آیا مواردی را برای یک گزارش آگهی خوب باید مد نظر قرار دهید؟



برای نوشتن یک گزارش هی خوب در وهله اول باید یک بررسی بی طرفانه از محصول مد نظر خود داشته باشید و در وهله دوم باید به طور ناخودآگاه به مخاطب نفوذ کنید و نکات مثبت محصول را در ذهن مخاطب ماندگار کنید. در این مقاله می‌توانید تمام نکاتی را که برای نوشتن یک گزارش خوب نیاز دارید را به شما آموزش دهید تا با خواندن این محتوا، می‌توانید یک آگهی تبلیغاتی خوب برای معرفی محصول خود بنویسید. س همراه ما باشید.

نکات مهم برای نوشتن یک پورتاژ آگهی خوب:

برای اینکه بتوانید یک گزارش هی وب بنویسید بهتر است به یک سری نکات اولیه اما بسیار مهم توجه کنید و سپس شروع به نوشتن مد کنید. در ادامه نکات مهم و کلیدی نوشتن رپورتاژ شش اشاره میکنیم:

مرحله اول: مخاطب خود را بشناسید

در نظر بنویسید که رپورتاژ آگهی شما خوب دیگر نوشته‌ها نیست، باید در ابتدا یخاطب هدف ش زمانی که رفتار و هدف خود را به خوبی آنالیز کنید، می توانید بر روی نقاط ضعف مخاطب خود را بشناسید و با رفع نیازهای مخاطب محصول خود را به معرفی و در نهایت فروش برسانید.

مرحله دوم: بهترین عنوان را انتخاب کنید!

حالا که یادتان می رود از نوشتن را به خوبی انتخاب کنید باید مخاطب را بر روی تصویر کلیک کنید و شما را مطالعه کنید، این کار میسر نمی تواند شما یک تیتر جذاب برای متن خود انتخاب کنید.

نکات ساده جهت نوشتن یک تیتر جذاب:

در نوشتن تیتر سعی کنید موضوع اصلی را به صورت کاملاً شفاف بیان کنید و کلمات را به گونهای کنار هم بچینید که با خواندن آن یک موضوع در ذهن ایجاد شود و در واقع با متن شما همراهی کند، اگر قبلا برای نوشتن تیتر متنهای خود را داشته باشید. از کلماتی مثل بهترین، فوق‌العاده و غیره استفاده می‌شود و نتیجه می‌گرفت، باید از این کلمات در یک تبلیغاتی درست استفاده شود، زیرا این کلمات تبلیغاتی را به محتوای القا کرده‌اند و از آنجایی که برای مخاطبان تبلیغاتی بیشتر خوشایند نیست، استفاده می‌شود. در نتیجه به خواندن نمی‌پردازد و به راحتی شما را از دست می‌دهد.

مرحله سوم: چکیده بنویسید

حالا که مخاطب شما با خواندن تیتر ترغیب شده است که متن شما را مطالعه کند، باید در متن ابتدایی با مخاطب خود کاری انجام دهید که تا انتهای متن همراه شما پیش بیاید. مخاطب قبل از اینکه چه چیزی شما را بخواند در ابتدا با سی چه کلمه اولی که در اختیار او قرار می گیرد شروع به خواندن می کند و تصمیم می گیرد که خواندن شما را ادامه دهد یا خیر.

مرحله پنجم: متن خود را هدفمند بنویسید

در تمام طول نوشتن این محتوا، تمام تمرکز خود را روی این نکته قرار دهید که مخاطب را در طول خواندن از محتوای سرنخ را گم نکند، برای این کار بهتر است نکاتی را که در مقاله های گذشته گفته هایم را ذخیره کنید، جذاب و هدفمند است. شامل ۷۰ درصد محتوای مفید و رفع نیاز مخاطب و ۳۰ درصد آن تبلیغاتی می‌باشد.

در نوشتن متن اصلی تعداد کلمات بکار برده شده سعی کنید را زیاد نکنید و به بین ۸۰۰ یا ۱۰۰۰ کیم بسنده م. نکته طلایی دیگری که برای نوشتن رپورتاژ آگهی خوب وجود دارد، این است که سعی کنید مخاطب خود را احساس کنید حتما شما هم شنیده اید و در خود دیده اید که چیزهایی را با احساس خرید می کنم و خیلی کم پیش می آید که منطق خود را در خرید به کار ببریم پس سعی کنید مخاطب را درگیر کنید و حس دوستان را در او ایجاد کنید.

از این حس دوستی ایجاد شده است و مشکلات احتمالی مخاطب را بیان می کند و با همزادپنداری و در آن محصول خود را به شما معرفی می کنید، به بررسی راه حل حل پایان دادن به این مشکل، اگر فکر می کنید ایده ای دارید. پردازی برای نوشتن داستان دارید سعی کنید در نوشتن رپورتاژ آگهی خوب از این کار خود استفاده کنید. مطمئن باشید با استقبال بی نظیری روبروی می‌شوید، در این صورت توجه مردم به برند خود را جذب کرد

از تصاویر مختلف استفاده کنید

بررسی‌ها نشان می‌دهد متن بدون تصویر در 8 درصد افراد تأثیرگذار نمی‌گذارند، پس از ایجاد تصویر خود اضافه می‌شوند. قرار دادن تصویر در بین متن اثر بخشی متن را در ذهن مخاطب بیشتر می‌کند.

استفاده از میان تیترها را فراموش نکنید

برای اینکه یک متن اثر بخش‌تر داشته باشید، سعی کنید از میان محتوای تیترهای متنوع و جذاب استفاده کنید. طولانی‌ترین مخاطب را خسته کرده، به طوری که متن از خواندن رپورتاژ شما پشیمان شود.

مرحله آخر: با تکنیک کال تو اکشن مخاطب رو اجبار کنید!

آنچه گفته شد باید تیتری را بنویسد که مخاطب روی محتوای کلیک کرده و را ادامه دهد. حالا باید مخاطب را دعوت به انجام کاری کنیم. شما در اینجا احساس مخاطب خود را رفع کرده و به احتمال ۸۰ درصد مخاطب به دعوت شما به انجام ایا کام. به صورت خیلی واضح و بهتر نیاز نیست و با کلمات اجباری مخاطب خود را به این کار دعوت کنید، کافی است لینک وب سایت را یا لینک فروش محصول را در انتهای مقاله خود منتشر کنید و این لینک را با رافاصله و بسیار خوب انجام دهید. به تعداد کم در متن خود نیز بگنجانید.

نکات پایانی

به عنوان نکات انتهایی لازم است بگوییم که رپورتاژ آگهی خوب و هدفمند به ظاهری است که اگر در آن لوگو، نام برند و دعوت به وب سایت خود را حذف کنید محتوای یک همسان و سایر محتواهای محتوای وب سایت هدف را حذف کنید.

به عنوان نکته بعدی توجه کنید که قوانین گوکل را حذف کنید، مخصوصاً این قانون بهتر است در ابتدایی باشد.

همچنین در هنگام استفاده از بک لینک را انجام دهید، در غیر این صورت این کار باعث امتیاز من می شود.


تمامی اخبار به صورت تصادفی و رندومایز شده پس از بازنویسی رباتیک در این سایت منتشر شده و هیچ مسئولتی در قبال صحت آنها نداریم