اوپن‌سی دسترسی کاربران ایرانی را مسدود کرد

[ad_1]

اوپنسی بزرگ‌ترین بازار توکن‌های غیرمثلی مستقر در ایالات متحده، روند دسترسی کاربران به ایران این اقدام خشم فعالان این حوزه را برانگیخته و بحث‌های تازه‌ای را در مورد تمرکززدایی از حوزه آرزوها و دارها انجام می‌دهد.

به گزارش دنیای اقتصاد، بامداد پنج‌شنبه، کاربران ایرانی اوپن‌سی در توییتر، خبر از غیرفعال یا حذ. بورنوسور (Bornosor) هنرمند ایرانی که در توییتر 4700 نفر دنبال کننده دارد، در توییتی که به سرعت مورد توجه قرار گرفته و در چند ساعت 378 بار ریتوییت و بیش از 1400 بار پسندیده شده است، به ناامیدی از وضعیت موجود پرداخت می شود.

به گزارش کوین تلگراف، بورنوسور در این زمینه اظهار کرد: از خواب بیدار شدم و متوجه شدم که حساب تجاری من در اوپنسی بدون اطلاع قبلی یا هیچ توضیحی غیرفعال / حذف شده است. ارش‌های این‌چنینی از دیگر هنرمند ایرانی و مجموعه‌دار به‌گوش می‌رسد. معلومه که چه خبره؟ کاربران یا اوپنسی را بر اساس کشورشان مسدود می کند؟ یکی از سخنان اوپنسی گفته است که آن‌ها حق دارند کاربران را بر اساس تحریم‌ها مسدود کنند. تحریم های آمریکای فعلی نشان می دهد که شرکت های آمریکایی مجاز به ارائه کالا یا خدمات به هیچ کاربری ساکن در تحریم، از جمله ایران، کرهشمالی، سوریه و بهتازگی روسیه را ندارند. اوپنسی یک شرکت آمریکایی است که دفتر مرکزی آن در نیویورک است. اقدام اخیر باعث می‌شود از سرگیری بحث‌هایی پیرامون غیرمتمرکز بودن شرکت‌ها و خدمات دهیران انجام شود.

وسایل قبل از انتشار گزارش مبنی بر اینکه کیف پول متامسک (MetaMask) نیز به این تحریم‌ها می‌پردازد، منتشر شد. اما چندی بعد مسئولین متامسک اعلام کردند که این مشکل به اشتباه یکی از خدمات دهی ارائه شده است اهریا این اشتباه برای مدتی دسترسی برخی از کاربران ونزوئلایی به متامسک مسدود شده بود.

حساب توییتری متامسک در این باره بیان های منتشر کرد و افزود که کاربران از دسترسی به کیفپول متامسک خود منع می کنند و در حال حاضر این مشکل رفع شده است. این اشتباه پس از آن رخ داد که شرکت توسعه خدمات بلاک چینی اینفیورا (Infura) به‌طور اتفاقی و به اشتباه دام. ارزهای دیجیتال و دارایی های دیجیتال مانند NFT همچنان تحت نظارت فزاینده ایالات متحده آمریکا قرار دارند. با افزایش تحریم‌ها علیه روسیه، این نظارت‌ها نیز افزایش پیدا می‌کند. اوپن‌سی بزرگ‌ترین بازار NFT جهان از زمان آغاز به‌کار میزبانی NFT‌هایی است که در مجموع بوده است. این اولین‌باری نیست که صنعت ارزهای دیجیتال با پیچیدگی‌های ناشی از تحریم‌های بین‌المللی دست‌ودپ است. صرافی‌های ارزهای دیجیتال متعددی درگیر بحث مسدودسازی دارایی‌های دیجیتال مردم روسیه شده‌اند. البته بزرگ‌ترین صرافی جهان، بایننس، از مسدودسازی حساب‌های مردم روسیه خودداری کرده است.

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تعبیر خواب با استفاده از منابع معتبر و جامع
تعبیر خواب بچه شیر دادن
تعبیر خواب ماهی پخته با برنج
خرید پرینتر سایت آوافرهنگ: راهکاری هوشمندانه برای چاپ کردن
یورو ۲۰۲۴: جشن فوتبال اروپا
اهمیت و تاثیر قیمت و خرید پرینتر در زندگی روزمره
تماس با ما