ارائه اوبامیانگ: در اینجا من قهرمان لیگ قهرمانان اروپا خواهم شد

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا که در آخرین لحظات نقل و انتقالات زمستانی اخیر با اوبامیانگ، رئیس جمهور آمریکا قرارداد امضا کرده بود، سرانجام دیروز رسما مهاجم گابنی را معرفی کرد. به گزارش بارسلونا، مهاجم گابنی تا سال 2025 با آبی ها قراردادی 3 و نیم ساله امضا کرده است.

اوبامیانگ که شب گذشته قراردادش به طور رسمی توسط آرسنال فسخ شد، بند فسخ 100 میلیون یورویی در قراردادش با بارسلونا دارد که شامل این واقعیت است که او می تواند در 30 ژوئن 2023 با توافق از این باشگاه جدا شود. گفته می شود شماره پیراهن 25 بارسا به مهاجم گابنی هم می رسد.

مراسم تحلیف اوباما امروز در نیوکمپ توسط خوان لاپورتا رئیس بارسا اعلام شد و هر دو نیز در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کردند.

ستاره گابنی در ابتدای صحبت های خود گفت:“من یک گلزن سریع هستم و می خواهم در گلزنی هایم به بارسا کمک کنم. می خواهم گل های زیادی برای بارسا بزنم و البته ترجیح می دهم عدد خاصی را در این زمینه ذکر نکنم. به نظر من بارسا تیمی است که می تواند برنده شود. لیگ قهرمانان در سال های آینده “این یک فرصت خوب برای من است که این جام را ببرم. من می خواهم به بارسا کمک کنم تا به لیگ قهرمانان بازگردد و این جام را فتح کند.”

فرم بدن:“من مدت زیادی است که بازی نکرده ام، اما از نظر ذهنی آماده هستم. آمادگی جسمانی من نیز خوب است و مربی فکر می کند که مقابل اتلتیکو بازی خواهم کرد. مربی به من گفت که در پست شماره 9 بازی خواهد کرد. من این کار را نمی کنم. اگر به او در کناره ها نیاز داشته باشم مشکلی دارم.” کاملاً آماده است”.

وضعیت دمبله در بارسا: « عثمان به خوبی تمرین می کند و به عنوان یک دوست امیدوارم مشکل او با باشگاه حل شود و آنها راه حل خوبی ارائه دهند. دوست دارم با او در بارسا بازی کنم. من او را می شناسم و می دانم که چقدر بازیکن بزرگی است.”

سازگاری با بارسا:“هر بازیکنی که به بارسا می آید باید به طور طبیعی خود را با سبک تیم وفق دهد. من با این مشکلی ندارم. من بازی های زیادی بارسا را ​​دیده ام و می توانم به سرعت در آن جا بیفتم. تجربه بازی در لیگ برتر کمک خواهد کرد. من اینطوری.” من مشتاق بازی برای بارسا هستم.

انتقال به بارسا: « همیشه دوست داشتم روزی به لیگ برسم. این یک فرصت شگفت انگیز و یک فرصت عالی در زندگی من بود. خوشحالم چون قرار است در یکی از بهترین باشگاه های جهان بازی کنم. استقبال بسیار خوبی از من شده است و این مانند رویایی است که نمی‌خواهم از آن رها شوم.»

او به پدربزرگش قول می دهد برای رئال بازی کند:“این یک موضوع خانوادگی است. البته، پدربزرگ من طرفدار اتلتیکو بود و من وقتی بچه بود با او شوخی می کردم و می گفتم به رئال می رود. خانواده من از پیوستن به بارسا خوشحال هستند. پدربزرگم زنده نیست، اما من من مطمئنم که او از پیوستن به بارسا در آسمان خوشحال است. “من پیام های زیادی از خانواده ام دریافت کرده ام و همه خوشحال هستند.”

مشکلات میشل آرتتا در آرسنال: ماه سختی بود، اما فوتبال همین است. من هرگز نخواستم کاری به ضرر آرسنال انجام دهم. گذشته گذشته و الان فقط به بارسا فکر می کنم. من با آرتل مشکل داشتم و تصمیم گرفتم مرا تنها بگذارم. در این مورد چیز زیادی برای گفتن ندارم. او از من راضی نبود و اکنون تمام شده است.

[ad_2]

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تعبیر خواب با استفاده از منابع معتبر و جامع
تعبیر خواب بچه شیر دادن
تعبیر خواب ماهی پخته با برنج
خرید پرینتر سایت آوافرهنگ: راهکاری هوشمندانه برای چاپ کردن
یورو ۲۰۲۴: جشن فوتبال اروپا
اهمیت و تاثیر قیمت و خرید پرینتر در زندگی روزمره
تماس با ما