:مریکا: ند موضوعات کوچک در مذاکرات وین باقی مانده‌اند

[ad_1]

وزارت امور خارجه آمریکا مشخص کرد که چند موضوع کوچک در مذاکرات وین‌مانده‌اند.

به گزارش فارس، «ند پرایس» بیانیه وزارت خارجه آمریکا در نشست خبری دوشنبه در جمع خبرنگاران توضیح داد که چند موضوع مهم در رفع تحریم ها در وین باقی مانده اند.

او همچنین با بیان اینکه «مذاکرات پیچیده‌ای» در جریان است، گفت: «ما در مرحله‌ای هستیم که می‌توانم آن را نزدیک به خط پایان بدانم. . »

روز جمعه هفته گذشته، طرف های مخالف در وین اعلام کردند که مذاکرات وین درباره برجام اتفاق افتاده است و هیأت های مقابله کننده برای رایزنی به پایتخت های خود بازگشته اند. جوزب بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت این بحث به دلیل برخی «عوامل» دچار وقفه است.

بورل از توضیح درباره «عوامل خارجی» خودداری کرد. ایران می‌گوید درخواست‌های جدید از سوی آمریکا و پاره‌ای از موارد مشابه توقیف نفتکش ایران مذاکراد. رف‌های غربی مدعی هستند که درخواست روسیه برای اخذ مجوز برای انجام مراودات با ایران باعث ایجاد وق می‌شوند.

وزارت خارجه درباره این ادعاها گفته است: «ار بر روی برخی از جنبه های توافق. متن توافق هنوز در مورد مسائل باقی مانده بین ایالات متحده و ایران در حال تنظیم و شماری از تصمیمات سیاسی در مورد بررسی متن نهایی توافق است. با اینحال انواع تأخیر در این روند غیرممکن است ».

وزارت خارجه روسیه همچنین در ادمه اضافه کرد که روسیه با این حقیقت پیش میرود که “مسیر احیای اجرای برجام در سایه احیای توازن بین عناصر هستهای و اقتصادی” توافق “است به طوری که در حفظ همه طرفها باشد”.

از «سعید خطیب زاده» اظهار نظر وزارت امور خارجه گفت که امیرعبداللهیان فردا به مسکو میرود و درباره مذاکرات وین: اکنون در نقطه اعلام توافق قرار نیست، زیرا برخی از مسائل کلیدی و مفتوح باقی مانده اند که باید در این زمینه تصمیم گیری کنند. تبدیل شود.

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تعبیر خواب با استفاده از منابع معتبر و جامع
تعبیر خواب بچه شیر دادن
تعبیر خواب ماهی پخته با برنج
خرید پرینتر سایت آوافرهنگ: راهکاری هوشمندانه برای چاپ کردن
یورو ۲۰۲۴: جشن فوتبال اروپا
اهمیت و تاثیر قیمت و خرید پرینتر در زندگی روزمره
تماس با ما