نظرسنجی مجلس اوتار پرادش: مرحله پنجم رای گیری برای 61 کرسی امروز

[ad_1]

دهلی نو: اوتار پرادش امروز (27 فوریه) در مرحله پنجم رای گیری قرار خواهد گرفت. 61 کرسی مجلس متشکل از 2.24 کرور رای دهنده در 12 ناحیه UP به رای دادن می روند و سرنوشت 692 نامزد در این رقابت را رقم می زند.

رای گیری از ساعت 7 صبح آغاز و تا ساعت 6 بعد از ظهر در مناطق سلطانپور، چیتراکوت، پراتاپگر، کاوشامبی، پرایاگراج، بارابانکی، بحرایچ، شراوستی، گوندا، آمتی و رابرلی ادامه خواهد داشت.

نامزدهای کلیدی در مرحله پنجم

کشاو پراساد ماوریا

کشاو پراساد ماوریا، معاون وزیر اوتار پرادش، که از کرسی مجلس سیراتو در ناحیه کاوشامبی رقابت می کند، با نامزد آپنا دال (کامراوادی) پالاوی پاتل مبارزه خواهد کرد.

راغوراج پراتاپ سینگ

راغوراج پراتاپ سینگ، رهبر جانستا دال، که با نام راجا بهیا، MLA از کوندا از سال 1993 نیز شناخته می شود، با دستیار قدیمی خود گلشن یاداو که توسط حزب سامجوادی به میدان فرستاده شده است، روبرو خواهد شد.

کریشنا پاتل

مادر آنوپریا پاتل، وزیر اتحادیه و کریشنا پاتل، رهبر آپنا دال (K) از کرسی پراتاپگر اخراج شده است. آپنا دال (K) با حزب سامجوادی پیوند خورده است. جالب اینجاست که انوپریا پاتل، رهبری یک جناح رقیب حزب به نام پدرش سونلال پاتل، کرسی را به BJP واگذار کرده تا مادرش کریشنا پاتل را به چالش بکشد.

آرادانا میشرا مونا

آرادانا میشرا مونا، رهبر حزب قانونگذاری کنگره، بلیطی از مقر رامپور خاص در پراتاپگر دریافت کرده است.

وزرا در نزاع

علاوه بر معاون وزیر امور خارجه، وزرای دیگری که سرنوشت آنها تعیین خواهد شد عبارتند از: سیذارت نات سینگ از الله آباد غرب، راجندرا سینگ، با نام مستعار موتی سینگ، از پتی (پراتاپگر)، ناند گوپال گوپتا نادی از الله آباد جنوبی و راماپاتی شاستری از مانکاپور (گوندا).

از آنجایی که مرحله پنجم رأی گیری روز یکشنبه به پایان می رسد، اوتار پرادش به 292 کرسی از مجموع 403 کرسی مجلس رأی خواهد داد. دو مرحله آخر انتخابات در 12 اسفند و 16 اسفند ماه برگزار می شود و شمارش آرا در 19 اسفندماه انجام می شود.

(با ورودی های آژانس)

تلویزیون زنده



[ad_2]

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تعبیر خواب با استفاده از منابع معتبر و جامع
تعبیر خواب بچه شیر دادن
تعبیر خواب ماهی پخته با برنج
خرید پرینتر سایت آوافرهنگ: راهکاری هوشمندانه برای چاپ کردن
یورو ۲۰۲۴: جشن فوتبال اروپا
اهمیت و تاثیر قیمت و خرید پرینتر در زندگی روزمره
تماس با ما