ایران تحصیل مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی در زمینه کنکور، دانشگاه ها و مدارس

تحصیل

برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در خارج از کشور شانس تحصیل رایگان را هم دارید. برخی از کشورها با ارائه بورسیه و فاند اقدام به جذب دانشجویانی با رزومه علمی پربار می‌کنند. وضعیت نامناسب اقتصادی، نبود فرصت شغلی کافی و درآمدهای پایین در کشور یکی دیگر از دلایل دانشجویان برای مهاجرت است. امکان استفاده از امکانات بیشتر، داشتن فرصت‌های شغلی بیشتر و بهتر و در نتیجه زندگی در سطح رفاه بالاتر می‌تواند هر کسی را برای مهاجرت تحصیلی وسوسه کند. شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه‌های ایتالیا بستگی به دانشگاه انتخابی شما در این کشور دارد. دانشجویانی که از کشورهای دیگر قصد تحصیل در کشور ایتالیا را دارند، باید مدارک و ریزنمرات دوره‌های تحصیلی قبلی خود (دیپلم به بعد) را ارائه دهند و در آزمون‌های ورودی به دانشگاه‌های ایتالیا شرکت کنند.

تحصیل

تجربه‌ای که در اختیارتان قرار خواهیم داد، باعث افزایش سرعت فرآیند مهاجرتی و کاهش هزینه‌های شما خواهد شد. نمره اخذ شده از آزمون‌های زبان معتبر و مورد قبول اکثر دانشگاه‌های کانادا و جهان از جمله آیلتس، تافل، و… مستقیما موثر برای اخذ بورسیه تحصیلی می‌باشد و در این راستا نمره پیشنهادی، آیلتس 7.5 یا 8 به بالا (یا معادل آن در دیگر آزمون‌های زبان معتبر و مورد قبول در دانشگاه مورد نظر) می‌باشد. دانشجویان برای تحصیل در مقطع فوق لیسانس در ایتالیا حتما باید مدرک لیسانس ارائه بدهند.

مدارک مورد نیاز برای پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد

تجربیات تحقیقاتی و پژوهشی برای متقاضیان فارغ‌التحصیل، به ویژه در زمینه‌های STEM (منظور از STEM زمینه‌های تحقیقاتی علوم، تکنولوژی، مهندسی و ریاضیات می‌باشد) بسیار مهم است. باعث افزایش قابل توجه احتمال پذیرش درخواست بورسیه شما از دانشگاه و موسسه آموزشی مورد نظر شده و باعث می‌گردد که شانس تحصیل رایگان یعنی بورسیه کامل یا همان فول فاند برای شما در کانادا نیز افزایش یابد.

البته برخی از کشورها مثل انگلستان دیپلم ۱۱ ساله را نیز می‌پذیرند، اما برای ورود به دانشگاه، فرد باید برای اتمام سال دوازدهم از طریق دوره Foundation اقدام کند. علاوه بر قوانین مختلف کشورها برای پذیرش دانش‌آموز خارجی، هر یک از مدارس نیز ممکن است شرایط ویژه‌ای برای پذیرش دانش‌آموز داشته باشند. برخی از مدارس ممکن است فقط دانش‌آموزانی با نمرات بالا و استعدادهای درخشان را پذیرش کنند. بعضی از مدارس هستند که مدرک زبان برای آن‌ها جزو شرایط اصلی پذیرش است و بدون آن دانش‌آموز را ثبت نام نمی‌کنند، اما برخی دیگر مدرک زبان نمی‌خواهند و مناسب افرادی است که به دنبال تحصیل در خارج از کشور بدون مدرک زبان هستند. در هر جای دنیا شرکت‌هایی هستند که به‌صورت غیرقانونی هزینه‌های زیادی از تازه‌واردها به‌عنوان حق بیمه اخذ می‌کنند، درحالی که نه مورد تایید خود دانشگاه هستند و نه دولت آن کشور. معدل و ریزنمرات بالا، نمره بالای مدرک زبان (آیلتس، تافل و…)، تجربیات تحقیقاتی، سابقه کار و یا تجربه کارآموزی، شرکت در آزمون GRE و اخذ نمره بالا از آن، ارائه مقالات چاپی و…

ارائه مقالات

مدت‌زمان تحصیل در این مقطع همانند ایران، ٢ سال است و متقاضیان نیاز است مهارت خود را در زبان انگلیسی یا ایتالیایی اثبات کنند. به همین دلیل باید مدرک زبان آیلتس با حداقل نمره ۶.۵ و یا مدرک زبان B٢  ایتالیایی ارائه بدهند.

بخش اول شامل دروس پایه مانند ریاضی، اقتصاد و تاریخ است و آزمون دوم شامل دروس تخصصی مانند زبان‌های خارجی، معماری، موسیقی و سایر دروس مربوط به دانشگاه است. شرکت در این آزمون برای یونانی‌ها رایگان و برای سایر افرادی که قصد تحصیل در یونان را دارند، مستلزم پرداخت هزینه است.

این کمک هزینه نیز بلاعوض است و ممکن است در طول چند ترم به دانشجو اعطا شود. Award می‌تواند به شکل پول (که مستقیما به حساب دانشجو واریز می‌شود)، بن خرید کتاب، هزینه سفر برای شرکت در کنفرانس یا هزینه شرکت در یک دوره تخصصی باشد. متاسفانه در سال‌های اخیر  بعضی از بانک‌ها از ارائه خدمات به ایرانی‌ها سر باز می‌زنند.

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تعبیر خواب با استفاده از منابع معتبر و جامع
تعبیر خواب بچه شیر دادن
تعبیر خواب ماهی پخته با برنج
خرید پرینتر سایت آوافرهنگ: راهکاری هوشمندانه برای چاپ کردن
یورو ۲۰۲۴: جشن فوتبال اروپا
اهمیت و تاثیر قیمت و خرید پرینتر در زندگی روزمره
تماس با ما