من مواد مخدر خرخر نمی کنم: شوتا تیواری در مورد شیردهی عمومی تابو است

[ad_1]

دهلی نو: شوتا تیواری، بازیگر، موضوع بسیار مورد بحث شیردهی عمومی را باز می کند. مادر دو فرزند به خیره‌های غیرقابل توجیهی که زنان برای انجام کاری عادی مانند غذا دادن به نوزادانشان می‌خورند، اشاره می‌کند و این سوال را مطرح می‌کند که چرا مردم بی‌جهت از شیردهی ناراحت می‌شوند. شوتا همچنین بر فقدان زیرساخت‌های عمومی که مادران را قادر می‌سازد تا به طور عمومی شیر مادر بدهند، تأکید کرد.

من نمی دانم که آیا این باعث ناراحتی دیگران شده است یا خیر. من کار اشتباهی نمی کنم. من مواد مخدر خرخر نمی کنم. دارم به بچه گرسنه ام غذا می دهم. مجبورم انجامش دهم. شوتا به بالیوود بابل گفت: اگر کسی ناراحت می شود، متاسفم، برخیز و برو.

شوتا تیواری همچنین فاش کرد که در دوران کووید به پسرش ریانش در سه سال و نیم سالگی شیر می داد. “من شیر دادن را دوست دارم. من به عنوان یک مادر از انجام این کار لذت می برم. زمانی که پسرم در دوران کووید سه و نیم ساله بود به او شیر می دادم. این یک تابو است، فرودگاه ها مناطق شیردهی ندارند. هر چند آنها مناطق سیگاری دارند. دستشویی های خانم ها دارای قسمت تعویض پوشک هستند، اما آن ها را در دستشویی های مردانه پیدا نخواهید کرد. آیا زنان فقط با بچه ها سفر می کنند؟» شوتا گفت.

شوتا تیواری از ازدواج اولش با راجا چوداری یک دختر پالاک تیواری دارد. شوتا در سال 2007 از همسر اول خود طلاق گرفت و در سال 2013 برای دومین بار با آبیناو کهلی ازدواج کرد. شوتا از ازدواج دومش یک پسر به نام ریانش دارد. با این حال، در سال 2019، شوتا از آبیناو کوهلی جدا شد و او را به خشونت خانگی علیه دخترش پالاک متهم کرد.

شوتا تیواری با صابون روزانه محبوبش Kasautii Zindagi Kay به شهرت رسید. او بعداً در برنامه های مختلف دیگری مانند پرورش، بیگوسارای و مری داد کی دولهان ظاهر شد. شوتا همچنین در چندین نمایش واقعیت مانند Nach Baliye، Bigg Boss و Khatron Ke Khiladi شرکت کرده است.



[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تعبیر خواب با استفاده از منابع معتبر و جامع
تعبیر خواب بچه شیر دادن
تعبیر خواب ماهی پخته با برنج
خرید پرینتر سایت آوافرهنگ: راهکاری هوشمندانه برای چاپ کردن
یورو ۲۰۲۴: جشن فوتبال اروپا
اهمیت و تاثیر قیمت و خرید پرینتر در زندگی روزمره
تماس با ما