در آستانه فاجعه انسانی قرار دارد

[ad_1]

سفیر انگلیس در سازمان ملل در یکی از نشست‌های فوق‌العاده شورای امنیت هشدار داد، مردم در آستا.

به گزارش ایسنا، به نقل از دیلیمیل، همزمان با ادامه حمله نظامی روسیه به مردم، باربارا وودوارد، سفیر انگلیس در سازمان ملل یکی از دیپلمات‌هایی بود که در سازمان ملل، کرملین را به انجام “حملات کورکورانه علیه مردان، زنان و کودکان” و همچنین تغییر بشردوستانه بین قوانین داخلی کرد.

وی گفت: در نتیجه تصمیم ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه برای انجام یک حمله تمام عیار به مردم، در حال حاضر این کشور با 44 میلیون جمعیت در آستانه فاجعه انسانی قرار دارد.

وودوارد افزودن: موشک‌ها بر سر شهر خارکیف فرود آمده‌اند، بمب‌های مناطق خوشه‌ای مسکونی را هدف گرفته‌اند. عدم وجود مواد غذایی در تامین‌های غذایی باعث می‌شود که مواد غذایی در کرمک داده شوند.

سفیر انگلیس در سازمان ملل در ادامه گفت: بمباران بی‌محابای یک انبار نفتی در واسیلکیف باعث پخش بخار می‌شود. شونت در کی‌یف را مجبور کرد تا زیر زمین پناه مردم را بگیرد و هزاران نفر از افراد مسن و افراد تن

وودوارد در این شورای امنیت گفت: در نتیجه حمله روسیه به چندین صدها غیرنظامی کشته شد و هفت میلیون تن آواره شد و این آمار به سرعت رو به افزایش است.

سرگئی کیسلیتسیا، نماینده حاضر در سازمان ملل در این نشست گفت: کیف در حال حاضر در تیررس روسیه دارد و 352 تن از جمله 16 کودک تا روز دوشنبه در این درگیریها کشته شده اند.

وی‌نیروهای روسی را به حمله به بیمارستان‌ها و آمبولانس‌ها با هدف کشتن غیرنظامیان کرد و گفت: اینها جنایات جنگی هستند.

اما واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل گفت: نیرو‌های مسلح روسیه قصد اشغال مردم را دارند

دادستان کل دادگاه جرائم بین الملل گفت: قصد دارم هر چه سریعتر تحقیقاتی را درباره احتمال وقوع جنا.

ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور جمهوری زلنسکی نیز روز دوشنبه در یک سخنرانی شبانه اظهارات کیسلیتسیا را منعکس کرد و گفت: تعداد روسی ظرف پنج روز 56 حمله موشکی انجام داده و 113 موشک موشک به طرف منطقه شلیک کرده اند. نیرو‌های روسی امروز با جنگنده‌های شهر خارکیف را بمباران کردند و این یک جنایت جنگی است. ارکیف یک شهر صلح‌طلب است و هیچ تاسیسات نظامی ندارد.

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تعبیر خواب با استفاده از منابع معتبر و جامع
تعبیر خواب بچه شیر دادن
تعبیر خواب ماهی پخته با برنج
خرید پرینتر سایت آوافرهنگ: راهکاری هوشمندانه برای چاپ کردن
یورو ۲۰۲۴: جشن فوتبال اروپا
اهمیت و تاثیر قیمت و خرید پرینتر در زندگی روزمره
تماس با ما