تکلیف لنگ کفشی مجسمه تناولی چه می‌شود؟

[ad_1]

روز گذشته خبری مبنی بر دزدیده شدن کفش مجسمه پرویز تناولی در پارک شفق تهران منتشر شد که تصاویر منا را منتشر کرد. برای پیگیری این خبر با یکی از سازمان های زیباسازی شهر تهران تماس گرفتیم که در همین راستا توضیم.

به گزارش ایسنا، مجید قادری، معاون فرهنگی و هنری سازمان زیباسازی شهرداری تهران درباره جزییات ربوده شدن کفش مجسمه پرویز تناولی در پارک شفق تهران گفت: «بله; ما مشخص شدیم یک کفش از مجسمه آقای تناولی در پارک شفق ربوده شده است. نهاد با خانواده این هنرمند تماس گرفتیم که هنرمندی را معرفی کنند که آن شاءالله مرمت اثر شروع شروش. در گذشته، در گذشته، در گذشته، در گذشته، در گذشته، در گذشته، در گذشته، در گذشته، در گذشته، در گذشته.

در پاسخ به این سوال که آیا ربوده شدن کفش از مجسمه، بهانه‌ای برای توجه به اهمیت آن است. :فت: «مرمت آثار با توجه به حجم و تعداد زیاد آثار، همیشه در برنامه های متناوب سازمان زیباسازی. ما پول زیادی داریم و پول زیادی داریم و پول زیادی داریم. ما پول زیادی داریم.

او ادامه داد: «این یک موضوع جدایی است که ما سالانه آثارمان را اولویت‌بندی می‌کنیم. ار را سرکشی و مرمت می کنیم و رنگ ها و کارهائی که نیاز دارند، انجام می شود. در آینده، در گذشته، در گذشته، در گذشته، در گذشته، در گذشته، در گذشته، در گذشته.»

قادری در پایان درباره محافظت بیشتر از آثاری ارزشمند شهری، بررسیان کرد: «نگهداری این آثار بآث ما وظیفه نصب این آثار در سطح شهر را بر عهده داریم. در داخل پارک مسئولیت حفظ و نگهداری آن برعهده سازمان زیباسازی شهر تهران نبوده است. »

تکلیف لنگ کفشی مجسمه تناولی چه می‌شود؟

تصویری از جای خالی لنگ کفش کفشی مجسمه پرویز تناولی

بر اساس این گزارش گزارش، در سطحی دیگر نزدیکان نیک نیز نگتوگویی با رسانه‌ها روایتی مشابه آنچه مسئول زیبا شهر تهران اظهار کرده، داشته است. تندیس تناولی، فرزند پرویز تناولی در این رابطه چنین گفته است «پس از این خبر، از سویی زیباسازی شهر تهران با من سازمانی را منتشر کردند که قرار گذاشتیم و کسی را به آنها معرفی کرد تا دوباره این کفش پوشیده شود. در من اکنون کانادا هستند و باید امشب با آنها صحبت کنم تا کسی را معرفی کنند که این قطعه مجسمد رک

مجسمه پرویز تناولی در پارک شفق تهران قرار است توسط هنرمند پیشنهادی خود او مرمت شود که پیش از این آثار این هنرمند به دست خود مرمت شود و حالا باید منتظر ماند و دید که چه کسی را نماینده شایسته برای مرمت مجسمه خود میداند؟ در صورتی که تا به حال شاهد بریدن مجسمه ها و آثار هنری در سطح شهر بوده اند یا نمونه هایی از این موارد را مشاهده کرده اند، نظرتان در این رابطه را برای ما بنویسید.

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تعبیر خواب با استفاده از منابع معتبر و جامع
تعبیر خواب بچه شیر دادن
تعبیر خواب ماهی پخته با برنج
خرید پرینتر سایت آوافرهنگ: راهکاری هوشمندانه برای چاپ کردن
یورو ۲۰۲۴: جشن فوتبال اروپا
اهمیت و تاثیر قیمت و خرید پرینتر در زندگی روزمره
تماس با ما