ب و هوای بسیار گرم و گرم ما را کم می کند!

[ad_1]

فرارو- بدن انسان ممکن است به اندازه‌هایی باشد که تئوری پیش بینی می‌کند با گرما و مقابله با نکند. این جدیدترین علمی علمی است که با بررسی وضعیت آب و هوایی بر سلامت و طول عمر انسان د.

به گزارش فرارو ، در یکی از اولین مطالعاتی که مستقیماً تأثیر وضعیت گرمایی را در بین ارزیابی می کند، نشان داد که رطوبت در دمای مطلق است، حد سازگاری انسان با دمای فقط 31 درجه سانتیگراد (87 درجه فارنهایت) است. این عدد چهار درجه کمتر از تخمین‌های نظری است که پیش از این مطرح می‌شود که برای افراد مسن است.

از آنجایی که انسانها خود را از طریق روشی به نام «خنکسازی تبخیری» خنک می کنند (مانند عرق روی پوست شما که به خنک شدن بدنتان کمک می کند) درک میزان «دمای همیشه» برای انسان مهم است که هم گرما و هم راضی است. بر می گیرد. در این استاندارد هرچه بیشتر هوا نسبت به گرما باشد، کار تبخیر آن سخت‌تر و در نتیجه عمل خنک است. بنابراین، در مقایسه با آب و هوای گرم و خشک، بدن انسان معمولاً نمی‌تواند آب و هوای بسیار گرم و گرم داشته باشد. این موضوع دلیل است که در صد درصد، عرق ما نمی‌تواند به راحتی از تبخیر شود تا به دنبال آن باشد

در یک محیط کاملاً خشک، آستانه بقای انسان به طور معمول احتمالاً حدود 50 درجه سانتیگراد است که الب. اما برای یک محیط کاملا مطمئن، نتایج جدید نشان می‌دهد که قبل از اینکه بدن ما را گرمازدگی کند ج. با قرار گرفتن طولانی مدت در دمایی فراتر از این و با افزایش بسیار بالا، یافته های جدید نشان می دهد انسان به زودی به تحلیل میرود و مرگ زودرس از ناپذیری می رسد.

لری کنی، فیزیولوژیست دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا «اگر ما بدانیم که این مقادیر درجه حرارت و بالا چقدر است، میتوانیم افراد را، بهویژه آنهایی که آسیب پذیرتر هستند، را در برابر حرارت گرما آماده کنیم. این تصمیم می‌تواند به اولویت‌بندی بیمارانی که نیاز به مراقبت ویژه دارند، برای جلوگیری از مکان‌هایی خاص در هنگام آمدن گرما، یا ایجاد نقشه‌ای که راهنمایی‌هایی را برای محدوده‌های مختلف دما و محیطی ارائه می‌دهد، کنترل کنید. در واقع با درک چنین آب و هوایی می‌توانم پیش بینی‌های لازم را با توجه به شرایط هر منطقه ایج.

از آنجایی که آب و هوا باعث گرم شدن آب و هوا می‌شود، در سطح جهانی و تبخیر آب می‌شود که گرما و هوای ما را افزایش می‌دهد، خطر فراتر رفتن از نزدیک شدن دمای هوا، به ویژه در مناطق گرمسیری بیشتر می‌شود. اطلاعات آب و هوا گمان می کنند که تا پایان قرن، پاکستان، هند و بخش هایی از آسیای جنوب شرقی، خلیج فارس و آمریکای مرکزی را در دمای بیش از 35 درجه سانتیگراد، تجربه کنند.

ب و هوای بسیار گرم و گرم ما را کم می کند!

تخمین زده می شود، 24 بزرگسال جوان و سالم 18 تا 34 سال را انتخاب کردند. این تیم با گروهی از افراد جوان و کاملاً کار خود را آغاز کرد، زیرا آن‌ها می‌توانند وضعیت «بهتر» را انجام دهند. از سوی دیگر، افراد مسن، افراد باردار و سایر جمعیت‌های آسیب معمولاً قادر به تحمل گرما و رطو هستند. شرکت‌کنندگان قبل از ورود به محیط‌های ویژه با سطوح دمایی و قابل تنظیم، یک دستگاه ردیاب کوچک را بلعیدند تا دمای مرکزی بدن آنها را اندازه گیری کند و این اطلاعات را از طریق رادیو به خارج منتقل کند.

سپس از شرکت های درخواست شده تا به آرامی با دوچرخه ثابت دوچرخه سواری کنند، زیرا دما و رطوبت دارند زمانی که شرکت‌کننده‌ی دیگر قادر به شناسایی مرکزی مرکزی نبود، آزمایش شد. به طور متوسط، در این شرایط دمایی دمایی از ۳۰ درجه سانتی‌گراد تا ۳۱ درجه سانتی‌گراد دمای دمایی را کاهش می‌دهد. اما اگر فرد در کامل بود و عضله را حرکت نمی‌داد، این میزان کمتر می‌رفت. اکنون محققان امیدوارند که این مطالعات را در میان شرکت‌کنندگان مسنتر تکرار کنند، اما این واقعیت است که این آستانه در مقایسه با تخمین‌های قبلی، حتی برای شرکت‌کنندگان جوان و سالم نیز بسیار پایین بود، می‌تواند نگران کننده باشد.

در سال 2018، چند شهر در حدود ۲۰ درجه سانتی‌گراد را بیش از ۳۵ درجه سانتی‌گراد ثبت کردند. در سال ۱۹۷۹، فرکانس از ۳۱ درجه سانتیگراد، بیش از دو برابر شده است. آزمایش های جدید نشان می دهد که جوانان در برابر چنین آسیب پذیری هستند، اما آمار حاکی از آن است که افراد مسنتر در معرض مرگ و میرهای زودرس نسبت به سایرین قرار دارند. نی می‌گوید: «نتایج ما می‌دهد که در منطقه‌ای از جهان است، زمانی که هوا بالاتر از ۳۱ درجه است. اما آب و هوا در حال تغییر است و احساس گرمای بیشتر و شدیدتری خواهد داشت. بنابراین افراد بیشتر در معرض خطر قرار خواهند گرفت و این امر لزوم مطالعه بر روی این گروه سنی. نتایج این مطالعه در نشریه معتبر مجله فیزیولوژی کاربردی منتشر شده است.

منبع: sciencealert

ترجمه: مصطفی جرفی فرارو

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تعبیر خواب با استفاده از منابع معتبر و جامع
تعبیر خواب بچه شیر دادن
تعبیر خواب ماهی پخته با برنج
خرید پرینتر سایت آوافرهنگ: راهکاری هوشمندانه برای چاپ کردن
یورو ۲۰۲۴: جشن فوتبال اروپا
اهمیت و تاثیر قیمت و خرید پرینتر در زندگی روزمره
تماس با ما