مودیز رتبه روسیه را با افزایش ریسک نکول به کلسیم کاهش داد

[ad_1]

دهلی نو: مودیز با استناد به کنترل سرمایه بانک مرکزی که احتمالاً پرداخت بدهی خارجی این کشور را محدود می‌کند و منجر به نکول می‌شود، رتبه اعتباری روسیه را به Ca کاهش داد که دومین پله پایین‌ترین پله رتبه‌بندی آن است.

مودیز گفت که تصمیمش برای کاهش رتبه روسیه “به دلیل نگرانی شدید در مورد تمایل و توانایی روسیه برای پرداخت تعهدات بدهی خود انجام شده است”.

اقتصاد روسیه در نتیجه تحریم‌های شدید اعمال شده توسط غرب که شامل مسدود کردن دارایی‌های بانک مرکزی در خارج از کشور و قطع چندین بانک روسی از سیستم‌های پرداخت بین‌المللی سوئیفت است، در بحران فرو رفته است.

بانک مرکزی هفته گذشته پرداخت ها را موقتاً متوقف کرد و روز چهارشنبه اعلام کرد که پرداخت کوپن را برای سرمایه گذاران خارجی که دارای بدهی دولتی به روبل هستند، موسوم به OFZs، ممنوع کرده است. نگفت که این محدودیت ها تا چه زمانی در جای خود باقی خواهند ماند.

روز یکشنبه، بانک مرکزی اعلام کرد وام‌دهندگان روسیه و آنهایی که از کشورهایی که در تحریم این کشور شرکت نکرده‌اند، به روبل به نرخ ارز رایج در زمان پرداخت پرداخت خواهند شد.

در این بیانیه آمده است که در صورت کسب مجوز ویژه، می توان به طلبکاران نیز به ارزی که بدهی با آن صادر شده است پرداخت کرد.

برای طلبکاران از کشورهای دیگر، پرداخت ها به روبل به حساب ویژه ای واریز می شود که بر اساس قوانین تعیین شده توسط بانک مرکزی اداره می شود.

پس از دریافت کوپن توسط دارندگان محلی OFZ که هفته گذشته از افراد غیر مقیم خودداری شد، تمرکز به 16 مارس تغییر کرد، زمانی که روسیه باید 107 میلیون دلار کوپن را از طریق دو اوراق قرضه یورو بپردازد. ادامه مطلب

مودیز گفت که ریسک های نکول افزایش یافته است و دارندگان اوراق قرضه خارجی احتمالاً تنها بخشی از سرمایه گذاری خود را پس می گیرند.

در این بیانیه آمده است: «احتمال بهبود سرمایه‌گذاران مطابق با میانگین تاریخی، متناسب با رتبه کلسیم خواهد بود». در سطح رتبه بندی کلسیم، انتظارات بازیابی بین 35 تا 65 درصد (از ارزش اسمی) است.

Moody’s و آژانس رتبه‌بندی آن، Fitch و S% P Global، روسیه را در سطح سرمایه‌گذاری Baa3/BBB در 1 مارس کسب کرده بودند.

S&P روسیه را «CCC-minus» ارزیابی می‌کند در حالی که Fitch آن را در B با چشم‌انداز منفی قرار داده است، به این معنی که احتمال کاهش بیشتر رتبه وجود دارد.

تنها رتبه‌بندی Moody’s که کمتر از Ca است، C است که برابر با پیش‌فرض انتخابی یا محدود تحت طبقه‌بندی Fitch و S&P Global است.

تلویزیون زنده

#لال



[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تعبیر خواب با استفاده از منابع معتبر و جامع
تعبیر خواب بچه شیر دادن
تعبیر خواب ماهی پخته با برنج
خرید پرینتر سایت آوافرهنگ: راهکاری هوشمندانه برای چاپ کردن
یورو ۲۰۲۴: جشن فوتبال اروپا
اهمیت و تاثیر قیمت و خرید پرینتر در زندگی روزمره
تماس با ما