. اگر میزان نرمی یا سفتی آن مطابق میل شما نباشد. مطمئن خوابی آسوده نیستید.

در این سوال، علاوه بر مقدار نرمی و سفتی تشک به نوع آن نیز توجه کنید. تشک‌های مموری فوم، فوم تزریق ژل، لاتکس، اینتراستینگ، هیبریدی، کویل، تنظیم و همراه با ب.

تشک‌ها بر اساس اندازه هم متفاوت اند. ممکن است برای تخت یک نفره یا دونفره باشند یا برای تخت کودک یا نوجوان، مناسب باشند. ولک‌ها ثابت و ۲۰۰ سانتی‌متر است، اما آنها را تعیین می‌کند. سایز تشک از عرض ۹۰ تا ۲۰۰متر تغییر است.

تشک های خواب

به گزارش «زست»، اندازه‌های رایج تشک‌های خواب، به شرح زیر است:

• تشک تک نفره: ۲۰۰ در ۹۰ سانتی‌متر

• تشک تک نفره بلند: ۲۰۰ در ۱۲۰ سانتی‌متر

• تشک دوبل / کامل: ۲۰۰ در ۱۴۰ سانتی‌متر

• تشک کوئین: در ۱۶۰ سانتی‌متر

• تشک کینگ: ۲۰۰ در ۱۸۰ سانتی‌متر

در بازار تشک، گذشته از برند خارجی باکیفیت که این روزها خیلی گران شده اند، شرکت های ایرانی هم وجود دارند که از قدیم، محصول مرغوب به دست مشتری داده اند. این نام‌ها احتمالاً برای شما آشنا هستند، اما شاید خبری از قیمت‌های روز و تنوع محصولات شان ندا باشد.

به گزارش «روبالشتی» در بازار تشكیل‌های عمده در تهران، برندهای متفاوت ایرانی و خارجی عرضه كننده م. در گوشه و کنار پایتخت کشورمان، می توانم مراکزی را پیدا کنم که این نوع از کالای خواب را در رنگها، کیفیت ها و اندازه های متفاوتی به گونه ای به فروش میرسانند. از ارائه دهنده این بازارها می‌شود تشک یک نفر، دو نفر، تشک ویسکوز و انواع تشکیل مسافرتی آرزو. بهتر است این مشتریان را در فضای مجازی هم فعالیت‌ها و محصولات خود را از این طریق ارائه دهند

در شهرهای مختلف ایران، بازارهای بزرگ و کوچک وجود دارند که در آن انواع تشک‌های ایرانی و خارجی وجود دارد این بازارها محصولاتی را ارائه می‌دهند که دارای کیفیت‌های متفاوتی هستند.

بازرگانی تشک را بازارهای بزرگ ادارات می‌کنند و کسانی هستند که این محصول را در سایت‌ها و الوان گوناگ قرار می‌دهند. همچنین در چنین مراکزی می‌شود مغازه‌هایی را پیدا کرد که کارشان تعمیر می‌شود و از آن‌ها همان طور که امکان خرید تشک کارکرده کشورمان و خارج از ایران نیز وجود دارد.

در هر صورت، بهترین تشک طبی، تشک ابری ارزان یا سایر مدل ها و طرح های دیگر این کالا را می توان از در این بازارها، شرکت‌های مختلف ایرانی و خارجی هم فعالیت‌هایی را انجام می‌دهند که تشک مسافرتی و ش ش را پخش می‌کنند.

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تعبیر خواب با استفاده از منابع معتبر و جامع
تعبیر خواب بچه شیر دادن
تعبیر خواب ماهی پخته با برنج
خرید پرینتر سایت آوافرهنگ: راهکاری هوشمندانه برای چاپ کردن
یورو ۲۰۲۴: جشن فوتبال اروپا
اهمیت و تاثیر قیمت و خرید پرینتر در زندگی روزمره
تماس با ما