آیا در خانه زیاد مشروب می خورید؟ این مطالعه می گوید که اقدامات مسدود کننده ممکن است دلیل آن باشد!


واشنگتن: یک مطالعه جدید نشان داد که اقدامات محاصره در طول سال 2020 با افرادی در اسکاتلند و انگلیس که بیشتر در خانه مشروب می‌نوشند مرتبط است. این تحقیق در مجله اعتیاد منتشر شد. آخرین مطالعه که توسط محققان دانشگاه شفیلد و دانشگاه گلاسکو انجام شد، تأثیر محدودیت‌های COVID-19 در سال 2020 بر شیوه‌های مصرف الکل را با استفاده از داده‌های نزدیک به 300000 بزرگسال مصرف‌کننده الکل اندازه‌گیری کرد.

این مطالعه نشان داد که در حالی که مردم به طور کلی در طول دوره های محدودیت الکل به اندازه زمانی که هیچ محدودیتی وجود نداشت مصرف می کردند، به نظر می رسد این انسدادها با تغییر عادات نوشیدن در خانه، اواخر شب، مرتبط باشد.

در اسکاتلند، این مطالعه نشان داد که افزایش مصرف الکل به تنهایی نیز وجود دارد، اگرچه محققان گفتند که این امر را می توان با نسبت بیشتری از افرادی که در اسکاتلند تنها زندگی می کنند نسبت به انگلیس توضیح داد.

نوشیدن در خانه همچنان یک حوزه تحقیقات کمی است، و در حالی که اثرات بلندمدت این تغییرات اخیر هنوز مشخص نیست، نویسندگان این مطالعه پیشنهاد کردند که این عادات نوشیدنی جدید باید به دقت تحت نظر قرار گیرند، زیرا در دوره‌ای با محدودیت‌های کمتر پیش می‌رویم. .

در اولین محاصره بریتانیا، مکان‌هایی مانند میخانه‌ها و رستوران‌ها بسته شدند که بر نوع مکان‌هایی که مردم می‌توانستند مشروبات الکلی بنوشند، تأثیر گذاشت. محدودیت ها از جولای 2020 کاهش یافت و به میخانه ها و رستوران ها اجازه داد به تدریج بازگشایی شوند.

با این حال، از سپتامبر 2020، در پاسخ به افزایش تعداد موارد، تعدادی محدودیت ملی و محلی اعمال شد که بار دیگر صنعت مهمان‌نوازی را تحت تأثیر قرار داد. تیم تحقیقاتی با تمرکز بر محاصره اولیه مارس 2020، کاهش محدودیت ها در جولای 2020 و ظهور محدودیت های جدید در سپتامبر 2020 تا دسامبر 2020، 41500 مصرف کننده بزرگسال در اسکاتلند و بیش از 250000 مصرف کننده بزرگسال در انگلیس را مورد مطالعه قرار دادند.

اگرچه این ارقام نشان می‌دهد که هیچ تفاوت آماری در تعداد کل واحدهای الکل مصرف شده در هر هفته در دوره‌های مختلف سال اول همه‌گیری وجود ندارد، تجزیه و تحلیل دقیق‌تر نشان داد که محدودیت‌های حبس با افرادی که دیرتر شروع به نوشیدن می‌کنند مرتبط است. روز و اسکاتلند که در آن نسبت بیشتری از مردم تنها زندگی می کنند، با نوشیدنی های تنهایی بیشتر.

دکتر ابیگیل استولی، یکی از نویسندگان این مطالعه توسط گروه تحقیقاتی الکل دانشگاه شفیلد، گفت: بعداً در روز در طول محدودیت های سلولی. میخانه با همکاران بعد از کار.

اگرچه متوجه شدیم که محدودیت‌های مسدود کردن سطح کلی مصرف الکل را تغییر نمی‌دهد، شواهدی از مطالعات دیگر وجود دارد که نشان می‌دهد مصرف کنندگان زیاد الکل ممکن است مصرف خود را افزایش داده باشند. بنابراین، نظارت بر نوشیدنی در طول همه‌گیری برای مشکلات سلامتی بیشتر مهم خواهد بود. در آینده، “استیو اضافه کرد.

نتایج این مطالعه نشان می‌دهد که مصرف الکل در فروشگاه‌ها پس از تعطیلی مارس 2020 افزایش یافته است و به طور مداوم بالاتر از سال‌های گذشته برای بقیه سال 2020 باقی مانده است، حتی در دوره‌ای که محدودیت‌های قفلی کاهش یافته است. در همین حال، مصرف الکل در صنعت مهمان‌نوازی پس از محاصره مارس 2020 کاهش یافت و نسبت به سال‌های گذشته برای بقیه سال 2020 کمتر باقی ماند.

محققان معتقدند که این احتمالاً با سه دلیل توضیح داده می شود: حتی زمانی که آنها تأسیسات تجاری را بازگشایی کردند، آنها با ظرفیت کاهش یافته کار می کردند. برخی از مکان‌ها (مانند کلوپ‌های شبانه و مکان‌های موسیقی زنده) بسته باقی ماندند. برخی از افراد به دلیل ترس از ابتلا به COVID-19 حتی در دوره‌های محدودیت‌های جزئی از مکان‌های مهمان‌نوازی دوری می‌کنند.

دکتر ایین هاردی، نویسنده اصلی این مطالعه توسط واحد علوم اجتماعی و بهداشت عمومی MRC / CSO در دانشگاه گلاسکو، گفت: “معلوم نیست که پیامدهای بلندمدت تغییرات در سال 2020 چیست. با بازگشایی هتل ها با ظرفیت کامل. مصرف الکل در این مکان‌ها احتمالاً به سطوح قبل از همه‌گیری نزدیک می‌شود، اگرچه اگر محدودیت‌ها دوباره اعمال شوند یا افرادی که از فضاهای داخلی می‌ترسند، ممکن است دوباره در پاسخ به انواع جدید کاهش یابد.

“با این حال، افزایش مصرف الکل در خانه در سال 2020 یک نگرانی است. ما از مطالعات دیگر می دانیم که آسیب های مربوط به الکل در طول همه گیری افزایش یافته است. به احتمال زیاد افزایش مصرف الکل در خانه به این امر کمک کرده است. موضوع نسبتاً کمی تحقیق شده است، و باید در آینده با دقت بیشتری بررسی شود تا مشخص شود آیا این عادات نوشیدنی خانگی که توسط مردم در سال 2020 به دست آمده است، تبدیل به یک هنجار جدید در رفتار نوشیدنی افراد می شود.




تمامی اخبار به صورت تصادفی و رندومایز شده پس از بازنویسی رباتیک در این سایت منتشر شده و هیچ مسئولتی در قبال صحت آنها نداریم