شف رابطه رژیم‌های غذایی با افزایش میزان خشم


فرارو- خشم و عدم کنترل آن از مسائلی است که همه ما کم و بیش با آن درگیر هستیم و خبر از این که آمارها را نشان می دهد این معضل در سال های بعدی روند رو به افزایش را در میان تمام افراد طی کرده است. این معضل زمینه های بسار متعددی می تواند داشته باشد، اما واقعاً در یک نکته علمی جالب توجه به این نتیجه رسیده است که رژیم های غذایی امروزی نیز با افزایش میزان خشم نیز در ارتباط است.

به گزارش فرارو ، مارها می‌گوید اظهارات تند احساسی، غیر منطقی و حتی انفجاری عمومی در سال‌های اخیر افزا. سیاستمداران در طول بحثهای قانونگذاری توهینهای زیادی را نثار مخالفان خود میکنند، ایمیلها و توییتهایی که حاوی توهین و تهدید کلاهبرداری هستند و همچنین باعث میشوند که سخنان آنها بی ادبانه باشد. این بخشی ساده از افزایش میزان خشم در تمام اقشار را نشان می دهد. اما واقعاً چه خبر است؟ اخیراً این تشدید در لفاظی‌های تند به رسانه‌های اجتماعی نیز نسبت داده شده است، اما آیا تأثیرات دی

تحقیقات نشان می دهد انسان های امروزی که زندگی معمولی دارند، به طور متوسط ​​مشکل حادی با «درشت مغذی ها» (شامل مربی ها، کربوهیدارت ها و می شوند) ندارند. به عنوان مثال، آمارها را نشان می دهند که مثلاً مردم ساکن در آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و اقیانوسیه می توانند از طریق غذای معمولی خود را دریافت کنند، اما به نظر می رسد که در ریز مغذی ها. معدنی و ویتامین‌ها) فریب خورده باشد به ویژه آن دسته از افرادی که رژیم غذایی با محصولات فوق‌العاده دارند

محصولات فوق فرآوری شده شامل مواردی مانند نوشابه، تنقلات بسته بندی شده، غلات صبحانه شیرین شدا ش. آنها حاوی مقدار کمی از چند ریزمذی هستند و حتی در صورتی که با ریز مغذی ها غنی شده اند، هنوز این مقدار ادعایی را نمی توان قبول کرد. سه تجزیه و تحلیل منتشر شده از نظرسنجی سلامت جامعه کانادا در سال 2004 و بررسی سلامت و تغذیه ملی ایالات متحده در سال 2018 این آمارهای هشدار دهنده را ارائه می دهد که در کانادا، در سال 2004 حدود 48 درصد در تمام گروه های سنی از محصولات دریافت می شود. فوق فرآوری شده بود. در ایالات متحده آمریکا، ۶۷ درصد مصرف کودکان در سال ۲۰۱۸، از محصود، دو سال و ۵۷ درصد افزایش یافته است.

ریزمغذی‌ها و علائم سلامت روان

خیلی از ما میدانیم که رژیم غذایی یک فاکتور در سلامت جسمانی است، زیرا کیفیت رژیم غذایی با شرایط خطرناک باعث می شود که مانند چاقی، درمان و بیماری های قلبی مرتبط باشد. با این تعداد از ما کمتر در شرایط خاص تغذیه بر سلامت مغز وجود دارد. با توجه به انتخاب های غذایی جامعه ما به شدت به سمت محصولات فوق فرآوری شده حرکت کرده است، باید در شواهد علمی مورد توجه قرار گیرد که ثابت می کند مصرف ریز مغذی ها بر علائم سلامت، به ویژه حرکت های عصبی، عصبانیت انفجاری و خلق و خوی ناپایدار. تاثیر می‌گذارد، بیشتر متوجه می‌شویم.

شواهد علمی برای چنین ادعاهایی در حال حاضر رو به افزایش است، اما به این دلیل که رسانه ها به آن میپردازند تعداد کمی از مردم با این داده ها آشنا هستند. دهها مطالعه از غذاهایی مانند کانادا، اسپانیا، ژاپن و استرالیا نشان داده است که رژیم غذایی سالم و کامل منظور غیر قابل مصرف است. ایرانی دارند.

مطالعات همبستگی نمی تواند ثابت کند که رژیم های تغذیه ای علل مشکلات روان است، اما برای این منظور سلامت به برخی از مطالعات آینده نگر متقاعد کننده روی آورده اند که در آن افراد بدون مشکل ظاهری سلامت روان آزمایش قرار گرفته اند. این افراد از نظر سلامت و الگوهای غذایی خود تصمیم گیری می کنند و سپس در طول زمان دنبال ش می شوند. برخی از نتایج حاصل از این آزمون‌ها شگفت‌انگیز بوده است. برای مثال، در مطالعه ای که بر روی 89000 نفر در ژاپن با 10 تا 15 سال پیگیری انجام شد، نتایج نشان داد که میزان خودکشی در رژیم غذایی کامل مصرف میکردند نصف آنهایی بود که رژیم های غذایی کمتر سالم مصرف میکردند. این یافته خود نشان دهنده یک جهت جدید مهم است که هنوز در برنامه های آبی از خودکشی فعلی پوشان د.

در کانادا، یافته های محکم مشابه نشان می دهد که چگونه الگوهای غذایی کودکان و همچنین پیروی از سایر دستورالعمل های بهداشتی در ورزش و زمان تماشای تلویزیون، پیش بینی می کند که کدام کودکان 10 تا 11 ساله برای تشخیص اختلال روانی در دو سال بعد به پزشک مراجعه کنند. . از این رو آموزش تغذیه باید یکی از اولین راهکارهای درمانی برای کودکان در این شرایط باشد.

جنبش پذیری و خلق و خوی ناپایدار مشخصه خاص است، بنابراین مهم است که مطالعات مستقل متعددی نشان داده اند که آموزش مصرف رژیم غذایی و سالم به افراد مبتلا به درستی چقدر می تواند راهگشا باشد. در واقع، رژیم غذایی نسبتاً ضعیف این افراد، یکی از عوامل اصلی این کاهش تحرک پذیری بوده است که می توانم با تغییر آن به رژیم غذایی سالم مانند رژیم غذایی غذایی مدیترانه یا هر رژیم غذایی کامل، به پیشرفت های قابل توجه در زمینه کنترل و درمان آن. معضل دست یافت. رژیم غذایی مدیترانهای به طور معمول معمول از غلات، میوه ها، سبزیجات، آجیل، حبوبات، غذاهای دریایی و غذاهای غیراشباع مانند روغن زیتون است که به همین دلیل برای افزایش میزان خشم درگیر هستند، توصیه می شود.

شف رابطه رژیم‌های غذایی با افزایش میزان خشم

در یکی از این مطالعات، تحقیقات در حدود یک سوم از افرادی که علاوه بر درمان منظم، رژیم غذایی را نیز در پیش از آن، نتیجه پس از 12 هفته بهبود یافته است. در سمت مقابل بهبودی در گروه کنترل با استفاده از درمان منظم، اما بدون تغییر رژیم غذایی، کم روه رژیم غذایی کامل کاهش هزینه‌های را در حدود ۲۰ درصد در بودجه هفتگی خود گزارش کردند. بنابراین این نکته نیز به رد این ادعا کمک می‌کند که خوردن یک رژیم غذایی از محصولات فوق‌فرآوری شد.

شواهد مهم مبنی بر این که حرکت پذیری، خشم انفجاری و خلق و خوی ناپایدار را می توان با بهبود مصرف ریزمغذی ها برداشت، از مطالعات ارزیابی مکمل های ریزمغذی ها برای درمان مشکلات سلامت روان نیز به دست آمده است. برای حمایت از متابولیسم درست مغز، این اندام حیاتی ما به تولید حداقل 30 ریز مغذی نیاز دارد تا از انتقال دهنده های عصبی مانند سروتونین و دوپامین و همچنین حذف و حذف عوارض جانبی متابولیک اطمینان حاصل کند. بسیاری از مطالعات مربوط به درمان های چند مغذی از جمله در کارآزمایی های تصادفی کنترل شده با دارونما روی بیماران مبتلا به بیش فعالی توجه و اختلالات خلقی، بهبود تنظیم خلق و خو و کاهش تحریک پذیری و خشم انفجاری را نشان می دهد.

نتیجه اینکه واضح است ; برای تغذیه بهتر می توان تحمل کرد. رسنگی پنهان یکی از عوامل تغییر است که به طغیان‌های عاطفی، پرخاشگری و حتی از دست دادن اد.

منبع: scitechdaily

ترجمه: مصطفی جرفی فرارو


تمامی اخبار به صورت تصادفی و رندومایز شده پس از بازنویسی رباتیک در این سایت منتشر شده و هیچ مسئولتی در قبال صحت آنها نداریم