مشاوره کنکور تجربی 1401 ✅ برنامه ریزی خصوصی

همچنین می گویند دکتر لهرابی خیلی مهربان و دلسوز هستند و همواره در سخت ترین شرایط هم کنار شاگردانش می ماند. مثلا باید بداند که دانشگاه شاهد ضوابط ویژه خود را دارد و یا مثلا رشته رشته های حقوق در دانشگاه امام صادق متمایز از بقیه دانشگاه ها هستند، یا به طور مثال دانشگاه هایی که رشته های پزشکی را به صورت کدرشته های سهمیه مناطق محروم پذیرش می کنند چه ویژگی هایی دارند و چه تعهداتی را باید به آنها بدهید.شرایط اعطای وام، شرایط تخصیص خوابگاه، کیفیت زندگی در شهری غیر از محل سکونت آن داوطلب، امنیت دانشگاه و از همه مهم تر رتبه دانشگاه در رشته های مختلف. بهترین مشاور کنکور باید بداند که با چه روش هایی می تواند قدرت تمرکز و حافظه دانش آموز را بالا ببرد و حتی به قدری باید متخصص باشد که با ارائه رژیم غذایی مناسب سبب افزایش تمرکز و قدرت حافظ داوطلب گردد. میرصادقی مدتی است دامنه فعالیت های خود را گسترش داده و اقدام به برگزاری همایش هایی در زمینه موفقیت فردی نموده است. او در زمینه مشاوره انگیزشی یکی از مشاورین موفق تحصیلی است و از محبوبیت خاصی در میان دانش آموزان مدارس شهرکرد و اصفهان و تهران و شیراز و اهواز و مشهد و قم برخوردار است.

به واسطه ی اینکه مدت زیادی هست که دارن توی زمینه کنکور کار میکنن تجربیات زیادی دارن. یک مشاور کنکور پزشکی خوب برای هر دانش آموز یک برنامه اختصاصی ارائه میدهد چون این کار یک امر لازم و ضروری و مهم است چرا که هر فرد هوش و استعداد و زمان مختص خودش را دارد و تمام این موارد در افراد مختلف با هم متفاوت است یک مشاور با تجربه به این موضوع مهم توجه ویژهای دارد. میتوان گفت که بعد از زیست و شیمی که اصلیترین دروس رشته تجربی است، اگر داوطلب کنکوری در ریاضی و فیزیک نیز از پایه قوی باشد از سایر رقبیان خود پیشی میگیرد؛ لذا دانش آموزی که رشته تجربی را انتخاب میکند حتماً برای رسیدن به موفقیت، به تمام مباحث این رشته علاقه داشته باشد. اگر به دنبال مشاوره خوب یا روانشناس خوب در شهرکرد هستید، می توانید از لیست زیر استفاده کنید. اما اشتباه میکنن. اینجور ادما بیشتر دنبال این هستن که یکی بجاشون درس بخونه. باید بگیم که تمام مشاورین دکتر لهرابی، رتبه های تکرقمی، ۲ رقمی و ۳ رقمی کنکورهای گذشته هستند که دوره های مشاوره را در این موسسه گذرانده اند و همگی تقریبا از یک سطح عالی برخوردار بوده و میتوانند دانش آموز را به بهترین شکل راهنمایی کنند.

باید بگیم که تمام مشاورین آیدی نوین، رتبه های تکرقمی، 2 رقمی و 3 رقمی کنکورهای گذشته هستند که دوره های مشاوره را در این موسسه گذرانده اند و همگی تقریبا از یک سطح عالی برخوردار بوده و میتوانند دانش آموز را به بهترین شکل راهنمایی کنند. بهترین مشاور کنکور پزشکی کسی است که توانسته در کنکور تجربی به رتبه تکرقمی یا ۲ رقمی دست یافته و دوره های مشاوره را نیز گذرانده باشد. مشاور برتر تجربی (پزشکی) ریاضی انسانی. شاید این سوال براتون پیش بیاد که من با رشته ریاضی چجوری نحوه خوندن زیست شناسی رو بهتون توضیح میدم ؟ به گفته آقای راستی از متخصصین حوزه آموزش و پرورش : « سینا تهرانی توانسته است با پشتوانه رتبه ده خود در آزمون سراسری رشته ریاضی و تحصیل در رشته مدیریت و برنامه ریزی آموزشی یکی از بهترین دانشگاههای جهان در همان سال اول ورودش به مقوله مشاوره کنکور با ارائه سبک جدیدی از مشاوره های تحصیلی یک دختر جوان همدانی را به عنوان رتبه نخست کشوری تجربی و پسر جوان تهرانی را به عنوان رتبه چهار رشته ریاضی به رقبایش معرفی کند.

یکی از ویژگی ها و هم چنین وظایف مشاور تحصیلی کنکور این است که یک رابطه صمیمی و به نسبت خوبی با داوطلب برقرار کند. فردی دیگر از کارشناسان آموزشی می گوید سیستم کاری کاملاً محرمانه مرکز مشاوره تحصیلی مسیرموفقیت شهرکرد و اصفهان و تهران و شیراز و اهواز و مشهد و قم به عنوان بهترین مرکز مشاوره تحصیلی شهرکرد و اصفهان و تهران و شیراز و اهواز و مشهد و قم که تاکنون از دید کنکوری ها پنهان مانده است مهمترین دلیل ماندگاری ایشان در صدر جدول بهترین مشاوران تحصیلی است. مشاور خوب باید در وهله اول خود مسیر موفقیت را طی کرده باشد تا دانش آموزان بتوانند به او اعتماد کرده و جا پای وی بگذارند و چگونگی موفق شدن خود را به دانش آموزان انتقال بدهد. در طی این سال های متوالی ما دانش آموزان زیادی داشتیم که عملا ساعت مطالعه در حد یک ساعت داشتند! آیا این جمله را شنیده اید که افراد موفق می توانند راهنمای خوبی برای شما باشند و هم نشینی با افراد موفق موجب موفقیت شما می شود. احتمالا بیلبوردهای تبلیغاتی دکتر لهرابی را دیده اید.

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تعبیر خواب با استفاده از منابع معتبر و جامع
تعبیر خواب بچه شیر دادن
تعبیر خواب ماهی پخته با برنج
خرید پرینتر سایت آوافرهنگ: راهکاری هوشمندانه برای چاپ کردن
یورو ۲۰۲۴: جشن فوتبال اروپا
اهمیت و تاثیر قیمت و خرید پرینتر در زندگی روزمره
تماس با ما