اختلال شخصیتی را مجرد ماندم؟

[ad_1]

برترین ها: یکی دیگر از افراد مجرد ماندن جوانان، اختلال شخصیتی‌ست. عزیزان در همان ابتدا می‌گویند که ما هم می‌دانیم از مهم‌ترین ازدواج، وضعیت اقتصادی حاکم در. اما هدف ما در این مطالب این است که در بررسی مسائل اقتصادی، سایر مشکلات و مشکلات مردم به‌غیر توجه شود

همه ما در کودکی نیاز داریم که نسبت به افراد مهم زندگی مانند والدین دلبستگی داشته باشیم اگر شرایط سالم باشد ما از نوعی ایمان خواهیم داشت و اگر شرایط ناسالم باشد ممکن است که دلبستگی ما از نوع ناسالم و بی قراری و جلوگیری از آن باشد.

گروه خصوصی و ازدواج

من اینجا فقط خواستم درباره دلبستگی می‌خواهم صحبت کنم. دلیلی از کودکان به دلیل اینکه رابطه خوبی با والدین خود ندارند تصمیم گرفته اند که نسبت به دیگران بی تفاوت باشند و به آنها زیاده ندهند، به همین دلیل با دلیل میگویند: اگر دیگران بیایند، آمدند، اگر نیامدند، زیاد باشند. نمی‌دهم، ما به این افراد نگران می‌گوییم.

از آنجایی که میخواهم در این مطلب بسیار ساده و غیر تخصصی حرف بزنم، نمی توانم بیشتر از این درباره آن توضیح بدهم، اما در مورد ویژگی های این افراد باید بگویم، این افراد سعی می کنند که با دیگران به شکلی فاصله داشته باشند و هیچ وقت دیگران را ندارند. درون تنهایی خود را نمی‌دهند، این افراد یا در انتخاب همسر درست عمل نمی‌کنند و کسی را انتخاب نمی‌کند که کسی را انتخاب کند و به زور زندگی کند با آنها رابطه برقرار کنند و همچنین نازکشان را انتخاب کنند و نگذارند به توقی بخورند، یا اگر این افراد وارد رابطه می شوند، انقدر کنارگیری می کنند، آنقدر بی تفاوت هستند و آنقدر بی توجه هستند. این افراد در روانشناسی سلامتی نامیده می‌شوند و نیاز به درمان دارند.

بیمارانی که می توانند، ممکن است که طرحواره طرد اجتماعی یا طرحواره بسته و شرم و یا طرحواره شکست و یا طرحواره اطاعت کنند، که باید به روانشناس مراجعه کنند و با تشخیص روانشناس و تصمیم گیرنده طرحواره ها هستند و یا به دیدگاه روانشناس درمان شوند.

گروه خصوصی و ازدواج

ویژگی های اختلال شخصیتی

. در بسیاری از موارد تأیید نشدن یا طرد شدن می‌ترسد از فعالیت‌هایی که نیاز به رابطه با افراد زیاد دارند.

. بجز با افرادی که از آن‌ها خوششان می‌آید مایل به ارتباط با فرد دیگری نیست.

. به خاطر احساس شرم و یا ترس از مسخره شدن، از بیان دنیای ذهنی و درونی خودش حتی با افرادی که با آن هستند.

. در موقعیت‌های اجتماعی دائماً نگران این موضوع است که درباره او چه فکری می‌کنند آیا طردمی ود ویا یا

. به خاطر فرار از احساس شرمندگی وارد فعالیت های جدید نمی شود و اهل منطقه نیست.

. نها معمولاً ظاهر آرام و خوبی دارند، معمولاً اهل ساکت هستند و زیاد حرف زدن، فرد درون ا ر

گروه خصوصی و ازدواج

. افراد به شدت خجالتی هستند و وقتی در جمع میگیرند معذب هستند.

. یاد اهل تغییر مثلا اگر یک ماشین دارند همان سالها نگه دارند.

. مغزشان دائم برروی روی تفاوت هاست و نه شباهت‌ها.

. دائما فکر می‌کنند که من با فلانی نقطه مشترکی ندارم.

. اهل ماجراهای ماجراجویی پرداختن به چیزهای تفریحی زیاد تفریحواگر هم بسیار محدود هستند.

. یزی آن‌ها را به هیجان نمی‌آورد.

. در واقع شخصیت های هراسان هستند.

گروه خصوصی و ازدواج

همه ما به صورت عادی میآموزیم که چطور با دیگران رابطه برقرار کنیم چگونه با افراد جدید دوست زندگی جدید را تجربه کنیم، لذت ببریم چگونه خودمان را بسازیم، عقیده مان را بگویم، نیازهایمان را بر طرف کنیم و این را هم میدانیم. هم دوست دارند که با ما رابطه برقرار کنند، پیام‌های بدنی و غیر کلامی همدیگر را می‌فهمیم.

اما کسانی که از هم جدا هستند، همیشه نگرانند که دیگران از آنها خوششان نیاید و اهمیتی به رابطه با آنها نمی دهند، اگر کسی بخواهد به آنها نزدیک شود با دیده شک به او نگاه می کنند.

گروه خصوصی و ازدواج

آهی هم خیال می‌کنند از اینکه می‌خواهند سوء استفاده کنند و این به‌خاطر عزت نفس پایین است و در ر. بسیار حساس هستند.

برای بیشتر کسانی که گرفتار افراد مبتلا هستند، شغل یک مشکل بسیار بزرگ است، سعی می کنند یک گوشه دنجی داشته باشند، در پروژه های بزرگ شرکت نمی کنند، سرپرستی گروه را به عهده نمی گیرند، مسئولیت خود را افزایش نمی دهند، ترفیع شغلی نمی گیرند، همه اینها. به خاطر این است که دیگران را می‌ترسند.

از تعارض درونی آنها شدیدی رنج میبرند، از یک طرف به شدت به نیاز باقمند هستند و از طرف دیگر میترسند که مورد انتقاد و بررسی قرار بگیرند.

این افراد که میخواهند وارد رابطه بشوند، باید مطمئن شوند که در آن رابطه مورد استفاده قرار گرفته و مورد توجه قرار گیرند و واقعاً واقع شوند، اما این حقیقت است که چنین رابطه ای وجود ندارد و ما باید در روابط مقداری بیان کنیم. بنابراین، این افراد به راحتی وارد رابطه نمی‌شوند و اگر این کار را انجام دهند رارها وفادار هستند

با وجود اینکه در گذشته هم روابطی داشته‌اند، اما نمی‌توان از آن‌ها درس بخرد که چیز ناخوشایندی را بگیرد.

فعالیت‌های تنها را می‌دهند، بیشتر این افراد نمی‌توانند در جمع‌آوری سخنرانی کنند داشتن مقدار

همیشه همه ما انسانها تا حدی خجالتی هستند و از این خصوصیات در همه ما وجود دارند، اما در این افراد بسیار افراطی هستند به صورتی که شغل و روابطش با دیگران مختل می شود.

اختلال شخصیت و روابط زناشویی

گروه خصوصی و ازدواج

افراد مبتلا به اختلال شخصیت خود در روابط زناشویی چگونه عمل می‌کنند؟

ون این افراد بسیار کم رو هستند و از رابطه صمیمی می‌ترسند تمام تلاش‌ها بر دوش همسرشان است. خانمی می گفت که وقتی میخواهیم جایی برویم، من باید هماهنگ کنم، من باید زنگ بزنم و حتی وقتی وارد خانه آشنایان میشویم اول من وارد میشوم و بعد از همسرم وارد می شود.

اگر باچنین ازدواج کردید، شما باید تلفن کنید، شما قرار ملاقات می‌گذارید شما در حسر

او همیشه مقدار زیادی از آن را با شما حفظ می‌کند و با وجود این که تمام تلاش خود را می‌کنید به این کار.

نها به همه تلقین کرده‌اند که دیگران از دنیای درونی آن‌ها خوششان نمی‌آید. شاید هم به خاطر تاثیر آن بر روی شخصیت‌تان فعالیت اجتماعی شما هم کمتر شود.

آنها تا حد امکان از دیگران فاصله می گیرند، حتی گاهی اوقات و شوخی هایی که با آنها می شود را شخصی تلقی می کنند و خیان میکنن دیگران قصد تحقیر او را دارند.

کم کم متوجه میشوید که به طور کلی او غم و اندوه شدید هم دارد در روانشناسی ما به این افراد روان رنجور میگوییم، آنها را در عماق ترس و نگرانی دارند.

آیا ممکن است شما با افراد مبتلا به اختلال مواجه شوید؟

گروه خصوصی و ازدواج

در طبیعت همه ما انسانها این هستند که چیزی را می‌خواهیم که نمی‌توانیم آن را جذب و جذب چیزی یچی کنیم. آهی هم به خاطر این است که مقداری برای جستجوی شما باعث می شود که مخاطب شما کمی تغییر می کند و یا اعتماد م.

پاداش های تصادفی نیرومندترین مشوق ها برای تثبیت یک الگوی رفتاری طبق تحقیقاتی که بک فریمن و همکار مانند داستان موش آزمایشگاهی.

بنابراین اگر شما شخصیتی داشته باشید ممکن است که تابحال مجرد باقی بماند و یا اینکه مرتبط باشد

زیرا در روابط لازم است که اعتماد کنید و درک کنید و شرط و شروط را کنار بگذارید و سخت نگیرید، اما شما بسیار سخت گیر و جدی هستید و رابطه با شما سخت است.

اگر این علائم را در خود یا در مقابلتان حس می کنید، لطفا با یک مشاور صحبت کنید.

منبع: برگرفته از یادداشت های ارسطو رضایی در شبکه اجتماعی ویرگول

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تعبیر خواب با استفاده از منابع معتبر و جامع
تعبیر خواب بچه شیر دادن
تعبیر خواب ماهی پخته با برنج
خرید پرینتر سایت آوافرهنگ: راهکاری هوشمندانه برای چاپ کردن
یورو ۲۰۲۴: جشن فوتبال اروپا
اهمیت و تاثیر قیمت و خرید پرینتر در زندگی روزمره
تماس با ما